Blauw? Welke kleur blauw? Wat voor kleur had het paard? Welke hoeven waren blauw?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 08:36 schreef DarkElf het volgende:
Oh ja lein, ik had een vraagje. Geen idee of jij het weet hoor en tis ook niet belangrijk maar ik zag laatst een paard in de wei staan met 2 blauwe hoeven?zag er erg vreemd uit dus vroeg mij af wat zoiets kan zijn.
het paard was bruinquote:Op vrijdag 8 januari 2010 08:41 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Blauw? Welke kleur blauw? Wat voor kleur had het paard? Welke hoeven waren blauw?
Ja ik ga zo bedenken waar ik mee ga koelen, moet ook nog boodschappen doen zo. Met dit gezicht *zucht*quote:Op vrijdag 8 januari 2010 08:34 schreef DarkElf het volgende:
oh getsie lein, dat klinkt idd naar als je ook niet in je favoriete slaaphouding kan. Hopen dat de zwelling een beetje afzakt vandaag, misschien koelen ofzo met iets?
Ik gok dat het deze dingen warenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 08:42 schreef DarkElf het volgende:
het paard was bruinen zijn voorhoeven waren felblauw. (en dat zijn ze anders niet weet ik toevallig.)
Lekker vaag, sorryik vroeg mij gewoon af wat het was . t arme beest stond in de kou met een roze dekje op, ik hoop maar dat t een meisjespaard was
tis koud, doe lekker een grote sjaal om je nek die je wat hoger dan anders doetquote:Op vrijdag 8 januari 2010 08:56 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik wil ei'k niet naar buiten, omdat mn wang zo dik is. Wat een BS heh
Maar straks gaan mensen denken dat t besmettelijk is ofzo :S
lekker belangrijk wat anderen ervan denkenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 08:56 schreef Leintjeuh het volgende:Ik wil ei'k niet naar buiten, omdat mn wang zo dik is. Wat een BS heh
Maar straks gaan mensen denken dat t besmettelijk is ofzo :S
super coolquote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:03 schreef SeaOfLove het volgende:
Milou's nieuwste woordje vanavond: HOE'A!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |