PWNquote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Godverdomme.
Wat had ik gezegd over die toptien lijstjes?
En hoe kan het dat die ninja er al 6 meer heeft![]()
![]()
?
[..]
Jij ook al niet?quote:
quote:
Het wordt pas leuk als je een of andere lange post gaat calvobbesenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dat ook niet echt, maar het is dan wel handiger om op individuele opmerkingen te reageren, nu moet IK gaan knippen en plakken om op je te kunnen reageren. Niet echt handig te noemen...
Koekwaus!quote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:29 schreef Ladylike het volgende:
ik heb de ballen van mn baas geproefdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waren wel fris![]()
dus ik heb hem ook gezegd: Frans, je hebt frisse ballen
hij: komt omdat ze steeds in een doos zittenokay vrijdagstemming is aanwezig, das duidelijk
.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Calvobbesen staat niet in de KSC-wiki., noch in het FOK!-woordenboek en ik weet even niet wat het betekentquote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Het wordt pas leuk als je een of andere lange post gaat calvobbesen.
Je weet mijn PM adresquote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[..]
als je mn nr wel had, had je die grijs al langsorrie kon die 2 post niet negeren te combineren
Zoekt het maar op. Is wel een aloude FOK!uitdrukkingquote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Calvobbesen staat niet in de KSC-wiki., noch in het FOK!-woordenboek en ik weet even niet wat het betekent.
Zover was ik nog nietquote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:57 schreef Ladylike het volgende:
volgens mij heeft MPG deze post gemist
[KSC #1.640] Ketchup in de koffie is niet fijn!
sta ik in mn lange regenjas zonder kleren eronder voor je PM box, doe je niet openquote:
Hij moet het woordenboek inquote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Zoekt het maar op. Is wel een aloude FOK!uitdrukking.
wat zal jij het koud hebbenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
sta ik in mn lange regenjas zonder kleren eronder voor je PM box, doe je niet open
je hebt gelijk, wacht, ik doe mijn bontjas aanquote:
Zit er nog wel iemand in dat berenvel?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
je hebt gelijk, wacht, ik doe mijn bontjas aan
[ afbeelding ]
dat zijn mijn attributenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zit er nog wel iemand in dat berenvel?
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
je hebt gelijk, wacht, ik doe mijn bontjas aan
[ afbeelding ]
Whehehehe jij weet precies welke ik hebquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:16 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
das niet dezelfde bontjas als vanmorgen
quote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hij moet het woordenboek in.
Het grote FOK!woordenboek - updatetopic
quote:
Ik dacht dat foto's van jou niet meer te vinden warenquote:
jawel hoorquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik dacht dat foto's van jou niet meer te vinden waren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ook nog in fobonee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jawel hoordie doet het nieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ook nog in fobo
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
sexyquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
aangepast, van de site geript en geupload
ondanks spoiler mag daar nog best een grote waarschuwing bij. verdomme zegquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
aangepast, van de site geript en geupload
Je zult hem maar tegenkomen in een donker steegjequote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:34 schreef Fha het volgende:
[..]
ondanks spoiler mag daar nog best een grote waarschuwing bij. verdomme zeg
whehehehequote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Je zult hem maar tegenkomen in een donker steegje
(poepend)
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:34 schreef Fha het volgende:
[..]
Zeg dat welquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:34 schreef Fha het volgende:
[..]
Kans opquote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:47 schreef Fha het volgende:
[..]
Kans opDan is ze wel blind en is ze niet zo goed in voelen met haar handen.
Dat is wok zelf tochquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:45 schreef Ladylike het volgende:
zou die gozer een vriendin hebben?
oh fuck, ik ben getrouwd met een lelijkerdquote:
Ik compenseer wel voor de restquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
oh fuck, ik ben getrouwd met een lelijkerd
gelukkig heb ik fha nog
gewoon meerdere combineren:quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:53 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik compenseer wel voor de rest(waarom is er geen zwaaaar arrogante emoticon hier?
)
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:53 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik compenseer wel voor de rest(waarom is er geen zwaaaar arrogante emoticon hier?
)
die vind ik niet arrogant lijkenquote:
Nee ik ook niet inderdaadquote:
whehehehequote:
die onthoud ik voor als je eens aan de bar zitquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:58 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Sorry ....
Colaatje?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
oh fuck, ik ben getrouwd met een lelijkerd
gelukkig heb ik fha nog
merk je hoeveel ik van je houd?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |