Informatie over Fallout New Vegas:quote:Eerste details Fallout: New Vegas lijken te zijn uitgelekt
Zowel ontwikkelaar Obsidian als uitgever Bethesda hebben nog maar weinig informatie losgelaten over het aankomende Fallout: New Vegas. Vandaag lijken de eerste details over deze opvolger van Fallout 3 echter te zijn uitgelekt.
Geplaatst door: Elmar Rekers
4 januari 2010 om 15:34 uur
Via het forum van de Amerikaanse website GameSpot laat een bron die dicht bij het tijdschrift GameInformer staat namelijk weten dat er in de volgende editie van het magazine een grote special te vinden zal zijn over Fallout: New Vegas. Hierin wordt volgens deze bron onder meer uit de doeken gedaan hoe spelers in New Vegas uit verschillende personages kunnen kiezen met ieder een eigen achtergrondverhaal.
De eerste paar uren van de game zullen dan zijn afgestemd op het achtergrondverhaal dat de speler voor zijn personage heeft gekozen, en hierdoor kunnen ook enkele unieke ‘perks’ vrijgespeeld worden voordat de hoofdgame daadwerkelijk begint. GameInformer zal in de aankomende reportage alvast één achtergrondverhaal onthullen.
Infiltreren
Het verhaal van deze Chinese Agent speelt zich volgens de bron af "voordat de bommen op het land worden gegooid." De speler zal hierbij onderdeel uitmaken van de Crimson Dragoons en moet samen met andere leden infiltreren bij de Hoover Dam. Dit achtergrondverhaal zal doorlopen tijdens de bombardementen en eindigen als de Chinese Agent uit de grotten komt en de buitenwereld compleet verwoest is.
Het achtergrondverhaal zal vervolgens overgaan in het creëren van het personage waarbij uiteraard het uiterlijk kan worden aangepast en twee unieke perks kunnen worden toegevoegd. Daarnaast beschikt ieder personage over bepaalde skills en deze kunnen worden aangepast als de speler hier niet tevreden over is.
Moeilijker
Fallout: New Vegas zal volgens de bron over een vergelijkbaar SPECIAL-systeem beschikken als Fallout 3, maar het zal moeilijker worden om de verschillende skill-caps te bereiken. Daarnaast zal één enkel personage nooit een ‘master’ kunnen worden in alle skills. Tot slot wordt duidelijk dat New Vegas over enkele voertuigen zal beschikken en dat deze eveneens kunnen worden aangepast door de speler.
Hoewel de informatie authentiek oogt moet deze toch zeker met een korreltje zout genomen worden. Zodra er echter meer concrete informatie over de aankomende editie van GameInformer bekend wordt zullen we deze details over New Vegas al dan niet kunnen bevestigen.
Jaquote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:03 schreef Edwinuss het volgende:
Nu al kanshebber van GOTY 2010 noemen zonder ook maar iets te hebben gespeeld
Dat was juist iets wat ik miste! Scheuren door 't wastelandquote:Op donderdag 7 januari 2010 23:54 schreef Necrodeath het volgende:
Voertuigen weet ik niet wat ik er van moet vinden...
Verschillende achtergrondverhalen lijkt me dan wel weer leuk
Idem. Sowieso is een tussenweg tussen fast travel en uren lopen wel gewenstquote:Op vrijdag 8 januari 2010 01:55 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Dat was juist iets wat ik miste! Scheuren door 't wasteland
Fallout is idd heeeel erg scalable, heel fijn!quote:Op donderdag 4 februari 2010 13:50 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Idem. Sowieso is een tussenweg tussen fast travel en uren lopen wel gewenst![]()
Overigens ben ik heel positief verbaast over hoe vlot fallout loopt, met alle settings op high, 1280x1024, op een pc met 2048 MB ram en een ati 256MB kaart, en een 4 jaar oude AMD processor (2200+? ). Alleen veel vage crashesMaar dat kan ook door mn crack komen
AY CARAMBA!quote:
Bioshock 2, Dante's Inferno, Final Fantasy XIII, Heavy Rain, God of War 3, Crackdown 2, Mario Galaxy 2, Epic Mickey, Metroid M...quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:19 schreef SoldMayor het volgende:
Dat wordt dus zo vet he
Wat komen er toch veel goede games uit vergeleken met vorig jaar![]()
Red Dead Redemption
Maffia 2
Bad Company 2
Halo Reach
Alan Wake
Fallout Vegas
![]()
Uhm ja..quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Bioshock 2, Dante's Inferno, Final Fantasy XIII, Heavy Rain, God of War 3, Crackdown 2, Mario Galaxy 2, Epic Mickey, Metroid M...
Your point?quote:
Ja opzich wel,quote:Op vrijdag 5 februari 2010 01:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dan mis je toch echt watMaar goed, laten we het ontopic houden
Enkel een pc... Games zijn dan een stuk goedkoper, na een jaar kan ik een nieuwe graka er bij prikken zodat mijn pc niet meer outdated is, itt. Een console.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 01:06 schreef SoldMayor het volgende:
Ik heb een xbox en ps3 alleen met de ps3 doe ik niks en dus ook niet die exclusief
Verdemme zeg! Hoe schuif ik dat nou weer in de planning. Mischien gewoon ontslag nemen ofzo.quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:35 schreef Necrodeath het volgende:
Hij staat voorlopig geplanned op Fall 2010
Ja dat lijkt me wel het beste..quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:38 schreef Semisane het volgende:
[..]
Verdemme zeg! Hoe schuif ik dat nou weer in de planning. Mischien gewoon ontslag nemen ofzo.![]()
Ik weet niet of de game nu wel zo lekker speelt, zal nog wel vol met bugjes etc zitten, maar ja als je het echt zo graag wilt moet je Bethesda er maar even om vragen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:11 schreef SevD het volgende:
Wordt gewoon weer keihard GOTY hoorHerfst is nog zo ver weg, ik wil 'em nu!
Bethesda kennende zal dat bij de release niet anders zijn, maar we vergeven het ze maar al te graag!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:17 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ik weet niet of de game nu wel zo lekker speelt, zal nog wel vol met bugjes etc zitten, maar ja als je het echt zo graag wilt moet je Bethesda er maar even om vragen.
Ik sluit mij er helemaal bij aan. Heb de add-on content uiteindelijk nooit gespeeld omdat 'ie voor de PS3 veel later uitkwam en het toen ook nog eens weken duurde voor die content in de Nederlandse Playstation Store te vinden was. Los daarvan was Fallout 3 een briljant spel!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:21 schreef DeeCruise het volgende:
Ben benieuwd. Fallout 3 heeft me genoeg uurtjes zoet gehouden..
Wel graag in een keer goed indien mogelijk, niet dat een dlc de verziekte main quest moet opkrikken...
quote:# There is an optional hardcore mode, the character needs to drink water, ammo has weight, healing isn't instant etc.
# Normal mode is more similar to Fallout 3 gameplay.
# The storyline is focused on the New California Republic vs. Caesar's Legion (slavers from the east) vs. New Vegas residents.
# You are not a vault dweller but are given a Pip-Boy by someone who is one.
# There is a screenshot of a vault suit as well.
# There is an assault rifle looking like the M4, as well as a new big gun with a backpack, held like a minigun.
# There are special moves for melee weapons in VATS - specifically a move for a golf club called "Fore" which seems to be a groin shot.
# The Hoover Dam is in the game and is supplying electricity to the city.
# There is a quest to rescue a ghoul from some super mutants. The ghoul can then become your companion
# The Geckos are back.
# There are both dumb and intelligent super mutants, including the elite Nightkin. On at least one occasion you can convince them to fight amongst themselves.
# Some super mutants look similar to the ones in Fallout 3, while others are new. There is e.g. a female super mutant with a 1950s hairstyle who apparently is one of their leaders.
# Screenshots include a guy with a beard and straw hat, a ghoul and an NCR Ranger.
# The only picture of New Vegas itself is concept art and not a screenshot.
# Some location screenshots include a huge model dinosaur advertising a hotel, some satellite dishes, an array of solar panels
# A character generation shot showing a "vigour machine" instead of the skill book
# NCR base is the McCarran Airport, Caesar's Legion is based in the Vegas Strip, while super mutants are based in a place called Black Mountain.
# There is also a town called Fremont and another called Primm. A topless reuve is mentioned as being in the latter. Area 51 also appears.
# NCR Ranger armor is similar to a brown combat armor with sleeves, there are concept arts of a Ranger.
# Skils have a bigger effect on conversation choices. E.g. someone with a high Explosives skill may be able to have a coversation about explosives where appropriate.
# There is a Reputation system in addition to Karma.
# First-person action RPG with the same engine as Fallout 3.
# Set in the Mojave wastelands. Vegas didn't get many nukes. More intact buildings, as well as desert vegetation. Vegas itself is mostly intact.
# Vegas itself is mostly intact
# Both karma and reputation are tracked. If I'm reading it right there's separate reputations for each of the settlements, as in 1 and 2.
# All dialogue options are shown to all players, regardless of whether you have the stats to succeed or not, though there's no punishment for failure.
# Bartering is not just lower prices but negotiating for better rewards.
# Weapons also now have knock-back upon death, with shotguns sending people flying.
# Followers can be managed through a context-sensitive menu, with orders like "follow", "stay" or "attack".
# You're a courier, wounded and left for dead in a shallow grave. A friendly robot, Victor, digs you out, and his doctor owner Mitchell patches you up. You take a "vigour test", which is some sort of electric parlour game. This decides who you are and sets up SPECIAL. You can also take some Rorschach tests, but the mag says this is for fun. The Doc then gives you a Pipboy as he was once a Vault dweller.
# "Hoover Dam", and "Helios" (a solar plant, confirmed by the mag to have been built by Poseidon) are fought into and then you can direct the power to wherever you choose. In the case of Helios you can also keep the plant for your self, use the energy to call down a powerful laser, or even try to distribute to all equally, however there is a risk of overloading the reactors.
# There is a "reputation system", in which all three factions (NCR, Ceasar's Legion and the locals) will either see you as good or bad toward them individually.
# There is a screenshot of three Capital Wasteland mutants running toward the player, who is wielding what *looks* to be a heavy incinerator, but has a TV screen and no flamer fuel tanks. He's also wearing NCR combat armour, which is in gold/mustard colours.
# There are two separate screens of supermutants that look to be more local, grey skin, and the two are wearing very different clothes. One is Tabitha, who is hearing a blonde wig and love heart glasses. The mag implies she's "not all there".
# On that quest, you rescue Raul, a ghoul who Tabitha kept alive to fix her favourite robot. He appears to be a follower, as the mag says you can give him items, and also commands, such as "stay, follow or attack", and also tell him to switch to melee, in which case he'll mutter "sure, I'll put away my rather effective gun, and switch to this piece of um, metal tubing here".
# From what I read, the "all dialog" thing seems to imply there will be failures for skill checks as well as speech checks, though, as the mag states, there is no penalty for failing a skill check. In fact, the mag gives an example: A woman who the player tried a Sneak skill attempt on in conversation failed when convincing her an ambush would help the town be rid of a gang of raiders. She simply says "Good luck with your, uh, ambush"
# Regardin dialog (J.E.Sawyer): This is how it works. Each skill-based dialogue option has two different texts: one for high skill (which will result in success) and one for low skill (which will result in failure). If you do not meet the required threshold, you see the latter.
There are a few reasons for including this:
* In the same way that a locked safe beyond your Lockpicking skill indicates, it lets the player know that there's an option here.
* Some of the NPC responses to low skill checks can be pretty entertaining.
I also do want to clarify what is meant by "no penalty for failure". All it means is that you won't wind up in a worse position than you were before selecting it. If a dude bursts in and is intent on killing you, he's still going to want to kill you if you fail the Speech check to talk him out of it.
Okay. Klaar. Game of the Year. Ik hoef niets meer te zienquote:VATS returns, and melee weapons have special moves in it. The golf club has "Fore!", which is a shot to the golf balls (so to speak) that knocks the opponent down. Weapons also now have knock-back upon death, with shotguns sending mans flying.
Zoek de verschillenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:42 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[ afbeelding ]
Female supermutants... dit wordt fun.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:In an exclusive first look at Fallout New Vegas, CVG sister mag PSM3 reveals that developer Obsidian has taken dialogue and scripting up a notch in the sequel to Fallout 3.
Lead producer of Fallout New Vegas, Larry Liberty said: "We had to modify the dialogue engine from Fallout 3 to include the types of dialogue and options that we wanted.
"We want real, memorable characters. I think it helps you to remember parts of the world you'd otherwise forget."
As part of its world-exclusive cover feature, PSM3 played an extensive demo of New Vegas. The mag reported that it was 'apparent that Obsidian are much more comfortable behind the keyboard than the team that made Fallout 3 and, before that, Oblivion. The scripting is wittier, the characters more distinct.'
[ Bericht 2% gewijzigd door SevD op 12-02-2010 10:52:58 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwe companion systeem ziet er goed uit!
Ik ben nog nooit zo gehyped geweest, hoop wel dat hij aan al m'n verwachting gaat voldoen!![]()
[ Bericht 8% gewijzigd door SevD op 12-02-2010 10:53:16 ]
Ik dump ze wel ff in een spoilerquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kun je een snellere host kiezen, of kleinere plaatjes posten?
quote:Op maandag 15 februari 2010 10:02 schreef Semisane het volgende:
Ach ja, bron stond al op games.fok.nl, maar ik dump het hier ook maar even.
http://www.duckandcover.cx/forums/viewtopic.php?t=23740
Staan de scans in van het OXM artikel.
quote:Clearly, you have a responsibility to push the series forward, but there's also nothing worse than a misguided attempt to differentiate a follow-up that only ruins what everyone loved about the original. Throw in a new developer - New Vegas is being developed by Obsidian rather than Bethesda's in-house team - and there's no doubt that a fair few Fallout fans will be more than a little concerned that this could be a recipe for nuclear disaster.
quote:Clearly, you have a responsibility to push the series forward, but there's also nothing worse than a misguided attempt to differentiate a follow-up that only ruins what everyone loved about the original. Throw in a new developer - Fallout 3 is being developed by Bethesda, as Black Isle Studios is no more - and there's no doubt that a fair few Fallout fans will be more than a little concerned that this could be a recipe for nuclear disaster.
New California Republic (het oude Shady Sands) die een base heeft dichtbij, en vecht om controle over, New Vegas is geen connectie naar Fallout 1/2?quote:[...] As a fanboy bonus, Obsidian was founded by former members of Black Isle Studios, which developed the original Fallout games on the PC - there won't be any explicit connection to those, though.
Ja die heb ik dus ook voor PS3 (GOTY), maar die crasht nogal graagquote:Op maandag 15 februari 2010 10:08 schreef delano.888 het volgende:
Shit ik moet nog aan deel 3 verder, heb de goty nog ongeopend liggen
Op zondagquote:Op donderdag 25 februari 2010 09:34 schreef Semisane het volgende:
Mocht je het nodig vinden om de game alvast te pre-orderen, bij amazon kan het.
http://www.amazon.co.uk/Fallout-New-Vegas-PC-DVD/dp/B00272NCRC/ref=sr_1_3?ie=UTF8&s=videogames&qid=1267086666&sr=8-3
Wel interesant detail; 31 oktober staat er als release date.
Hier ook... na een uurtje of 100 nog steeds bezig met Fallout 3, kan dus niet wachten op deze.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:22 schreef Karasta het volgende:
Dit spel staat op nr1 van mijn hype list
Zolang vermaken met Borderlands, perfecte game en bijna net zo leuk als FA3quote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:23 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Hier ook... na een uurtje of 100 nog steeds bezig met Fallout 3, kan dus niet wachten op deze.
QFT man. Dit wordt 'm dit jaarquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:21 schreef Karasta het volgende:
$%^&&*^%$#%U&(*&^%$#@
Ik wil het NU speeeeeeelleeeeeeeeeeeeeeen Fuck die andere games GOW 3 FF deel 12345678909876543
Allemaal leuk en aardig maar dit is wat ik wil
quote:* Character creation is virtually identical to Fallout 3, with cosmetic changes like the Gene Projector being replaced by ReflectionTM, "You're SPECIAL!" by Vit-o-Matic machine and GOAT by a psychological test
* The local super mutants are pretty tough and will keep you from wandering aimlessly in the early portions of the game - they tend to be tougher even than deathclaws
* Every skill will have use in conversations at various points
* Each firearm has a maximum of three modification slots. Once you affix a mod to a gun, it's permanent. Hunting Rifle modification examples given are scope, custom action and extended clip.
* Temporary followers, will also be controlled through the companion wheel
* "Skill magazines" you find in New Vegas will only temporarily boost your skills
* The combat gameplay was tweaked to be more first-person-shootery
Omdat het voor VATS niets uitmaakt natuurlijk. En de reailtime combat kon wel wat tweaking gebruikenquote:
quote:Op zondag 7 maart 2010 18:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Omdat het voor VATS niets uitmaakt natuurlijk. En de reailtime combat kon wel wat tweaking gebruiken
Ben net begonnen met de nieuwste uitbreiding van Borderlands, gelukkig is die game er nog want anders moet je weer zo lang wachten tot deze uitbreiding.quote:Op zondag 7 maart 2010 20:08 schreef Chocobo het volgende:
Ben voorzichtig hyped,... maak me wel een beetje zorgen om de developer!
Voor zover ik weet is dit geen uitbreiding, maar een (nieuw) spel!quote:Op zondag 7 maart 2010 20:12 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ben net begonnen met de nieuwste uitbreiding van Borderlands, gelukkig is die game er nog want anders moet je weer zo lang wachten tot deze uitbreiding.
Hopelijk word het een succesvolle uitbreiding, leuke enemies, nieuwe guns, nieuwe perks etc.
Borderlands is ook gaaf ja!quote:Op zondag 7 maart 2010 20:12 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ben net begonnen met de nieuwste uitbreiding van Borderlands, gelukkig is die game er nog want anders moet je weer zo lang wachten tot deze uitbreiding.
Hopelijk word het een succesvolle uitbreiding, leuke enemies, nieuwe guns, nieuwe perks etc.
Nieuw spel / uitbreiding, veel verschil zou er tussen die 2 niet zijnquote:Op zondag 7 maart 2010 20:16 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is dit geen uitbreiding, maar een (nieuw) spel!
Dit miste ik toch wel in Fallout3, scoped hunting rifle ftwquote:* Each firearm has a maximum of three modification slots. Once you affix a mod to a gun, it's permanent. Hunting Rifle modification examples given are scope, custom action and extended clip.
De Amerikaanse indeling zoals deze nu is, is niet meer in de tijd van Fallout hehquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:58 schreef HAL9000S het volgende:
Ik snap alleen verder niet echt wat de staat Californie te maken heeft met fallout Las Vegas, anders dan dat Nevada vlakbij Californie ligt :p
Wel een tof shirt.
Volgens Fallout Wiki trekt NCR naar Las Vegas om het over te nemen, al vechtend tegen de mutants & Caesars Legion.quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:58 schreef HAL9000S het volgende:
Ik snap alleen verder niet echt wat de staat Californie te maken heeft met fallout Las Vegas, anders dan dat Nevada vlakbij Californie ligt :p
Wel een tof shirt.
beetje laat misschien, maar:quote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:32 schreef McGilles het volgende:
[..]
Zolang vermaken met Borderlands, perfecte game en bijna net zo leuk als FA3
Kon in Fallout 3 alleen met een MOD, helaas.quote:Op zondag 9 mei 2010 12:12 schreef RickoKun het volgende:
Je kan volgens mij wel ergens in waggies rondrijden had ik ergens gelezen.
Ik kijk eerst wel even of deze beter wordt dan FO3. Het is immers niet een echt nieuw deel (en heeft nog steeds die oblivion engine)
Je was zo snel dat ik al dacht dat dat het geval wasquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik wilde het net posten.
*fap fap fap*
Die ga ik zeker halenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:10 schreef lkb9000 het volgende:
Collector's Edition
Dat zeg ik elk jaarquote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:06 schreef Ascarona het volgende:
Ah man, Red Dead Redemption, Fallout New Vegas... Dit wordt echt mijn favoriete game jaar dames en heren
Zelfde engine, zelfde besturing, zelfde setting, andere locatie, ander verhaal, speelt een paar jaar later.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:25 schreef Xblister het volgende:
Word dit een complete nieuwe game.. heb ik wat gemist? Ik dacht dat het een add-on was..
aah oke.. in dat geval ben ik beniewdquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zelfde engine, zelfde besturing, zelfde setting, andere locatie, ander verhaal, speelt een paar jaar later.
Geen add=on. Volledig spel.
Sorry was misschien wat onduidelijk, ik heb liever wat meer 'friendlies' rondlopen zoals wat scavengers/ Ghouls etc.quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:44 schreef jimjim1983 het volgende:
dat t zo leeg was vond ik juist goed. haat t om de hele tijd aangevallen te worden
Ligt er een beetje aan, heb me dood gelachen met Fawkes af en toequote:
Ik ga die ook zeker in pre-order zetten, maar ik wacht even tot er verschillende winkels zijn die 'm voeren. Soms scheelt het een tientje ofzo.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:11 schreef Redisformurder het volgende:
Mijn pre-order bij de Game Mania staat al.Ook al hadden ze nog niks in hun systeem staan. Ik zag ze denken: "Malloten, kan het niet nóg eerder?"
![]()
Dit dus:
[ afbeelding ]
Wat een kuttrailer.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 10:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
E3 trailer
http://www.gametrailers.com/video/e3-2010-fallout-new/101172
Wat een jaar
Het is net alsof je stiekem hoopte dat Fallout: New Vegas een 'old skool' RPG zou gaan wordenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:21 schreef HalloweenJack het volgende:
[..]
Wat een kuttrailer.
Niet dat ik anders verwacht had, ik bedoel: explosie na explosie is natuurlijk de manier om de gamer van tegenwoordig een natte droom te bezorgen. De gemiddelde gamer is tegenwoordig bijna net zo achterlijk als de gemiddelde film kijker.
Fijn dat ze ook iets van de dialogen lieten zien.. je weet wel, dat wat vroeger het belangrijkste deel van een RPG was.
Dat zou inderdaad helemaal geweldig zijn, dankje.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:34 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Het is net alsof je stiekem hoopte dat Fallout: New Vegas een 'old skool' RPG zou gaan worden![]()
De trailer is gewoon wat je van een eerste trailer (teaser tel ik niet mee) van een nieuwe game kan verwachten, sensatie. Vooral dichtbij een event zoals E3. Je wilt hype een creëren, en dat doe je niet door een trailer vol dialogen te gooien.
Ik vind het best een toffe trailer
De teaser vond ik wat leuker, maar goed de teaser zorgde voor een enorme increase in mijn personal hype voor dit spel. Sommige dingen zien er wel een beetje vreemd uit (die 2 soort vage honden bijvoorbeeld).
Ook de Fallout 1+2 fan in mij is tevreden:
Nightkin weer terug, weer iets meer te zien van NCR. Jammer genoeg geen gecko's in de trailer.
Ik hoop dat ze wat van de oude wapens uit die games in New Vegas stoppen, misschien de 14mm pistol, FN Fal, Vindicator of de Pulse Rifle. Speren zitten ingame (zie pre-order bonusen), uiteraard een link naar Fallout 2.
Daar komt zeker weer een expansion voorquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Interview: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=398380
› Levelcap 30
› Bobbleheads keren terug
› verschillende companions
› Super Mutants die we tot nu toe gezien hebben zijn enkel placeholder, ze worden nog aangepast grafisch (net als veel andere modellen)
› Niet mogelijk om na endcredits verder te spelen. Het zal duidelijk zijn wanneer het einde nadert en je krijgt daarna de optie om je laatste savegame voor het einde te laden
› Geen demo
quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:20 schreef HalloweenJack het volgende:
^
Ik ben ineens een stuk enthousiaster.
Oh en, new california republic t-shirt, fuck, die wil ik ook.
Ik ben ook wel erg toe aan 26 oktober al.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:10 schreef numero_uno het volgende:
verdomme ik heb er ook zin inmaar duurt nog zo lang
Dat lijkt mij echt helemaal nietsquote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:32 schreef DrDentz het volgende:
Hardcore mode lijkt me wel wat om eens te proberen.
* Delayed healing rather than instant healing upon usage of hand-held medication units (Stimpaks)
* Healing crippled limbs require a high medicine skill and medical items (Doctor's Bag)
* Ammunition will have weight
* Requirement of water consumption to avoid dehydration and death
* Requirement of food consumption and sleeping to avoid starvation and sleep deprivation
Minder godheid, meer normaal mannetje
Waar? En voor hoeveel?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:37 schreef DeeCruise het volgende:
Vorige week de collectors edition gepreordered, nu nog veel te lang wachten..
Lijkt me ook stoer jaquote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:32 schreef DrDentz het volgende:
Hardcore mode lijkt me wel wat om eens te proberen.
* Delayed healing rather than instant healing upon usage of hand-held medication units (Stimpaks)
* Healing crippled limbs require a high medicine skill and medical items (Doctor's Bag)
* Ammunition will have weight
* Requirement of water consumption to avoid dehydration and death
* Requirement of food consumption and sleeping to avoid starvation and sleep deprivation
Minder godheid, meer normaal mannetje
Game mania, prijs nog onbekend. Meestel liggen de collectors items daar voor tussen de 50 en 60 euro. Je bent echter niet verplicht om het product ook te nemen, dus als het te duur is cancellen we hem gewoon. Is meestal een kwestie van een telefoontje een week voor releasequote:
http://www.eurogamer.net/(...)gas-e3-2010-hands-onquote:So then: enhanced weapons, more useful companions, a new factions system, cheerier visuals... In short, New Vegas looks set to be more of an evolution of the Fallout series than a revolution. Not that fans of the previous game will be complaining, of course, and not to discount these changes and new features. Judging by what we've seen so far, they've been conscientiously thought through, and sit comfortably within the framework which made Fallout 3 such a success. This may not be Fallout as you've never seen it before, but it's certainly Vegas as you've never seen it, and exploring this world looks like being an awful lot of fun.
We leven ook niet meer in 1993 ey.quote:Op zondag 27 juni 2010 02:06 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Jammer dat ze nog steeds niet naar de oude fanbase (lees oa. No Mutants Allowed, waar de diehards zitten) luisteren en de punten waar fallout groot mee werd weer aanhalen. Ik moest bijna huilen bij de teksten van Fallout III en het gebrek aan interactiviteit met de omgeving (ja, een nuke om een stadje op te blazen, kindertjes redden en een vampier worden). Ik mag hopen dat ze nog eens goed gaan bedenken welke aspecten nu eigenlijk verbetering behoeven, anders word er weer een geweldig genre (Westerse RPG) de nek omgedraait ten behoeve van actiespellen.
Nee, maar dit spel is dan ook geen fallout imo. Waar de spellen om bekend stonden was de zwarte humor, diepe verhaallijnen en de hoeveelheid aan paden die je kon belopen om een missie te behalen.quote:Op zondag 27 juni 2010 03:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
We leven ook niet meer in 1993 ey.
BoS opereert in heel amerika zoek maar op op fallout.wikia.comquote:Op zondag 27 juni 2010 12:54 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Nee, maar dit spel is dan ook geen fallout imo. Waar de spellen om bekend stonden was de zwarte humor, diepe verhaallijnen en de hoeveelheid aan paden die je kon belopen om een missie te behalen.
Zoals Fallout nu gemaakt word is niks mis mee, als mensen
het leuk vinden moeten ze het vooral kopen. Maar noem het dan geen fallout, maar bijvoorbeeld "The Day After", om maar een titel te bedenken.
Maar zoals het nu is, het is absoluut niet waar de fallout serie om bekend staat, het is juist een belediging. Er is nu absoluut niet een diepe verhaallijn (speel fallout 1 en 2 eens en vergelijk het met 3), weinig opties om een missie te behalen, om maar niet te spreken dat de missies heel erg 'typisch' zijn (breng pakketje van A naar B, schiet dit beestje kapot). Waarom kan ik maar zo weinig gebruik maken van speech-skills?
Verder, wat mij als fallout-liefhebber enorm tegen de borst stuit is dat de makers bij bethesda echt niet hebbben nagedacht over hoe de fallout-wereld in elkaar zit. Om maar een aantal voorbeelden te noemen.
Megaton:
Als vreemde mag jij gewoon aan hun atoombom knutselen, met risico dat de hele stad word opgeblazen? Na 100 jaar in de Wasteland, met raiders, ghouls en deathclaws zou het gemiddelde dorpje je vier kogels door je hasses jagen als je er ook maar naar durfde te kijken.
Op een gegeven moment kun je iemand confronteren met het aanbod dat jij Megaton mag opblazen. Op dit moment kun je dan Simms inzetten, maar die word (met een beetje pech) overhoop geknald zodra hij die kerel in kwestie erop aan spreekt. Niemand reageert of kijkt maar van op dat hun leider en sheriff overhoop word geknald? Serieus!? De persoon die het dorpje al 30 beschermt word doodgeschoten op 2 meter van je en je drink gewoon je biertje op alsof er niks is gebeurd. Heel slordig, hier hadden ze gewoon een reactie in moeten scripten.
Hoe kan het dat een dorpje als Megaton nog bestaat, met meer dan 200 raiders in een circkel van 5 kilometer? Raiders, zoals ze in fallout bekend staan, laten dat dorpje echt niet staan en zouden erover heen walsen en plunderen.
Wasteland:
Hoe kan het dat ik als een level 4 een ontmoeting met een deathclaw overleef? Als je de historie achter die beesten kent zou ik morsdood moeten zijn. In fallout 1 schijt een hele stad (boneyard) zeven kleuren als een deathclaw zien. Dan zou ik als eenzame reiziger echt nog niet zo'n beest moeten overleven.
Hoe kunnen de vissers overleven in fallout? Ten eerste zouden de raiders ze allang te pakken moeten hebben en anders zouden de mirelurk ze te pakken nemen. Met 3 (laten we voor het gemak zeggen dat ze een dorpje hebben met 20) vissers zijn ze nog echt geen match voor de hoeveelheid Mirelurk die schijnbaar in het water zit. Dit geld overigens ook voor het dorpje op de brug (om maar niet te spreken over de reactie van de zus als ze ontdekt dat haar broer haar familie heeft gemoord: "Wat? Mijn broer deed dit?! Ach ja, life goes on...")
Hoe kan het dat je zonder enige moeite de raider compound
in kan gaan? Raiders zijn over het algemeen gehaat volk in de fallout wereld en worden beschoten als ze in gebieden komen waar ze weinig controle op uit kunnen oefenen. En nu kom jij, tussen 100'den super mutants, vijandige dorpen en steden aangelopen en ze laten je zonder veel moeite erin? Get real!
Hoe kan een kind mij tegenhouden om hun dorpje in te gaan (om maar niet te vragen hoe het komt dat ze het overleven)? In fallout 1 & 2 zou ik er drie kogels doorheen hebben gejaagd en doorgelopen. Nu snap ik wel dat als dit in fallout 3 zou gebeuren de leeftijdsrating 18+ zou zijn geworden, maar nogmaals, het klopt niet als je het technisch bekijkt.
Hoe komt het dat mijn character in staat is om maar 3 zinnen uit te spreken? Hoe komt het een aantal gebouwen nog staan, terwijl ze eigenlijk vernietigd hadden moeten zijn (zoals het centrum van Washington DC)? Waarom is the Brotherhood of Steel daar, terwijl ze eigenlijk alleen aan de
westkust opereren (speel fallout tactics, dan zie je dat ze enorm veel moeite hebben om zich te hersettelen). En waarom is er een vault die alleen maar bestaat om iets te simuleren? Vault Tec zou dat anders hebben aangepakt.
En zo kan ik nog wel een enorm lange lijst opvoeren waarom fallout 3 echt een heel slecht fallout product is. Let op, het is een leuke shooter, het heeft vernieuwingen aangebracht in
het genre, maar fallout-technisch is het een hoop braaksel.
Mwah, ik ben een liefhebber. Ik ben niet van nature een echte gamer (speel ongeveer 5 uur per week), maar heb wel een enorme zwak voor de fallout wereld (overigens sowieso voor het post-apocalyptische genre, films, boeken, etc).quote:Op zondag 27 juni 2010 13:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dude, het is maar een spelletje... Fallout 3 was super tof en heeft terecht hoge cijfers gescoord en prijzen gewonnen. Fallout 1 was extreem irritant vanwege de tijdslimiet en dat deed afbreuk aan de vrijheid als je het mij vraagt. Voor elke game zou je, als je wil, minpunten kunnen vinden.
Overigens raad ik je aan New Vegas niet te spelen, want dat is gewoon Fallout 3.1 in een andere stad.
Lees eens de fallout bible, daar staat een groter verhaal achter.quote:Op zondag 27 juni 2010 13:26 schreef cool15 het volgende:
[..]
BoS opereert in heel amerika zoek maar op op fallout.wikia.com
Dit ga je niet menen? Kijk eens de opmerkingen hierboven. Kijk eens hoe de karakters spreken (niet meer dan 3 zinnen?) Welke karakters uit fallout 3 ga je herinneren, behalve de dogmeat-kloon? Ik heb geen enkel ander plot gezien dan breng A naar B of schiet badguy C overhoop.quote:Op zondag 27 juni 2010 14:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Fallout 3 is geen shooter en al helemaal geen goede shooter. Bovendien zie ik niet in wat er fundamenteel anders is behalve de manier waarop je naar de wereld kijkt als speler (top down vs first person).
Er is niks RPG aan, het is eerder een action adventure. En nogmaals, ik vind niks slecht aan dit soort spellen, maar wel als ze daarmee een genre de nek omdraaien die ik graag mocht spelen.quote:Op zondag 27 juni 2010 14:04 schreef HAL9000S het volgende:
FA3 is gewoon een (action) RPG.... of de 'liefhebbers' de verhaallijn goedkeuren of niet heeft er in mijn optiek geen donder mee te maken
Er zitten wel degelijk RPG elementen in, gezien het feit dat je een karakter bouwt wat evolueert. Daarnaast kan ik je insteek wel begrijpen, maar het is zoals bij zoveel spellen: een game die in oorsprong alleen voor de liefhebber is krijgt een reboot die hem geschikter maakt voor de massa.quote:Op zondag 27 juni 2010 14:06 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Er is niks RPG aan, het is eerder een action adventure. En nogmaals, ik vind niks slecht aan dit soort spellen, maar wel als ze daarmee een genre de nek omdraaien die ik graag mocht spelen.
Er zitten elementen in, maar er is een verschil tussen een cross-over en iets wat in het genre past.quote:Op zondag 27 juni 2010 14:16 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Er zitten wel degelijk RPG elementen in, gezien het feit dat je een karakter bouwt wat evolueert. Daarnaast kan ik je insteek wel begrijpen, maar het is zoals bij zoveel spellen: een game die in oorsprong alleen voor de liefhebber is krijgt een reboot die hem geschikter maakt voor de massa.
Dit is gewoon iets wat je veel ziet tegenwoordig, en erover blijven doorgaan schiet je weinig mee op. Learn to live with it en speel of een andere game, of de oude games opnieuw. Dit is een new vegas topic, geen "bitch op fallout 3-topic"
Klopt, maar waar trek je de grens? Feit is dat de afbakening tussen bijv. een rpg en een shooter tegenwoordig enorm vervaagd is, vandaar dat ik zeg dat er elementen inzitten ipv dat ik het een rpg noem.quote:Op zondag 27 juni 2010 14:22 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Er zitten elementen in, maar er is een verschil tussen een cross-over en iets wat in het genre past.
