quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:49 schreef LenaKatinaFann het volgende:
Ik heb dit van een hyve:
Vertrekhal 3 kwam dus duidelijk in beeld en in aflevering 3 wordt 'de mol bekend gemaakt'. Verder gaande op het getal 3:
- Hind heeft 3 namen (Hind Laroussi Tahiri)
- Ze werd 3e bij Idols
- Ze is op 3 december geboren
- Ze deed mee aan Idols in 2003
- Haar eerste album verscheen in 2003
- Een mol wordt 3 jaar oud
- Het woord mol bestaat uit 3 letters
- Ze zingt R&B, pop en fado (3 stijlen)
ik dacht ik deel het met jullie
Dat weet hij wel.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:38 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
PJH weet niet wie de mol is volgens mij, dus de mol moet zelf op de goede plek gaan staan.
Oke, dat kan ook. Maar ik zelf vind het meer dat ze naar de windrichtingen moesten kijken. Ze moesten immers allevier de windrichtingen koppelen.. ik weet ook niet, geen zin om uit te leggen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Indirect ja.... als je het zo bekijkt dan kijk je ook naar alle windrichtingen als je een kompas bekijkt, maar de mol zegt om zich heen te hebben gekeken naar de windrichtingen.....
De kistjes niet vergelijken als zijnde pilaren en iemand kiezen waarbij je in de heli hebt gezeten. (als ik het me goed herinner)quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:59 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja, dat was m'n vraag niet.
Waar zat de derde fout?
Nee, dat was de Tim-Frits fout. Die had ik al.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:16 schreef Crutch het volgende:
[..]
De kistjes niet vergelijken als zijnde pilaren en iemand kiezen waarbij je in de heli hebt gezeten. (als ik het me goed herinner)
Inderdaad, alles draait om de montage. Ze spelen met de kijker dus denk vanuit de lui die monteren. Niets is wat het lijkt.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:33 schreef Tha_Duck het volgende:
Vergeet vooral niet dat de TV beelden heel erg gekozen zijn. Je ziet nooit alles, niet als je erbij bent en ook niet op TV.
Beter gezegd, in alle voorgaande jaren lieten ze de mol aanwijzingen zien, en heel veel ervan waren amper duidelijk. De rode kleren en rode sleutel van Hind lagen veel te voor de hand, het zou me verbazen als de Mol zo makkelijk prijs gegeven zou worden.
Wel leuk. Maar er doen zoveel theorieën de ronde.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:49 schreef LenaKatinaFann het volgende:
Ik heb dit van een hyve:
Vertrekhal 3 kwam dus duidelijk in beeld en in aflevering 3 wordt 'de mol bekend gemaakt'. Verder gaande op het getal 3:
- Hind heeft 3 namen (Hind Laroussi Tahiri)
- Ze werd 3e bij Idols
- Ze is op 3 december geboren
- Ze deed mee aan Idols in 2003
- Haar eerste album verscheen in 2003
- Een mol wordt 3 jaar oud
- Het woord mol bestaat uit 3 letters
- Ze zingt R&B, pop en fado (3 stijlen)
ik dacht ik deel het met jullie
My worst nightmare.quote:
Dat Hind rode kleren en een rode sleutel had, dat viel nogal op. Ik vermoed ook dat daar nog iets mee gedaan wordt, misschien heeft ze het als opdracht gehad oid. Maar dat het wijst naar de mol, nee daar geloof ik niet in. Veeel te opvallend.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 06:51 schreef de_boswachter het volgende:
Hinds sleutel was als enige rood
Dat was zijn eigen aantekeningenboekje.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:34 schreef Maartel het volgende:
Zo, eindelijk ook de aflevering gezien.
Eerste indrukken:
Kim(oké, als ze zo blijft 'fucken' terwijl ze geen mol is ben ik er klaar mee, maar vond haar nu nog wel tof)
Sanne(wat een akelig Gooische tuthola)
Erik(ik vind zijn hypere presenteren en overdreven articuleren zó vervelend)
Loretta![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe zat dat trouwens met die molboekjes? Die kregen ze in Japan, maar Tim zat er al in het vliegtuig in te schrijven??
Hmm, maar moest hij dat bij aankomst dan ook inleveren, want dan had hij er nog niet veel aan?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:35 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dat was zijn eigen aantekeningenboekje.
Hoe kan Loretta dan afvallen? Tuurlijk is er een Mol.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:24 schreef Groningert het volgende:
Denk dat er nog geen mol is, word vast in ep 3 gekozen ofzo.. Zou wel vet zijn!
Ik heb geen hekel aan Frits Sissing. ik kijk wel naar zijn programma.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:34 schreef .aeon het volgende:
Waarom vind iedereen die Sissing zo naar? Ik kijk niet naar zijn programma's, maar hij komt niet irritant over ofzo..
PJH heeft het duidelijk over 'de mol', maar een dus. Het onderliggende concept zullen ze echt niet veranderen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
Leuke verhalen hier!
Maar denk dat we pas na aflevering 2 of 3 iets meer kunnen vaststellen!
Al is het idee, dat er 2 mollen zijn ook wel mogelijk!
true true!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:53 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
PJH heeft het duidelijk over 'de mol', maar een dus. Het onderliggende concept zullen ze echt niet veranderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |