abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76555778
tvp maar weer dit gaat te hard voor mij
As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”
  vrijdag 8 januari 2010 @ 11:10:45 #102
267282 iggyinthehouse
the man from outta space
pi_76555889
Misschien zoeken ze juist zaken bij de mensen die zouden kunnen passen bij de "hints van vorige jaren"?
  Redactie Games vrijdag 8 januari 2010 @ 11:14:41 #103
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_76556025
Ik ben het er mee eens dat de hints te obvious worden gegeven, en samen met het bordje "niets is wat het lijkt", ga je de hints gewoon wantrouwen. Maar stiekem is het dan wel minder als men weet wie de mol is na 3 afleveringen. Meestal duurt het bij mezelf langer voordat ik echt doorheb wie de mol is, dat houdt het spannend.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_76556064
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 10:00 schreef Bayswater het volgende:
Tim kan ook het intelligentieniveau van een aardbei hebben, in dat geval gaat mijn theorie niet op. Maar ik schat hem wat hoger in.
Ik ben toch behoorlijk wat jaren heel erg fan geweest van Di-rect, en volgens mij kun je wel uitgaan van dat intelligentieniveau van een aardbei.
Maar nogmaals, wie weet is dat nu juist handig.
  vrijdag 8 januari 2010 @ 11:17:22 #105
96116 ralfseltje
Sitting on a cornflake
pi_76556121
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 11:00 schreef Fabss het volgende:

[..]

De sleutel kan ze toch niets aan doen? ookal liep ze geheel in het zwart. het gaat niet om haar kleding maar omdat zij als enige een rood label aan de sleutel had terwijl de rest allemaal wit was.
Aaaah nu snap ik hem, hahaha. Dat is een stuk logischer
pi_76556125
Zo ik heb net even alle topics teruggelezen!
Ik was gister avond tijdens Wie is de mol in slaap gevallen..
Was ook ziek, dus niet zo heel gek.
Net teruggekeken en het was een vermakelijke uitzending!
En ik irriteer me dood aan Kim, een beetje voor de grap lopen fucken.. :s
Maar Tim daarentegen..
  vrijdag 8 januari 2010 @ 11:23:52 #107
62512 Smurfin
Curiositá
pi_76556368
Moest Loretta er uit omdat ze de meeste foute antwoorden gaf? Of waar wordt dat op gebaseerd?
... ik zeg niet dat het zo is maar het voelt wel zo ...
  vrijdag 8 januari 2010 @ 11:24:05 #108
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_76556378
Ik verdenk Sanne.
Heel slim om meteen vriendjes te maken met iemand die heel fanatiek bezig is.
The Most Incredible, Baby
pi_76556486
Ik las net in de tv-gids dat Angela Groothuizen en Karel de Graaf dit seizoen ook nog komen opdraven als gast-presentatoren
  Redactie Games vrijdag 8 januari 2010 @ 11:29:36 #110
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_76556569
Hoe laat komt die WIDM hint op schiffers.fm?
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_76556727
tvp

Gelukkig is Loretta eruit, blijven een beetje de betere meisjes over

Ik zag ook dat de aflevering op usenet te downloaden is
You dream it, I live it.
  vrijdag 8 januari 2010 @ 11:41:32 #112
239553 Jules4Barca
Mes Que Un Club
pi_76557029
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 11:34 schreef Meddo het volgende:
tvp

Gelukkig is Loretta eruit, blijven een beetje de betere meisjes over

Ik zag ook dat de aflevering op usenet te downloaden is
haha eens.
Tja eerste uitzending blijft lastig, Hind is voor mij de mol, had wel een mollenbrilletje op
en ze was een beetje afwezig. Dat deed Yvon Jaspers enkele jaren terug ook. En Kim
is geen mol, gewoon kansloos dat ze lopen te fucken. maargoed, op naar afl. 2!
Niets is wat het lijkt
pi_76557070
Waar ik altijd naar kijk is welke positie de Mol in een spel zou willen hebben. Da's de positie waarbij je de grootste invloed hebt om het te kunnen verprutsen, zonder dat het al te zeer opvalt.

Spel 1
Bij spel 1 waren er drie opties: pijler, boot, heli. Als je in de 'pijler-groep' zat was er één mogelijkheid om het te verprutsen: zorgen dat de kandidaten op de verkeerde pijler gingen staan. Vervolgens was het een totaal passieve rol. Vraag: weten we of de kandidaten op de juiste pijlers stonden?

Op de boot waren er mensen die vlaggen hezen en mensen die probeerden te zien wie er op de peilers stonden. Met de vlaggen kun je weinig fout doen zonder dat het opvalt. Met de verrekijker echter des te meer.

De mannen in de heli waren de laatste schakel en zouden nog alles kunnen verprutsen. Er zit echter wel iemand naast je die óók ziet welke kleuren gehezen worden en terug bij de kistjes staat zelfs de hele groep op je neus te kijken. Ik geloof dat Tim en Erik exact hebben gevolgd wat ze gezien hadden, zonder zelf fouten te maken? Je zou ook kunnen zeggen dat de Mol op dat moment niets meer hoefde te doen, omdat het toch al voor driekwart mis was gelopen.

Spel 2
Twee opties: de mensen met vetorecht en de mensen die voorwerpen kochten. Als Mol heb je er weinig aan om het vetorecht te hebben. Je kunt dan maximaal twee fouten veroorzaken, terwijl bovendien de hele groep naar je staat te kijken. In de andere groep kon je veel meer invloed hebben. Ten eerste door een onduidelijk voorwerp, ten tweede had je acht kansen om redelijk subtiel een fout te maken bij het langs de voorwerpen lopen.

Conclusie: Hmmm, weet ik nog niet.
pi_76557194
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 11:27 schreef Urquhart het volgende:
Ik las net in de tv-gids dat Angela Groothuizen en Karel de Graaf dit seizoen ook nog komen opdraven als gast-presentatoren
Nice.

Angela vind ik nog steeds de beste presentator .
Amen.
pi_76557271
Arjen maakt op mij voorlopig een eerlijke indruk. Toen hij te horen kreeg dat hij door was zag je de oprechte opluchting, ook zo'n soort schokje met z'n keel zeg maar.
Verder liep Hind idd opvallend vervelend te doen, kan me niet voorstellen dat de mol zich in de eerste aflevering zich meteen zo zou laten gelden. Ben het er wel mee eens dat Frits een goede mol zou zijn. Ik zou de mol dan ook zoeken in de groep mensen die zich in deze aflevering niet al te opvallend hebben gedragen, aangezien de eerste opdracht al niet goed ging en eventuele molacties niet nodig waren. Wel opvallend dat de tweede opdracht zo goed ging, al was Kim daar veel te opvallend aan het mollen.

Spannend!
pi_76557272
quote:
Karel is mijn held :-) Met z'n mooie hoed
pi_76557366
Ik denk dat Frits of Arjen de mol is.
pi_76557473
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 11:48 schreef Glenn0 het volgende:
Wel opvallend dat de tweede opdracht zo goed ging, al was Kim daar veel te opvallend aan het mollen.
Bij de tweede opdracht kon er relatief weinig gemold worden. De mensen met vetorecht konden maximaal twee fouten veroorzaken (het bleken twee verbeteringen). De twee koppels die als laatste langs de voorwerpen liepen waren elk bij vier voorwerpen de laatsten die langskwamen. Maximaal vier fouten dus, maar dat is lastig als de voorwerpen duidelijk zijn en er bovendien iemand bij je is.
pi_76557654
Het was echt spannend! Jammer van Loretta, ik had niet veel van haar verwacht, maar ik vond haar toch erg leuk...
Ik heb hele tijd gedacht, hind.. en nu eigenlijk nog steeds. Al vind ik die theorie dat er nu juist hints naar niet-mollen komen in combinatie met de oude mol-hints best wel een goede. We zullen het weten na aflevering 3.
pi_76557746
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 11:23 schreef Smurfin het volgende:
Moest Loretta er uit omdat ze de meeste foute antwoorden gaf? Of waar wordt dat op gebaseerd?
Ja ze wist het minst goed wie de mol was. Ze heeft ook 100% alles op 1 persoon gedaan, vrij dom zo begin in het spel.
  vrijdag 8 januari 2010 @ 12:10:24 #121
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_76558035
quote:
Ang3la . Voor mij dé molpresentatrice.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  vrijdag 8 januari 2010 @ 12:17:41 #122
144648 redcable
Looking for more
pi_76558283
Spannende eerste aflevering. En Sanne is de mol
Jammer dat ze de eindtune hebben veranderd

Kijkcijfers- De vibe rondom Wie Is de Mol 2010 was al goed; en de kijkcijfers nu ook. Iets meer dan 1,9 miljoen mensen keken gisteren naar het Avro-programma en daarmee was het de best bekeken aflevering ooit in het 10-jarig bestaan van Wie Is de Mol.
-I wanna feel the sunshine lift my head-
pi_76558347
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 12:10 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Ang3la . Voor mij dé molpresentatrice.
Idd
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_76558586
Wanneer is de herhaling?
pi_76558662
Nu ik het terug kijk is de eerste opdracht veel logischer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')