Overigens vind ik best dat ik even mijn zegje mocht doen, er is niks mis met een negatieve mening, net als dat er niks mis is met een positieve mening. Jullie vinden mijn mening misschien storend, maar ik vind de reboot storend en de fanbase die daardoor weinig van het fallout genre en canon lijkt te snappen. Maar ik heb onderhand wel mee leren leven hoor () en misschien dat Fallout Las Vegas nog wel meevalt ook, aangezien een aantal oorspronkelijke makers in het team zitten, laten we ervoor duimen.
![]()
Klopt, ik denk dat we elkaar wel redelijk in die mening kunnen vinden. Punt dat ik wou maken is dat het weinig meer te maken heeft met de oude fallout wereld zoals die ooit geschapen is. Verder ben ik compleet met je mening eens.quote:Op zondag 27 juni 2010 14:28 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Klopt, maar waar trek je de grens? Feit is dat de afbakening tussen bijv. een rpg en een shooter tegenwoordig enorm vervaagd is, vandaar dat ik zeg dat er elementen inzitten ipv dat ik het een rpg noem.
Tuurlijk mag je je zegje doen, maar doe dit dan in een FO3 topic, dit topic is New Vegas only. No pun intended verder.
Ik vind de lijn die ze tot nu toe uitzetten verontrustend. Ik zie weer alleen maar veel wapens, knallen en tot nu toe weer die gesprekken die uit drie zinnen bestaan. Daarom maak ik mij zorgen, maar zoals ik eerder zei, ik hoop dat het oude team nog wat inbreng van fallout 1 en 2 kan meenemen, dan ben ik algauw tevreden.quote:Op zondag 27 juni 2010 14:31 schreef HalloweenJack het volgende:
*start na het lezen van de berichten van Woeste_Woerd fallout 2 maar weer eens op*
Ik denk dat ik deze keer een personage ga maken met een lage inteligentie stat, iets dat een echt effect had op dat spel.
Overigens vind ik het niet helemaal terecht om te zeggen dat als je Fallout 1 en 2 goed vond, geen reden hebt om naar Fallout New Vegas uit te kijken.
Ten eerste bevat het team achter het spel veel mensen die met fallout 2 te maken hadden en ten tweede hebben ze ook aangegeven dat je stats deze keer weer van groot belang zijn.
Zolang ze een goed verhaal neerzetten, met goede dialogen en een wereldje neerzetten die weer als 'fallout aanvoelt kan ik er best mee leven dat de gevechten in realtime afspelen etc.
THREEEDOG! YEAHAAH!quote:Op zondag 27 juni 2010 14:05 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dit ga je niet menen? Kijk eens de opmerkingen hierboven. Kijk eens hoe de karakters spreken (niet meer dan 3 zinnen?) Welke karakters uit fallout 3 ga je herinneren, behalve de dogmeat-kloon? Ik heb geen enkel ander plot gezien dan breng A naar B of schiet badguy C overhoop.
Hier moet ik toch nog even op reageren.quote:Op zondag 27 juni 2010 12:54 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[knip]
En waarom is er een vault die alleen maar bestaat om iets te simuleren? Vault Tec zou dat anders hebben aangepakt.
[knip]
Sommige waren geprogrammeerd om op tijd open te gaan zonder problemen, de controle groep.quote:http://fallout.wikia.com/wiki/Fallout_Bible_0
Basically, the Vaults were never intended to save the population of the United States. With a population of almost 400 million by 2077, the U.S. would need nearly 400,000 Vaults the size of Vault 13, and Vault-Tec was commissioned to build only 122 such Vaults. The real reason for these Vaults was to study pre-selected segments of the population to see how they react to the stresses of isolationism and how successfully they re-colonize after the Vault opens.
Staan nog een aantal leuke Penny Arcade comics over op de website inderdaad:quote:Op maandag 28 juni 2010 00:30 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Hier moet ik toch nog even op reageren.
De vaults waren nooit bedoeld om mensen te redden, het waren allemaal 'social experiments'.
[..]
Sommige waren geprogrammeerd om op tijd open te gaan zonder problemen, de controle groep.
Andere om na 200 jaar pas open te gaan om langere isolatie te onderzoeken (Vault 13).
In weer een andere werd er na 10 dagen een psychoactieve drugs het luchtfiltersysteem ingepompt.
Weer een andere zouden de jumpsuit supply apparent stuk gaan na 6 maanden, en ga zo maar door.
Dat zei je moeder ook toen jij werd geboren. En 10 jaar later, op de dag van vandaag, zegt ze het nog.quote:
Gast, je weet niet eens hoe ik eruit ziequote:Op maandag 28 juni 2010 03:34 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat zei je moeder ook toen jij werd geboren. En 10 jaar later, op de dag van vandaag, zegt ze het nog.
Klopt, maar als erin verdiept zie je ook dat Vaults enorm dure projecten en experimenten waren en dat Vault Tec een megacoöperatie was (met bijbedoelingen). Ze hebben de mogelijkheden om die experimenten (de simulaties) dus in basissen (boven de grond) uit te voeren, of Vault 0 (de beruchte megavault in tactics) for that matter..quote:Op maandag 28 juni 2010 00:30 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Hier moet ik toch nog even op reageren.
De vaults waren nooit bedoeld om mensen te redden, het waren allemaal 'social experiments'.
[..]
Sommige waren geprogrammeerd om op tijd open te gaan zonder problemen, de controle groep.
Andere om na 200 jaar pas open te gaan om langere isolatie te onderzoeken (Vault 13).
In weer een andere werd er na 10 dagen een psychoactieve drugs het luchtfiltersysteem ingepompt.
Weer een andere zouden de jumpsuit supply apparaten stuk gaan na 6 maanden, en ga zo maar door.
Met hier en daar een uitzondering (zoals Vault 8, welke daadwerkelijk bedoeld was om het leven na de oorlog weer op te pakken).quote:Op maandag 28 juni 2010 18:31 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Die vaults waar het in de spellen om draaide waren er echt speciaal voor om bepaalde experimenten uit te voeren, die in andere situaties en omstandigheden niet mogelijk waren (999 vrouwen en 1 man in een vault).
Tja, je hebt toch een controlegroep nodig hequote:Op maandag 28 juni 2010 22:55 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Met hier en daar een uitzondering (zoals Vault 8, welke daadwerkelijk bedoeld was om het leven na de oorlog weer op te pakken).
Tevens een tvp. Kan niet wachten.
quote:Just a duo of previews to add. First is Play.tm, who watched Chris Avellone play through a demo.
Even later into the extensive hands-off demo, we encounter another partner character, Raul the ghoul, who dwells in a small facility near the central Black Mountain location where an insane, aggressive breed of super mutants returning from previous Fallouts reside. Joining forces with Raul, we take on the band of Nightkin super mutants who have been driven mad by an over exposure to Stealth Boy technology. Using the new grenade machinegun - which spits out grenades at an incredible rate, the Nightkins and their cross-dressing, peroxide-wigged leader, Tabitha, soon fall under a torrential downpour of explosive projectiles, making Raul and the Brotherhood of Steel immensely happy as a result.
These actions also make the opposing breed of New Vegas' super mutants - a more intelligent kind that can talk and articulate - increasingly fond of us more for killing what they call the 'dumb-dumbs'. As one breed of irradiated super mutants naturally hates the other, you can play them off against one another and sit back and watch as they fight, which is something that extends to all of Fallout: New Vegas' opposing factions. You can use the reputation system to your advantage, orchestrating Machiavellian machinations behind the scenes to eradicate your enemies and stay in favour with the communities and factions that matter during your journey.
quote:After playing the press demo at E3 for nearly an hour, I can safely say that I walked away with the full intent to pre-order the collector’s edition. Of course, I might be considered a bit of a fanboy since I work for Planet Fallout and all, but hear me out before completely dismissing my opinions.
They’ve also taken a few notes from the community here as weapons can be modified with different bits and pieces. Though there were none available to me during my time at the booth, the dev assured me that there were a number of them. He also noted that there would be more items that could be crafted though he didn’t say how many more.
One interesting quibble I had arose from my attempt to free Nelson from the clutches of the Legion. After cleansing the town, I cut down some NCR captives they’d been keeping around. Due to this, they were hostile to me. So even though I’d freed them from their bonds, they immediately attempted to bash my face in.
At this point, Boone, my former NCR pal, decided that they had to pay. One by one, their heads exploded. Afterwards, Boone interrupted me and made me promise to not kill any more of his NCR brethren. As I chuckled to myself, I assured him that I would do no such thing.
quote:The Collector’s Edition of Fallout: New Vegas will come packed with all kinds of excellent extras — not the least of which is “All Roads,” a hardcover graphic novel written by New Vegas creative director Chris Avellone that acts as a prequel to the game.
Today we’re announcing that comic icon Geof Darrow — best known for contributing art to Hard Boiled, Big Guy and Rusty the Boy Robot and The Matrix films — has put his considerable talents to work on a cover for “All Roads,” with Peter Doherty providing colors. The graphic novel also features art by Jean Diaz (Incorruptible) and Wellinton Alves (Marvel’s Shadowland: Blood on the Streets, Nova).
quote:Outside of purchasing the game from multiple outlets, is there a way to get multiple pre-order incentives? And how will I receive the extra content for the game?
We have no announced plans to sell these packs separately. You should plan on pre-ordering from the retailer that sells your favorite pack. When you pick up the game upon its release, you’ll receive the pre-order incentive.
It should be noted that the Collector’s Editions will be available on a limited basis. While we will be offering them at various retailers, once they’re out of stock, they will no longer be available to pre-order.
Will other territories be getting the Collector’s Edition and similar pre-order offers?
As already indicated, digital pre-order packs and the Fallout: New Vegas Collector’s Edition are planned for release in other territories. As we have more information to share on this (soon!), we’ll be sure to let you know.
If you’ve pre-ordered from a store in another territory that will be offering digital pre-order packs, you’ll receive whatever pack that store is offering.
Bron: Duck and Coverquote:This has already been pointed out, but virtually all of the voices in the E3 demo were placeholder.
Sgt. Cooper was voiced by an intern at the agency we work with in Hollywood. All of the E3 demo voices were either people around their office or members of the development team.
It was delightfully awful, and entertaining in its own way, but we're not keeping it. We have professional actors who have recorded real VO and we'll be talking about that soon.
—Jason Bergman, Bethesda Forum
Hardcore mode does not affect damage done or received.
—J.E. Sawyer, Bethesda Forum
Blackjack is parameterized a bit more than slots and roulette at casinos. Each casino uses a different number of decks (1-4) and reshuffles after a specified number of cards have been dealt. The casinos also offer different blackjack payouts and differ in whether the dealer stands on a soft 17 or not. So yes, you can card count at tables and since no one can peek at you through your monitor (?) you could do it very thoroughly.
—J.E. Sawyer, Bethesda Forum
"War never changes," isn't about the face of war, organization of war, or its various mechanisms. It's about humanity's ceaseless love affair with war and its most basic motivations. "In the 21st century, war was still waged over the resources that could be acquired." Despite the obvious ideological differences between NCR and Caesar's Legion, the conflict in F:NV is fundamentally about basic resources: water and electricity.
—J.E. Sawyer , Obsidian Forum
Ik kijk er ook naar uit, maar ik wil er niets meer over lezen en zienquote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:26 schreef SevD het volgende:
Ben ik de enige die niet kan wachten op deze game?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:26 schreef SevD het volgende:
Ben ik de enige die niet kan wachten op deze game?
Je hebt nog even de tijdquote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga die game ook zeker bestellen![]()
Moet de vorige versie wel nog uitspelen.
Dit wordt gewoon weer GOTY hoorquote:Op zondag 25 juli 2010 16:15 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Mafia 2 word DE game.
Dit word gewoon weer een HELE leuke game.
Idd wel een heel lastig jaar om een GOTY te kiezenquote:Op zondag 25 juli 2010 17:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
"GOTY" een term die dit jaar onmogelijk uitgedeeld kan worden
Ik heb nu al meerdere legendarische games gespeeld: Heavy Rain, Mario Galaxy 2, FF XIII, God of War 3... We zijn pas net over de helft
Bij mij zal he dit jaar gaan tussen Red Dead Redemption, Maffia 2 of Halo Reachquote:Op zondag 25 juli 2010 17:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
"GOTY" een term die dit jaar onmogelijk uitgedeeld kan worden
Ik heb nu al meerdere legendarische games gespeeld: Heavy Rain, Mario Galaxy 2, FF XIII, God of War 3... We zijn pas net over de helft
Je hebt Maffia 2 of Halo Reach al gespeeld?quote:Op zondag 25 juli 2010 21:50 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Bij mij zal he dit jaar gaan tussen Red Dead Redemption, Maffia 2 of Halo Reach
Daar verwacht ik gewoon veel vanquote:Op zondag 25 juli 2010 21:51 schreef Svubeqak het volgende:
[..]
Je hebt Maffia 2 of Halo Reach al gespeeld?
Voor mij word het denk ik halo reach, of mafia2 moet extreem goed zijnquote:Op zondag 25 juli 2010 21:50 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Bij mij zal he dit jaar gaan tussen Red Dead Redemption, Maffia 2 of Halo Reach
"A hardcover graphic novel “All Roads” that tells the story of some of the characters and events that lead up to Fallout: New Vegas. “All Roads” was written by Chris Avellone, the game’s creative director, and created in conjunction with Dark Horse Comics."quote:Op zondag 25 juli 2010 17:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
Het verhaal het de sfeer rondom de Fallout-games zijn voor mij het belangrijkste. Dat zouden ze gewoon in boekvorm uit moeten brengen.
Je kan gewoon los schietenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:35 schreef Sigmund666 het volgende:
Moet hem hebben. Stukje Fallout 3 gespeeld. Kun je net als in Fallout New Vegas gewoon los schieten met je wapens of moet je elk schot met VATS lossen?
Als je dat niet zou willen hoef je in 3 toch ook geen enkel schot in VATS te lossen?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:35 schreef Sigmund666 het volgende:
Moet hem hebben. Stukje Fallout 3 gespeeld. Kun je net als in Fallout New Vegas gewoon los schieten met je wapens of moet je elk schot met VATS lossen?
Moiraquote:Op zondag 27 juni 2010 14:05 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dit ga je niet menen? Kijk eens de opmerkingen hierboven. Kijk eens hoe de karakters spreken (niet meer dan 3 zinnen?) Welke karakters uit fallout 3 ga je herinneren, behalve de dogmeat-kloon? Ik heb geen enkel ander plot gezien dan breng A naar B of schiet badguy C overhoop.
Thx. Ik bewaar het spel lekker tot de herfst, om het daarna met NV te gaan spelenquote:
Die heeft bij mij over het algemeen een kogel tussen zn ogenquote:
Could it BE any more awesome?quote:Whatever happens in Vegas stays there — even after the apocalypse.
The upcoming futuristic video game Fallout: New Vegas takes place after a nuclear war with China decimates the USA. But Wayne Newton— "Mr. Las Vegas" — survives as the voice of a DJ programmed centuries earlier.
That his essence endures such desolation suggests Newton's spirit "could almost survive anything," says the entertainer, 68, a Vegas fixture for more than 40 years, whose show goes to the MGM Grand this fall.
"Even in the post-apocalypse, there's still Wayne Newton," says the game's producer, Jason Bergman of Bethesda Softworks. "I think he got a kick out of that."
In the latest title in the hit franchise (out Oct. 19, $60 for PS3 and Xbox 360, $50 for PCs, ages 17-up), players hear from "Mr. New Vegas" as they explore the irradiated Strip. (In Fallout's story line, it's 2280, more than 200 years after a nuclear holocaust.)
Newton joins a marquee cast that includes Matthew Perry (Friends), Zach Levi (Chuck), Kris Kristofferson, Michael Dorn (Star Trek: The Next Generation) and Felicia Day (The Guild). Ron Perlman (Hellboy) serves as the game's narrator, a role he has played in several Fallout games, including the 1997 original.
The quips delivered by Mr. New Vegas include suggestions to listeners to keep "living the dream." The character, Newton says, "has a perverted sense of humor."
The designers created the role for Newton "because he is Las Vegas," Bergman says. "He really brings that extra touch of Vegas class to the game. ... And whether he's reading news stories about super mutants or introducing a Dean Martin song, his personality comes through."
"I have never been in a video game before and, frankly, have never played, simply because I have been working my whole life," Newton says.
Newton says he'd read the dialogue — one-liners in some cases, two or three lines in others — and "do them just a little bit different, each one, until we hit on what it was the guys wanted ... where it is Wayne Newton, but it's not Wayne Newton, you know?"
In the real world, Newton has been asked to participate in a Vegas citizens' catastrophe response committee with the U.S. departments of Defense and Homeland Security. "I accepted it readily, because in this day and time I think one has to take those possibilities in consideration and take it seriously," he says.
Should he ever be asked to record one message for posterity, Newton says it would be to "never give in and never give up. I think it is that message people need today."
En Chuckquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Could it BE any more awesome?
JE MOEDER IS LELIJKquote:
Die supermutant lijkt weggelopen van een animatiefilm uit de jaren '90quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
JE MOEDER IS LELIJK
Serieus, het ziet er uit als Fallout. Wat wil je?
Er komen geen ladders in het spel, of had je dat gisteren nog niet door?quote:Op zondag 15 augustus 2010 10:21 schreef wc-eend het volgende:
- Zal er enige connectie zijn tussen FNV en F3?
- Zullen er ladders in het spel zitten?
- Hoeveel perks zullen er in het spel zitten?
Die eerste vraag zal vast iets met de engine te maken hebben, oblivion had daar ook al last van dat alles op elkaar leek.quote:Op zondag 15 augustus 2010 12:28 schreef pagadder het volgende:
-Zal er meer grafische variatie zitten in de locaties? (Ik bedoel hiermee, als je twee kelders gezien had, leken die allemaal op elkaar. Gewoon men niet steevast dezelfde textures en models gebruikt voor kelders, metro's, gebouwen,...
-Hoe zal de DRM eruitzien, moeten we weer GFWL gebruiken, volstaat Steam, of nog iets anders?
-Zal er DLC gereleased worden, die naderhand ook op disc komt te staan zoals bij Fallout 3?
-Zullen er meer/minder radiostations met jaren '50 muziek inzitten?
Goede zaak dus.quote:
Euhm, die zat er al, en gebruikte je standaard. Bij overbelasting ging je langzamer lopen, en je kon zelf sluipen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 09:45 schreef Xblister het volgende:
Zit er nu wel een ren-functie in het spel?
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://g4tv.com/videos/48(...)nterview/?quality=hd
Awesome.
Oh ja echt ja, oooh dat wist ik helemaal niet.. je snapt toch wel wat ik bedoel ofniet?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:47 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Euhm, die zat er al, en gebruikte je standaard. Bij overbelasting ging je langzamer lopen, en je kon zelf sluipen.
werd toch best veel uitgelegd hoor... mits je vele uren stak in het lezen van elke terminal.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:01 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Zeker een game die ik moet hebben
Fallout 3 helemaal grijs gespeeld, en ook de add-ons. Wel een spelwereld waar je in blijft zitten, en ook het hele idee van zo'n allesverwoestende oorlog en vaults waarin mensen schuilen(dat ze dan ongewild experimenten zijn is wat anders) om daarna zo goed en kwaad als het kan weer de draad op te pakken.
Jammer dat niet alles duidelijk werd, hoop dat dat in fallout NV weer wat meer uitleg geeft over de grote lijnen.
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:01 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Zeker een game die ik moet hebben
Fallout 3 helemaal grijs gespeeld, en ook de add-ons. Wel een spelwereld waar je in blijft zitten, en ook het hele idee van zo'n allesverwoestende oorlog en vaults waarin mensen schuilen(dat ze dan ongewild experimenten zijn is wat anders) om daarna zo goed en kwaad als het kan weer de draad op te pakken.
Jammer dat niet alles duidelijk werd, hoop dat dat in fallout NV weer wat meer uitleg geeft over de grote lijnen.
Beter een zuur kutje, dan geen kutje.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:38 schreef Keltie het volgende:
Woeste_Woerd, ik snap je wel.. Maar na alles wat ik heb gelezen vind ik je maar een beetje een zuur kutje
Nou.... Nee.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:20 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Beter een zuur kutje, dan geen kutje.
Misschien kun je vragen hoe de game nou heet?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 07:41 schreef wc-eend het volgende:
Jongens, vandaag krijg ik de Fallout 3 New Vegas presentatie op de E3 en Pheno heeft morgen een interview over het spel.
Als er nog vragen zijn, laat het weten want nu kunnen we ze vragen
Is dat een omslachtige manier om te zeggen dat je alleen Mothership Zeta een toegevoegde waarde vond hebben?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:14 schreef numero_uno het volgende:
Vond de add-ons wel een toegevoegde waarde hebben mits Mothership Zeta ...
Heb je een tijdmachinequote:Op donderdag 19 augustus 2010 07:41 schreef wc-eend het volgende:
Jongens, vandaag krijg ik de Fallout 3 New Vegas presentatie op de E3 en Pheno heeft morgen een interview over het spel.
Als er nog vragen zijn, laat het weten want nu kunnen we ze vragen
Toch wel 2 maanden terug in de tijd hoorquote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:27 schreef Draganta het volgende:
[..]
Heb je een tijdmachine![]()
Ga dan terug naar de oudheid ofzo ipv een paar weken terug naar de E3.
quote:E3 Expo: June 15-17 2010
In mn gedachten klopte hetquote:Op donderdag 19 augustus 2010 09:35 schreef FinalD87 het volgende:
[..]
Is dat een omslachtige manier om te zeggen dat je alleen Mothership Zeta een toegevoegde waarde vond hebben?
october 17th, oelalaquote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:18 schreef HalloweenJack het volgende:
http://www.gametrailers.com/video/quakecon-10-fallout-new/703047
quote:De moeilijkheidsgraad 'hardcore' in Fallout: New Vegas maakt de uitdagingen in het spel niet direct moeilijker, maar introduceert een aantal extra overwegingen waar spelers rekening mee moeten houden.
"[Fallout: New Vegas] wordt er niet zozeer moeilijker op, maar [de hardcore modus] zorgt er voornamelijk voor dat iedere beslissing die je maakt in het spel veel meer betekenis krijgt. Het dwingt je om het spel voorzichtig te spelen en het neemt veel van de concessies weg waar je wellicht aan gewend bent geraakt", legt Jason Bergman van Bethesda uit.
Tactiek
"Je munitie weegt mee, je moet iedere dag eten en slapen, 'stimpaks' maken je niet meteen beter, maar geleidelijk. Gekneusde of gebroken ledematen kunnen alleen behandeld worden door een dokter of een doctor's bag (waarvoor veel vaardigheid in Science en Medicine vereist is). Daarbij speelt het zich af in de Nevada-woestijn en zul je jezelf dus vocht moeten blijven toedienen - en omdat het een Fallout-spel is, is een gedeelte van het water door radiatie aangetast. Het is een zeer tactische manier van spelen", vervolgt Bergman.
Fallout: New Vegas wordt, net als Fallout 3, uitgegeven door Bethesda en komt op 22 oktober uit voor de Xbox 360, PlayStation 3 en PC. Bergman heeft bevestigd dat er downloadbare content voor het spel zal komen. Wanneer deze verschijnt en wat de inhoud wordt kon hij nog niet zeggen.
Nou, nou, tactisch is een groot woord. Je moet ietsje meer rekening houden met een paar factoren.quote:
Ik moet er niet aan denken dat ik geen onbeperkte munitie mee kan nemen, of dat Stimpacks niet direct werken... Dan moet je echt wel meer rekening houden met wat je meeneemt en hoe je een missie doet, zeker ook in tactisch opzicht dus dat klopt wel. Het is echt niet "ietsje meer rekening houden met" als je het mij vraagt, het verandert de hele gameplay.quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:04 schreef Blinker het volgende:
[..]
Nou, nou, tactisch is een groot woord. Je moet ietsje meer rekening houden met een paar factoren.
Desondanks kijk ik wel uit naar het spel
Om eerlijk te zijn lijkt het me erg gaaf om op de "hardcore modus" te spelen. Het maakt het toch een stukje "echter", als in dat je dus geen 40 fatman projectielen in je achterzak kan stoppen, zoiets dus.quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken dat ik geen onbeperkte munitie mee kan nemen, of dat Stimpacks niet direct werken... Dan moet je echt wel meer rekening houden met wat je meeneemt en hoe je een missie doet, zeker ook in tactisch opzicht dus dat klopt wel. Het is echt niet "ietsje meer rekening houden met" als je het mij vraagt, het verandert de hele gameplay.
Ja, Als je er van houd om als camera door een game te vliegen, inplaats van dat je het gevoel hebt dat je ook daadwerkelijk als een mens loopt..quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:35 schreef SoldMayor het volgende:
Dit topic is al 2 uur oud en nog steeds maar 1 reactie !!
Dames dat kan echt niet he![]()
Dit wordt echt de game!
Mensen we hebben een faalhaas in het herkennen van echt goede spellenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:27 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Ja, Als je er van houd om als camera door een game te vliegen, inplaats van dat je het gevoel hebt dat je ook daadwerkelijk als een mens loopt..
quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:16 schreef wc-eend het volgende:
Ricko, ik weet van de ladders, tis voor een pun momentje
Nee hoor, heb de Gamemania gesproken en hij is voor iedereen gecancled.. Schijnbaar is er besloten om de CE van Fallout voor de PC niet in Europe uit te brengen. Ook een andere gameshop wist mij te vertellen de CE als console only nog in het systeem staat. :/quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:23 schreef EMCioran het volgende:
Krijg net een SMS dat Gamemania de CE niet meer kan leveren. Zeker teveel pre-orders ofzo
Voor iedereen?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:24 schreef GeekyMe het volgende:
[..]
Nee hoor, heb de Gamemania gesproken en hij is voor iedereen gecancled.. Schijnbaar is er besloten om de CE van Fallout voor de PC niet in Europe uit te brengen. Ook een andere gameshop wist mij te vertellen de CE als console only nog in het systeem staat. :/
Oh, niet goed gelezen. Alleen voor de pc dus? Dan is er niks aan de hand.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:24 schreef GeekyMe het volgende:
[..]
Nee hoor, heb de Gamemania gesproken en hij is voor iedereen gecancled.. Schijnbaar is er besloten om de CE van Fallout voor de PC niet in Europe uit te brengen. Ook een andere gameshop wist mij te vertellen de CE als console only nog in het systeem staat. :/
Lijkt op een bug. Ik heb ook de GOTY en heb dit dus niet.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:14 schreef numero_uno het volgende:
Even een vraagje over Fallout 3 GOTY.
Ik kom nu net de vault uit en zie al meteen Enclave soldiers lopen... Bug misschien of iets van de GOTY?
Vind het niet erg want Power Armor levert best wat op maar wel vreemd
Zeker weten dat het geen Brotherhood of Steel Outcasts zijn?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:14 schreef numero_uno het volgende:
Even een vraagje over Fallout 3 GOTY.
Ik kom nu net de vault uit en zie al meteen Enclave soldiers lopen... Bug misschien of iets van de GOTY?
Vind het niet erg want Power Armor levert best wat op maar wel vreemd
Ja dat weet ik zekerquote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:14 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Zeker weten dat het geen Brotherhood of Steel Outcasts zijn?
Net Anchorage uitgespeeld, wat een vette uitbreiding is dat tochquote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:42 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Ja dat weet ik zeker
Heb Fallout 3 al vaak uitgespeeld maar dit is voor mij ook de eerste keer dat ik zoiets tegenkom...
Wel fijn trouwens dat je na Operation Anchorage meteen de Power Armor Training perk
Anchorage armor kan niet kapot.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:15 schreef Draganta het volgende:
[..]
Net Anchorage uitgespeeld, wat een vette uitbreiding is dat toch. De Winterized armor is ook vet, maar heeft dezelfde stats als de Power armor van de brotherhood toch? Dan is de Tesla armor beter lijkt mij?
Hopelijk krijgen we in New Vegas ook zo'n dikke armor! + speciale armor voor stealth
Vet, dus ook niet als je uit Anchorage bent? Ik heb het dus over die wat je als reward krijgt.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Anchorage armor kan niet kapot.
Ja, ik bedoel dat speciale armor dat je krijgt uit die kluisquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:35 schreef Draganta het volgende:
[..]
Vet, dus ook niet als je uit Anchorage bent? Ik heb het dus over die wat je als reward krijgt.
Dat ziet er weer uit als de fallout waar ik mee opgegroeid benquote:
Originele Enclave.quote:
Idd ik vond het al op de voorkant van Fallout Tactics lijken. Heb nooit een oudere gespeeld, maar Fallut 3 was toch niet slecht? Ik heb gehoord dat het compleet niet op de oudere delen lijkt, maar zo is het een goeie game. Ik heb nu 75 uur op de savegame, en kan maar niet ophouden met spelen. Echt masterlijk. Maar is Fallout 2 of Fallout Tactics nog speelbaar, of ziet het te oud uit? Ik heb btw beelden gezien van Black Isles gecancellde Fallout 3, dan moet ik zeggen, Bethesda heeft het goed gedaan hoor. Was het maar al 22 oktoberquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:35 schreef HalloweenJack het volgende:
[..]
Dat ziet er weer uit als de fallout waar ik mee opgegroeid ben
Fallout 3
[..]
Originele Enclave.
Als Fallout 3 een andere naam had gedragen had ik er heel mischien een net iets minder negatieve mening over. Want Fallout is het gewoon niet. Ik schiet woorden tekort om te beschrijven watvoor teleurstelling Fallout 3 was.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:33 schreef Draganta het volgende:
[..]
Idd ik vond het al op de voorkant van Fallout Tactics lijken. Heb nooit een oudere gespeeld, maar Fallut 3 was toch niet slecht? Ik heb gehoord dat het compleet niet op de oudere delen lijkt, maar zo is het een goeie game. Ik heb nu 75 uur op de savegame, en kan maar niet ophouden met spelen. Echt masterlijk. Maar is Fallout 2 of Fallout Tactics nog speelbaar, of ziet het te oud uit? Ik heb btw beelden gezien van Black Isles gecancellde Fallout 3, dan moet ik zeggen, Bethesda heeft het goed gedaan hoor. Was het maar al 22 oktober
Again?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:24 schreef HalloweenJack het volgende:
[..]
Als Fallout 3 een andere naam had gedragen had ik er heel mischien een net iets minder negatieve mening over. Want Fallout is het gewoon niet.
ach ja allemaal mensen die een game te serieus nemenquote:
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 10:27 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Je kan seks met een robot hebben in New Vegas
Stop je fallout3 er toch nog een keer inquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 01:34 schreef HL_Dog43 het volgende:
Amen, maar zoals altijd... wachten blijft kut.
Nee hoor, het is gewoon een goede reden om het klote te vinden. Naast de saaie gameplay, gebrek aan boeiende dialogen en een verhaal kant noch wal raakt. Naast dat het geen Fallout was was het dus ook gewoonweg geen prettige game.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 10:08 schreef numero_uno het volgende:
[..]
ach ja allemaal mensen die een game te serieus nemen
Fallout 3 was gewoon een prettige game. Ipv dat mensen dat gewoon begrijpen gaan ze een beetje liggen kankeren dat Fallout 3 'het gevoel van de vorige games' niet had
True. Dat kan jaquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:11 schreef Xblister het volgende:
[..]
Stop je fallout3 er toch nog een keer in
en wtfquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 10:27 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Je kan seks met een robot hebben in New Vegas
Ik ben het met je eens dat het een prettige game is, maar die mensen die lopen te 'kankeren' hebben daar alle reden toe. Je gaat ook niet Maffia 3 maken en er dan een RTS game van maken, moet je dan eens zien wie er gaat kankerenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 10:08 schreef numero_uno het volgende:
[..]
ach ja allemaal mensen die een game te serieus nemen
Fallout 3 was gewoon een prettige game. Ipv dat mensen dat gewoon begrijpen gaan ze een beetje liggen kankeren dat Fallout 3 'het gevoel van de vorige games' niet had
Ga lekker ergens anders kankeren dan.. eerste paar fallouts waren toch kut..quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:02 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat het een prettige game is, maar die mensen die lopen te 'kankeren' hebben daar alle reden toe. Je gaat ook niet Maffia 3 maken en er dan een RTS game van maken, moet je dan eens zien wie er gaat kankeren
Heb je zo wel ooit gespeeld?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:51 schreef Xblister het volgende:
[..]
Ga lekker ergens anders kankeren dan.. eerste paar fallouts waren toch kut..
Tuurlijk niet, anders had hij wel geweten hoe de originele Enclave eruit zag.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je zo wel ooit gespeeld?
Je weet niet waar je over praat, infantiel kind.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:51 schreef Xblister het volgende:
[..]
Ga lekker ergens anders kankeren dan.. eerste paar fallouts waren toch kut..
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:51 schreef Xblister het volgende:
[..]
Ga lekker ergens anders kankeren dan.. eerste paar fallouts waren toch kut..
minder/gelijke groot(e) maar wel stuk meer gevuld met bijv steden, mensen en locaties dan deel 3quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:55 schreef RickoKun het volgende:
Is er al een map bekend? Of hoe groot ie wordt?
Oh dat vind ik wel prima! Hopen dat er meer dan 12 inwoners in zo'n stad zitten dan in FO3quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:56 schreef leeell het volgende:
[..]
minder/gelijke groot(e) maar wel stuk meer gevuld met bijv steden, mensen en locaties van deel 3
ja idd, het voelde te "leeg" aan de wereld imoquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:57 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Oh dat vind ik wel prima! Hopen dat er meer dan 12 inwoners in zo'n stad zitten dan in FO3
Lol.. kijk die trol altijd happen dan.. hahaquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:54 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Je weet niet waar je over praat, infantiel kind.
haha goei manquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:25 schreef Xblister het volgende:
[..]
Lol.. kijk die trol altijd happen dan.. haha
Nog zo'n trol. flikker op manquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:25 schreef leeell het volgende:
[..]
haha goei man
nee kankersmoel dicht
Go doggy, tell em how shit works over herequote:
jij bent stoerquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:25 schreef leeell het volgende:
[..]
haha goei man
nee kankersmoel dicht
Ben jij zelf niet gewoon een troll?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:31 schreef Xblister het volgende:
[..]
Nog zo'n trol. flikker op man
[..]
Go doggy, tell em how shit works over here![]()
hmm niet echt heel erg moeilijke achievments. hooguit de 10.000 melee en unarmed damagequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:40 schreef HalloweenJack het volgende:
achievements voor de mensen die dat iets boeit:
http://www.succesfull.fr/(...)mid=6&l=en&JeuID=819
Fallout 3 had ook geen moeilijke, alleen 20 bobbleheads vinden vond ik een beetje pittig. Alle behemoths killen was een eitje, die beesten zijn echt achterlijk en lopen maar wat rondjes als je achter objecten gaat staan, en als een been crippled is, kunnen ze je niet eens meer inhalen. Super Mutant Overlords zijn ook makkelijk. Alleen doen die met de tri-beam lasers wel erg veel damage, maar als je dat ding uit de handen schiet (met de terrible shotgun is dat binnen een paar schoten gedaan) gaan ze wapens zoeken, kun je ze makkelijk opblazen. Hopelijk is dit ook wat beter uitgewerkt in New Vegas. I want more challenge!quote:Op zondag 29 augustus 2010 09:23 schreef numero_uno het volgende:
[..]
hmm niet echt heel erg moeilijke achievments. hooguit de 10.000 melee en unarmed damage
Erg aan te raden. Maar ik zou dan met Fallout 1 beginnen.quote:Op zondag 29 augustus 2010 09:58 schreef Draganta het volgende:
PS. binnenkort maar eens Fallout 2 uitproberen. Ik ben niet vies van oude games, dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |