En dat is waarom precies relevant?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:39 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Alsof ze in hun land niet raar kijken naar vrouwen zonder burka?
Ben jij de papagaai van Bansheeboy somsquote:Op vrijdag 8 januari 2010 01:04 schreef Meki het volgende:
Gaat de goede kant op.. de kant op van de nazi's
En maar roepen democratie, terwijl er overal schijndemocratie.
Wat is de volgende optie moskeeenverbod ?
Nee. Ik sta wel achter de meningen van Bansheeboyquote:Op vrijdag 8 januari 2010 01:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ben jij de papagaai van Bansheeboy soms
Als het verplicht zou zijn, waarom draagt dan slechts een heel kleine groep moslims 'dit'quote:Op vrijdag 8 januari 2010 01:06 schreef Meki het volgende:
Burqaah staat niet in de Koran. Niqaab staat wel in de Koran.
Burqaah is naar mijn weten een andere interpretatie. Niqaab is wel verplicht volgens de islam.
Omdat ze blijkbaar daar zich in goed voelen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 01:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als het verplicht zou zijn, waarom draagt dan slechts een heel kleine groep moslims 'dit'
Mufti Meki wellicht kan jij ons even aanwijzen welk vers precies de nikaab verplicht maakt. Zowel Arabisch als Nederlandse vertaling aubquote:Op vrijdag 8 januari 2010 01:06 schreef Meki het volgende:
Burqaah is naar mijn weten een andere interpretatie. Niqaab is wel verplicht volgens de islam.
http://www.al-yaqeen.com/moslima/kleding/hidjaabirhaab.htmquote:Op vrijdag 8 januari 2010 01:09 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Mufti Meki wellicht kan jij ons even aanwijzen welk vers precies de nikaab verplicht maakt. Zowel Arabisch als Nederlandse vertaling aub
Kun jij aangeven waar in de koran staat dat de niqaab verplicht is?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 01:06 schreef Meki het volgende:
Ze doen juist goed BSB. Ik ben ook tegen het verbieden, maar niet vanwege religieidiotie maar vanwege milieuoverwegingen. Immers, als de hitsige dame onder de boerka buiten op straat wat methaangassen lekt uit haar laxeerpunt wordt dit weer door haar eigen opsnuiven grotendeels in de longen weer afgebroken.quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:58 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik vind dat een erkende (!) religie dusdanig veel respect moet krijgen van 3den dat het boven de geldende waarden en normen van desbetreffend land moet staan. Ze doen op deze manier immers niemand kwaad.²
Hihi, kijk jou eens lollig zijnquote:Op vrijdag 8 januari 2010 08:35 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ze doen juist goed BSB. Ik ben ook tegen het verbieden, maar niet vanwege religieidiotie maar vanwege milieuoverwegingen. Immers, als de hitsige dame onder de boerka buiten op straat wat methaangassen lekt uit haar laxeerpunt wordt dit weer door haar eigen opsnuiven grotendeels in de longen weer afgebroken.
Het wetsvoorstel is op 25 januari 2008 bij de Tweede Kamer ingediend door Henk Kamp, toen nog VVD-Tweede-Kamerlid. Inclusief geleidende brief en memorie van toelichting, precies zoals het hoort. Dat is daarna ook meteen het laatste dat ermee gebeurd is. Geen behandeling, geen intrekking, niets. Voor de geïnteresseerden, het is Kamerstuk nr 31331.quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:39 schreef Iblis het volgende:
[..]
Dat was toch een voorstel, is dat er doorheen gekomen? Ik dacht van niet.
Ik vind dat er helemaal niets dusdanig veel 'respect' moet krijgen dat het boven geldende normen moet staan. Je kunt hoogstens in overleg de norm aanpassen, maar iets per definitie boven alles zetten is mij te dogmatisch.quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:58 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik vind dat een erkende (!) religie dusdanig veel respect moet krijgen van 3den dat het boven de geldende waarden en normen van desbetreffend land moet staan. Ze doen op deze manier immers niemand kwaad.²
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |