Jammer voor Willis, maar wel gerechtigheid. Beason hoort gewoon een starter te zijn in de Pro-Bowlquote:CHARLOTTE -- Friday afternoon, linebacker Jon Beason became the Panthers' fourth Pro Bowler when he was added to the NFC roster after 49ers linebacker Patrick Willis pulled out with a knee injury.
quote:According to reports, Broncos wide receiver Brandon Marshall expects to be traded once free agency begins March 5. The Ravens are a hot name, but then again, they are every offseason when it comes to names like Marshall and Anquan Boldin of the Cardinals.
National Football Post
Yep, maar als ik moest kiezen tussen alleen hun werd het Willis. Wat een tackle machine is dat. Die kun je met fantasy gerust als 4th rounder meepikken.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:58 schreef Guard het volgende:
[..]
Jammer voor Willis, maar wel gerechtigheid. Beason hoort gewoon een starter te zijn in de Pro-Bowl
Yup, maar Beason vs Vilma?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:23 schreef popolon het volgende:
[..]
Yep, maar als ik moest kiezen tussen alleen hun werd het Willis. Wat een tackle machine is dat. Die kun je met fantasy gerust als 4th rounder meepikken.
Ik sla ook over, ga ME2 spelen vanavond.quote:Op zondag 31 januari 2010 19:19 schreef PirE het volgende:
TVProBowl
Zijn er mensen die daar echt naar kijken, heb het 1x geprobeerd maar ik vind er geen reet aan.
off-topic: Mass Effect 2, wat een spel
Al uitgespeeld voor de 1e keerquote:Op zondag 31 januari 2010 23:09 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik sla ook over, ga ME2 spelen vanavond.
Waarom kijken via een piepklein schermpje op je pc als je het ook groot en digitaal op je televisie kunt zien?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:49 schreef kidkash19 het volgende:
Voor de échte footballfans (misschien een beetje laat).... U19 football, team World vs Team USA kan je vinden op Myp2p.eu
Jezus hoe doe je dat zo snelquote:Op zondag 31 januari 2010 23:45 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Al uitgespeeld voor de 1e keer, maar gelijk voor een 2e keer spelen. Probowl kan me jeuken.
Ik ga dadelijk ergens wat eten. Volg de game wel half/half op een van de TV schermen. Het interesseert me echt weinig. Kijk liever ook de Grammy's. Ik lach me trouwens kapot als het veld er na vanavond belabbert bij ligt...quote:Op maandag 1 februari 2010 00:56 schreef popolon het volgende:
Daarbij, de timing is wel erg slecht: Vanavond de Grammy Awards en Saturday Night Live komt met een sports special.
Niemand die de pro bowl gaat kijken.
Als je DVR hebt, opnemen die SNL special. Erg goed met LeBron James, Shaq en Peyton o.a. Erg grappig kunnen ze zijn.quote:Op maandag 1 februari 2010 01:28 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Ik ga dadelijk ergens wat eten. Volg de game wel half/half op een van de TV schermen. Het interesseert me echt weinig. Kijk liever ook de Grammy's. Ik lach me trouwens kapot als het veld er na vanavond belabbert bij ligt...
De spelers van de Colts en Saints doen toch niet mee?quote:Op maandag 1 februari 2010 00:53 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Iets anders: ik blijf het raar vinden dat men zo een "all star game" heeft,precies 1 week voor Superbowl terwijl je juist zou verwachten dat je geen risico neemt met je clubspelers wanneer je een week later de finale van het NFL seizoen moet spelen. Daarbij lijkt zo een "all star game " eerder op een algemeen opwarmertje voor de Superbowl.
zo'n 25-30 uur volgens mij. 1e sessie was ik helemaal renegade, nu wil ik juist de good guy zijnquote:Op maandag 1 februari 2010 01:24 schreef PirE het volgende:
[..]
Jezus hoe doe je dat zo snel![]()
. Ik zal wel heel langzaan spelen omdat ik echt alles bekijk om alle cashes/stashen enzo te vinden. Ik doe heel veel side-quests, de main-quest doe ik wel als het me uitkomt
.
Wat is trouwens het nut van een 2nd run (kan je dan nog verder doorlevelen?)
ProBowl-stream voor de liefhebbers, ik ga zelf mijn bed opzoeken![]()
http://www.veetle.com/viewChannel.php?cid=4b6529b60e9fc
Grammys komt hier op (is nog niet begonnen):
http://www.veetle.com/viewChannel.php?cid=4b5ecc2cd0153
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |