Die neger gaat dood.quote:
Ik zat er gewoon op te wachtenquote:
Bedankt.quote:
Eindfilmpje, neger leeft, opluchting, plotwending, neger sterft alsnog!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:02 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Bedankt.![]()
Nu ga ik het spel spelen en dan...
* aardbeving
"OMG GAAT DE NEGER NU DOOD?"
niks gebeurt...
* gebouw stort in
"OMG GAAT DE NEGER NU DOOD?"
niks gebeurt...
etc.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:41 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Doomterwijl ik er al dik 300.000 HP af had
Maddefakker
Doe jij nou maar es eerst je weapons upgradenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:41 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Doomterwijl ik er al dik 300.000 HP af had
Maddefakker
Idd, Ik vond het battlesysteem de eerste 5 uurtjes wel leuk, maar als het niet gesupport word door een goed verhaal of interessante character building ben ik er ook snel op uitgekeken (netzo als bij FFXII overigens maar daar duurde toch minimaal 3x zo lang voor dat ik me vervelen ging)quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:31 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Star Ocean 4 was echt bagger wat het verhaal betreft. Wat heb ik mij daar aan zitten ergeren.Ik heb hem eigenlijk alleen voltooid omdat het combat systeem zo leuk is.
Er zijn niet veel spellen waar ik mij constant aan de main character blijf ergeren, maar star ocean 4 wint de beker. Na een uurtje of 20 heb ik vrij veel dialogen gewoon geskipped, omdat het mij helemaal niets meer interesseerde.
Gelukkig heeft de PS3 wel een handmatige lock on switch. Bij de 360 versie locked hij gewoon de vijand die het dichtstbij staat.
Voor de rest viel het aardig tegen.
Zal er vast wel inzitten,maar heb het nog niet geunlockedquote:
Ja echt hequote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:23 schreef Insanity_Tigra het volgende:
[..]
Doe jij nou maar es eerst je weapons upgraden
Jij speelt hem ook al? Heerlijk dat je geniet!quote:Op zondag 10 januari 2010 11:04 schreef Pheno het volgende:
Ik geniet weer met volle teugen.
En laat XIII versus ook maar meteen komen, want met deze ben ik bijna klaar
quote:
Probeer Remedy eens.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:48 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Esuna werkt toch niet tegen Doom?![]()
Of ben ik nou gek aan het worden
wat helpt![]()
ribbonquote:Op zondag 10 januari 2010 20:48 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
wat helpt![]()
Een remedy opzekers!quote:Op zondag 10 januari 2010 20:48 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
wat helpt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |