PJH wist al vanaf dag 1 wie de mol was.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:38 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
PJH weet niet wie de mol is volgens mij, dus de mol moet zelf op de goede plek gaan staan.
De kandidaten bepalen zelf wat ze aantrekken hoorquote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:22 schreef Leandra het volgende:
Echt, ik ben zo non-modieus als de pest (ik hou van tijdloos) maar al toen ze de trap opliepen dacht ik bij het zien van die broek van Hind "wat een rare broek"
Maar goed, het kan natuurlijk ook mijn volstrekte gebrek aan gevoel voor mode zijn dat ik dat dacht
De mensen op de brug stonden ieder bij een aparte windrichting en de mensen op de boot keken naar hen, dus die hebben ook (indirect) naar de windrichtingen gekeken.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:56 schreef Leandra het volgende:
De mol zegt dat hij/zij om zich heen heeft gekeken naar oost, zuid, west en noord....
De mensen op de boot hebben voornamelijk naar de brug gekeken, ..blabla..
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:49 schreef LenaKatinaFann het volgende:
Ik heb dit van een hyve:
Vertrekhal 3 kwam dus duidelijk in beeld en in aflevering 3 wordt 'de mol bekend gemaakt'. Verder gaande op het getal 3:
- Hind heeft 3 namen (Hind Laroussi Tahiri)
- Ze werd 3e bij Idols
- Ze is op 3 december geboren
- Ze deed mee aan Idols in 2003
- Haar eerste album verscheen in 2003
- Een mol wordt 3 jaar oud
- Het woord mol bestaat uit 3 letters
- Ze zingt R&B, pop en fado (3 stijlen)
ik dacht ik deel het met jullie
En de eerste 4 letters van Direct bevat driequote:
Maar Tim kwam niet als 3de de vertrekhal binnen.... Hind welquote:
Indirect ja.... als je het zo bekijkt dan kijk je ook naar alle windrichtingen als je een kompas bekijkt, maar de mol zegt om zich heen te hebben gekeken naar de windrichtingen.....quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:51 schreef .aeon het volgende:
De mensen op de brug stonden ieder bij een aparte windrichting en de mensen op de boot keken naar hen, dus die hebben ook (indirect) naar de windrichtingen gekeken.
Als ik een rondje op mijn stoel draai heb ik ook alle windrichtingen gezienquote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Indirect ja.... als je het zo bekijkt dan kijk je ook naar alle windrichtingen als je een kompas bekijkt, maar de mol zegt om zich heen te hebben gekeken naar de windrichtingen.....
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:49 schreef LenaKatinaFann het volgende:
Ik heb dit van een hyve:
Vertrekhal 3 kwam dus duidelijk in beeld en in aflevering 3 wordt 'de mol bekend gemaakt'. Verder gaande op het getal 3:
- Ze werd 3e bij Idols
Dat weet hij wel.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:38 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
PJH weet niet wie de mol is volgens mij, dus de mol moet zelf op de goede plek gaan staan.
Oke, dat kan ook. Maar ik zelf vind het meer dat ze naar de windrichtingen moesten kijken. Ze moesten immers allevier de windrichtingen koppelen.. ik weet ook niet, geen zin om uit te leggen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Indirect ja.... als je het zo bekijkt dan kijk je ook naar alle windrichtingen als je een kompas bekijkt, maar de mol zegt om zich heen te hebben gekeken naar de windrichtingen.....
De kistjes niet vergelijken als zijnde pilaren en iemand kiezen waarbij je in de heli hebt gezeten. (als ik het me goed herinner)quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:59 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja, dat was m'n vraag niet.
Waar zat de derde fout?
Nee, dat was de Tim-Frits fout. Die had ik al.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:16 schreef Crutch het volgende:
[..]
De kistjes niet vergelijken als zijnde pilaren en iemand kiezen waarbij je in de heli hebt gezeten. (als ik het me goed herinner)
Inderdaad, alles draait om de montage. Ze spelen met de kijker dus denk vanuit de lui die monteren. Niets is wat het lijkt.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:33 schreef Tha_Duck het volgende:
Vergeet vooral niet dat de TV beelden heel erg gekozen zijn. Je ziet nooit alles, niet als je erbij bent en ook niet op TV.
Beter gezegd, in alle voorgaande jaren lieten ze de mol aanwijzingen zien, en heel veel ervan waren amper duidelijk. De rode kleren en rode sleutel van Hind lagen veel te voor de hand, het zou me verbazen als de Mol zo makkelijk prijs gegeven zou worden.
Wel leuk. Maar er doen zoveel theorieėn de ronde.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:49 schreef LenaKatinaFann het volgende:
Ik heb dit van een hyve:
- Ze werd 3e bij Idols
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |