Kippenvel,... 30 seconden gekeken,... meteen gestoptquote:Op woensdag 13 januari 2010 17:15 schreef Strolie75 het volgende:
International Trailer met Engelse voice-over...en Lena Lewis.
http://www.giantbomb.com/(...)leona-lewis/17-1870/
Ik ook, verschrikkelijk janknummerquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Kippenvel,... 30 seconden gekeken,... meteen gestopt
Er wordt weinig gespoilerd hoor en veel van de beelden in deze trailer kon je al eerder zien in de laatste Japanse trailer die kort voor de release werd vrijgegeven.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:22 schreef Chocobo het volgende:
Kippenvel,... 30 seconden gekeken,... meteen gestopt
Ze doen dit om Final Fantasy meer westers over te laten komen en zo extra exemplaren te verkopen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:26 schreef Desunoto het volgende:
Leona Lewis![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gadverdamme wat een nummer zeg. Naast dat het verschrikkelijk slecht is... past het er toch ook niet bij?! Hoe komen ze erop?
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:19 schreef Strolie75 het volgende:
Vanochtend de RPG podcast van 1Up Active Time Babble geluisterd in de trein. Het ging o.a. over de importversie van FFXIII. Ze waren erg positief. De game werd als uniek omschreven, maar wel met veel bekende RPG-elementen.
De dungeons zijn lineair, zoals in FFVII en FFX, maar wel heel goed gestructureerd:
- Verhaal wordt ook verteld middels gesprekken tussen characters.
- Geen overload aan te lange cutscenes.
- Uitdagende battles tussen bosses door.
Het battlesystem klonk echt als het hoogtepunt van het spel.
Enige kritische noot was er over de personages, deze lijken qua kleding en gedrag zo uit Shibuya te zijn weggelopen.
Ik ben in elk geval hyped!
Ja, ze hadden het over een schatkist waar een vijand voor stond die je niet kon ontwijken. Deze was minstens net zo moeilijk als een eindbaas.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:06 schreef Desunoto het volgende:
Volgens mij zie je de vijanden ook lopen over de map.
Over een kleine 2 maanden kan je weer opnieuw beginnen!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:26 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ow nee, nevermind hehe
Het klonk net zo
Zit overigens eindelijk in chapter 10
Hierna nog maar 2 chapters![]()
GEEN idee waar je het over hebt,... probeer ik zou te houden.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 10:57 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ja man, wel kut, iedereen weer zo slap als een pussy![]()
Ik heb trouwens gister een Sazh psn theme unlocked
Kwam denk door de Lore master trophy![]()
(discerned the full atributes of 100 enemies)
Ook heb ik nu eindelijk het Advanced Role System open gespeeld
Wat betekend wat ik iedereen eindelijk naar eigen gerief kan inzetten/levellen
Dus kan van bv Lightning ook een Jammer maken, mits ik daar genoeg CP voor heb uiteraard
Dit waren eerst allemaal fixed plaatsen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |