Digitenne heeft geen contract met de BBC, wat de kabelaars wel hebbenquote:Op zondag 7 februari 2010 18:54 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Sja weinig keus hier. Heb geen kabelaansluiting in huis. Ben ook niet zo'n tv-kijker dus in principe is het prima voor mij.
Zit er eik over te denken om het helemaal op te zeggen, want ik kijk bijna alleen maar 1, 2 en 3. Voor de rest download ik alleen maar. Maar idd wel jammer van BBC.quote:Op zondag 7 februari 2010 18:55 schreef borisz het volgende:
[..]
Digitenne heeft geen contract met de BBC, wat de kabelaars wel hebben. Vandaar geen BBC bij KPN. Ook voor mij de reden waarom digitenne geen optie voor mij is.
Ik ga juist binnenkort de andere kant. Ben op het moment serieus opzoek naar een vervanger voor Digitenne. Maar over de meeste digitale kabelaars hoor je alleen maar horrorverhalen.quote:Op zondag 7 februari 2010 18:59 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Zit er eik over te denken om het helemaal op te zeggen, want ik kijk bijna alleen maar 1, 2 en 3. Voor de rest download ik alleen maar. Maar idd wel jammer van BBC.
Nee. De Super Bowl is een veel groter fenomeen.quote:Op zondag 7 februari 2010 21:15 schreef Ambrosius het volgende:
De wedstrijd kan trouwens verder besproken worden in [NFL] American Football #19 Saints - Colts
Tegen de tijd dat ze er ook echt staan had Ajax-Feyenoord al gespeeld kunnen zijn jaquote:Op maandag 8 februari 2010 00:10 schreef JJH het volgende:
Zo komen het veld op.
Dat gaat wel even wat anders als bij een Ajax-Feyenoord.
Welk kanaal?quote:Op maandag 8 februari 2010 00:18 schreef Thomas B. het volgende:
Hmm SopCast... volgens mij heb ik weer een lekkere spuit11 ontdekking gedaan
Eigenlijk jammer dat we er in Nederland zo weinig van te zien krijgen/je er zoveel moeite voor moet doen om het te zien.quote:Op maandag 8 februari 2010 00:19 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ze er ook echt staan had Ajax-Feyenoord al gespeeld kunnen zijn ja
Nou met ESPNAmerica in je digitale pakket kost het echt geen moeite hoorquote:Op maandag 8 februari 2010 00:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Eigenlijk jammer dat we er in Nederland zo weinig van te zien krijgen/je er zoveel moeite voor moet doen om het te zien.
Vroeger werd het nog wel 's uitgezonden op een commerciele zender, maar dat is sinds het einde van Admirals ook nooit meer gebeurd volgens mij. Gewoon niet genoeg interesse voor helaas.quote:Op maandag 8 februari 2010 00:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Eigenlijk jammer dat we er in Nederland zo weinig van te zien krijgen/je er zoveel moeite voor moet doen om het te zien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |