Sorry was misschien wat onduidelijk, ik heb liever wat meer 'friendlies' rondlopen zoals wat scavengers/ Ghouls etc.quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:44 schreef jimjim1983 het volgende:
dat t zo leeg was vond ik juist goed. haat t om de hele tijd aangevallen te worden
Ligt er een beetje aan, heb me dood gelachen met Fawkes af en toequote:
Ik ga die ook zeker in pre-order zetten, maar ik wacht even tot er verschillende winkels zijn die 'm voeren. Soms scheelt het een tientje ofzo.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:11 schreef Redisformurder het volgende:
Mijn pre-order bij de Game Mania staat al.Ook al hadden ze nog niks in hun systeem staan. Ik zag ze denken: "Malloten, kan het niet nóg eerder?"
![]()
Dit dus:
[ afbeelding ]
Wat een kuttrailer.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 10:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
E3 trailer
http://www.gametrailers.com/video/e3-2010-fallout-new/101172
Wat een jaar
Het is net alsof je stiekem hoopte dat Fallout: New Vegas een 'old skool' RPG zou gaan wordenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:21 schreef HalloweenJack het volgende:
[..]
Wat een kuttrailer.
Niet dat ik anders verwacht had, ik bedoel: explosie na explosie is natuurlijk de manier om de gamer van tegenwoordig een natte droom te bezorgen. De gemiddelde gamer is tegenwoordig bijna net zo achterlijk als de gemiddelde film kijker.
Fijn dat ze ook iets van de dialogen lieten zien.. je weet wel, dat wat vroeger het belangrijkste deel van een RPG was.
Dat zou inderdaad helemaal geweldig zijn, dankje.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:34 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Het is net alsof je stiekem hoopte dat Fallout: New Vegas een 'old skool' RPG zou gaan worden![]()
De trailer is gewoon wat je van een eerste trailer (teaser tel ik niet mee) van een nieuwe game kan verwachten, sensatie. Vooral dichtbij een event zoals E3. Je wilt hype een creëren, en dat doe je niet door een trailer vol dialogen te gooien.
Ik vind het best een toffe trailer
De teaser vond ik wat leuker, maar goed de teaser zorgde voor een enorme increase in mijn personal hype voor dit spel. Sommige dingen zien er wel een beetje vreemd uit (die 2 soort vage honden bijvoorbeeld).
Ook de Fallout 1+2 fan in mij is tevreden:
Nightkin weer terug, weer iets meer te zien van NCR. Jammer genoeg geen gecko's in de trailer.
Ik hoop dat ze wat van de oude wapens uit die games in New Vegas stoppen, misschien de 14mm pistol, FN Fal, Vindicator of de Pulse Rifle. Speren zitten ingame (zie pre-order bonusen), uiteraard een link naar Fallout 2.
Daar komt zeker weer een expansion voorquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Interview: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=398380
› Levelcap 30
› Bobbleheads keren terug
› verschillende companions
› Super Mutants die we tot nu toe gezien hebben zijn enkel placeholder, ze worden nog aangepast grafisch (net als veel andere modellen)
› Niet mogelijk om na endcredits verder te spelen. Het zal duidelijk zijn wanneer het einde nadert en je krijgt daarna de optie om je laatste savegame voor het einde te laden
› Geen demo
quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:20 schreef HalloweenJack het volgende:
^
Ik ben ineens een stuk enthousiaster.
Oh en, new california republic t-shirt, fuck, die wil ik ook.
Ik ben ook wel erg toe aan 26 oktober al.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:10 schreef numero_uno het volgende:
verdomme ik heb er ook zin inmaar duurt nog zo lang
Dat lijkt mij echt helemaal nietsquote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:32 schreef DrDentz het volgende:
Hardcore mode lijkt me wel wat om eens te proberen.
* Delayed healing rather than instant healing upon usage of hand-held medication units (Stimpaks)
* Healing crippled limbs require a high medicine skill and medical items (Doctor's Bag)
* Ammunition will have weight
* Requirement of water consumption to avoid dehydration and death
* Requirement of food consumption and sleeping to avoid starvation and sleep deprivation
Minder godheid, meer normaal mannetje
Waar? En voor hoeveel?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:37 schreef DeeCruise het volgende:
Vorige week de collectors edition gepreordered, nu nog veel te lang wachten..
Lijkt me ook stoer jaquote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:32 schreef DrDentz het volgende:
Hardcore mode lijkt me wel wat om eens te proberen.
* Delayed healing rather than instant healing upon usage of hand-held medication units (Stimpaks)
* Healing crippled limbs require a high medicine skill and medical items (Doctor's Bag)
* Ammunition will have weight
* Requirement of water consumption to avoid dehydration and death
* Requirement of food consumption and sleeping to avoid starvation and sleep deprivation
Minder godheid, meer normaal mannetje
Game mania, prijs nog onbekend. Meestel liggen de collectors items daar voor tussen de 50 en 60 euro. Je bent echter niet verplicht om het product ook te nemen, dus als het te duur is cancellen we hem gewoon. Is meestal een kwestie van een telefoontje een week voor releasequote:
http://www.eurogamer.net/(...)gas-e3-2010-hands-onquote:So then: enhanced weapons, more useful companions, a new factions system, cheerier visuals... In short, New Vegas looks set to be more of an evolution of the Fallout series than a revolution. Not that fans of the previous game will be complaining, of course, and not to discount these changes and new features. Judging by what we've seen so far, they've been conscientiously thought through, and sit comfortably within the framework which made Fallout 3 such a success. This may not be Fallout as you've never seen it before, but it's certainly Vegas as you've never seen it, and exploring this world looks like being an awful lot of fun.
We leven ook niet meer in 1993 ey.quote:Op zondag 27 juni 2010 02:06 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Jammer dat ze nog steeds niet naar de oude fanbase (lees oa. No Mutants Allowed, waar de diehards zitten) luisteren en de punten waar fallout groot mee werd weer aanhalen. Ik moest bijna huilen bij de teksten van Fallout III en het gebrek aan interactiviteit met de omgeving (ja, een nuke om een stadje op te blazen, kindertjes redden en een vampier worden). Ik mag hopen dat ze nog eens goed gaan bedenken welke aspecten nu eigenlijk verbetering behoeven, anders word er weer een geweldig genre (Westerse RPG) de nek omgedraait ten behoeve van actiespellen.
Nee, maar dit spel is dan ook geen fallout imo. Waar de spellen om bekend stonden was de zwarte humor, diepe verhaallijnen en de hoeveelheid aan paden die je kon belopen om een missie te behalen.quote:Op zondag 27 juni 2010 03:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
We leven ook niet meer in 1993 ey.
BoS opereert in heel amerika zoek maar op op fallout.wikia.comquote:Op zondag 27 juni 2010 12:54 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Nee, maar dit spel is dan ook geen fallout imo. Waar de spellen om bekend stonden was de zwarte humor, diepe verhaallijnen en de hoeveelheid aan paden die je kon belopen om een missie te behalen.
Zoals Fallout nu gemaakt word is niks mis mee, als mensen
het leuk vinden moeten ze het vooral kopen. Maar noem het dan geen fallout, maar bijvoorbeeld "The Day After", om maar een titel te bedenken.
Maar zoals het nu is, het is absoluut niet waar de fallout serie om bekend staat, het is juist een belediging. Er is nu absoluut niet een diepe verhaallijn (speel fallout 1 en 2 eens en vergelijk het met 3), weinig opties om een missie te behalen, om maar niet te spreken dat de missies heel erg 'typisch' zijn (breng pakketje van A naar B, schiet dit beestje kapot). Waarom kan ik maar zo weinig gebruik maken van speech-skills?
Verder, wat mij als fallout-liefhebber enorm tegen de borst stuit is dat de makers bij bethesda echt niet hebbben nagedacht over hoe de fallout-wereld in elkaar zit. Om maar een aantal voorbeelden te noemen.
Megaton:
Als vreemde mag jij gewoon aan hun atoombom knutselen, met risico dat de hele stad word opgeblazen? Na 100 jaar in de Wasteland, met raiders, ghouls en deathclaws zou het gemiddelde dorpje je vier kogels door je hasses jagen als je er ook maar naar durfde te kijken.
Op een gegeven moment kun je iemand confronteren met het aanbod dat jij Megaton mag opblazen. Op dit moment kun je dan Simms inzetten, maar die word (met een beetje pech) overhoop geknald zodra hij die kerel in kwestie erop aan spreekt. Niemand reageert of kijkt maar van op dat hun leider en sheriff overhoop word geknald? Serieus!? De persoon die het dorpje al 30 beschermt word doodgeschoten op 2 meter van je en je drink gewoon je biertje op alsof er niks is gebeurd. Heel slordig, hier hadden ze gewoon een reactie in moeten scripten.
Hoe kan het dat een dorpje als Megaton nog bestaat, met meer dan 200 raiders in een circkel van 5 kilometer? Raiders, zoals ze in fallout bekend staan, laten dat dorpje echt niet staan en zouden erover heen walsen en plunderen.
Wasteland:
Hoe kan het dat ik als een level 4 een ontmoeting met een deathclaw overleef? Als je de historie achter die beesten kent zou ik morsdood moeten zijn. In fallout 1 schijt een hele stad (boneyard) zeven kleuren als een deathclaw zien. Dan zou ik als eenzame reiziger echt nog niet zo'n beest moeten overleven.
Hoe kunnen de vissers overleven in fallout? Ten eerste zouden de raiders ze allang te pakken moeten hebben en anders zouden de mirelurk ze te pakken nemen. Met 3 (laten we voor het gemak zeggen dat ze een dorpje hebben met 20) vissers zijn ze nog echt geen match voor de hoeveelheid Mirelurk die schijnbaar in het water zit. Dit geld overigens ook voor het dorpje op de brug (om maar niet te spreken over de reactie van de zus als ze ontdekt dat haar broer haar familie heeft gemoord: "Wat? Mijn broer deed dit?! Ach ja, life goes on...")
Hoe kan het dat je zonder enige moeite de raider compound
in kan gaan? Raiders zijn over het algemeen gehaat volk in de fallout wereld en worden beschoten als ze in gebieden komen waar ze weinig controle op uit kunnen oefenen. En nu kom jij, tussen 100'den super mutants, vijandige dorpen en steden aangelopen en ze laten je zonder veel moeite erin? Get real!
Hoe kan een kind mij tegenhouden om hun dorpje in te gaan (om maar niet te vragen hoe het komt dat ze het overleven)? In fallout 1 & 2 zou ik er drie kogels doorheen hebben gejaagd en doorgelopen. Nu snap ik wel dat als dit in fallout 3 zou gebeuren de leeftijdsrating 18+ zou zijn geworden, maar nogmaals, het klopt niet als je het technisch bekijkt.
Hoe komt het dat mijn character in staat is om maar 3 zinnen uit te spreken? Hoe komt het een aantal gebouwen nog staan, terwijl ze eigenlijk vernietigd hadden moeten zijn (zoals het centrum van Washington DC)? Waarom is the Brotherhood of Steel daar, terwijl ze eigenlijk alleen aan de
westkust opereren (speel fallout tactics, dan zie je dat ze enorm veel moeite hebben om zich te hersettelen). En waarom is er een vault die alleen maar bestaat om iets te simuleren? Vault Tec zou dat anders hebben aangepakt.
En zo kan ik nog wel een enorm lange lijst opvoeren waarom fallout 3 echt een heel slecht fallout product is. Let op, het is een leuke shooter, het heeft vernieuwingen aangebracht in
het genre, maar fallout-technisch is het een hoop braaksel.
Mwah, ik ben een liefhebber. Ik ben niet van nature een echte gamer (speel ongeveer 5 uur per week), maar heb wel een enorme zwak voor de fallout wereld (overigens sowieso voor het post-apocalyptische genre, films, boeken, etc).quote:Op zondag 27 juni 2010 13:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dude, het is maar een spelletje... Fallout 3 was super tof en heeft terecht hoge cijfers gescoord en prijzen gewonnen. Fallout 1 was extreem irritant vanwege de tijdslimiet en dat deed afbreuk aan de vrijheid als je het mij vraagt. Voor elke game zou je, als je wil, minpunten kunnen vinden.
Overigens raad ik je aan New Vegas niet te spelen, want dat is gewoon Fallout 3.1 in een andere stad.
Lees eens de fallout bible, daar staat een groter verhaal achter.quote:Op zondag 27 juni 2010 13:26 schreef cool15 het volgende:
[..]
BoS opereert in heel amerika zoek maar op op fallout.wikia.com
Dit ga je niet menen? Kijk eens de opmerkingen hierboven. Kijk eens hoe de karakters spreken (niet meer dan 3 zinnen?) Welke karakters uit fallout 3 ga je herinneren, behalve de dogmeat-kloon? Ik heb geen enkel ander plot gezien dan breng A naar B of schiet badguy C overhoop.quote:Op zondag 27 juni 2010 14:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Fallout 3 is geen shooter en al helemaal geen goede shooter. Bovendien zie ik niet in wat er fundamenteel anders is behalve de manier waarop je naar de wereld kijkt als speler (top down vs first person).
Er is niks RPG aan, het is eerder een action adventure. En nogmaals, ik vind niks slecht aan dit soort spellen, maar wel als ze daarmee een genre de nek omdraaien die ik graag mocht spelen.quote:Op zondag 27 juni 2010 14:04 schreef HAL9000S het volgende:
FA3 is gewoon een (action) RPG.... of de 'liefhebbers' de verhaallijn goedkeuren of niet heeft er in mijn optiek geen donder mee te maken
Er zitten wel degelijk RPG elementen in, gezien het feit dat je een karakter bouwt wat evolueert. Daarnaast kan ik je insteek wel begrijpen, maar het is zoals bij zoveel spellen: een game die in oorsprong alleen voor de liefhebber is krijgt een reboot die hem geschikter maakt voor de massa.quote:Op zondag 27 juni 2010 14:06 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Er is niks RPG aan, het is eerder een action adventure. En nogmaals, ik vind niks slecht aan dit soort spellen, maar wel als ze daarmee een genre de nek omdraaien die ik graag mocht spelen.
Er zitten elementen in, maar er is een verschil tussen een cross-over en iets wat in het genre past.quote:Op zondag 27 juni 2010 14:16 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Er zitten wel degelijk RPG elementen in, gezien het feit dat je een karakter bouwt wat evolueert. Daarnaast kan ik je insteek wel begrijpen, maar het is zoals bij zoveel spellen: een game die in oorsprong alleen voor de liefhebber is krijgt een reboot die hem geschikter maakt voor de massa.
Dit is gewoon iets wat je veel ziet tegenwoordig, en erover blijven doorgaan schiet je weinig mee op. Learn to live with it en speel of een andere game, of de oude games opnieuw. Dit is een new vegas topic, geen "bitch op fallout 3-topic"
Klopt, maar waar trek je de grens? Feit is dat de afbakening tussen bijv. een rpg en een shooter tegenwoordig enorm vervaagd is, vandaar dat ik zeg dat er elementen inzitten ipv dat ik het een rpg noem.quote:Op zondag 27 juni 2010 14:22 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Er zitten elementen in, maar er is een verschil tussen een cross-over en iets wat in het genre past.
Overigens vind ik best dat ik even mijn zegje mocht doen, er is niks mis met een negatieve mening, net als dat er niks mis is met een positieve mening. Jullie vinden mijn mening misschien storend, maar ik vind de reboot storend en de fanbase die daardoor weinig van het fallout genre en canon lijkt te snappen. Maar ik heb onderhand wel mee leren leven hoor () en misschien dat Fallout Las Vegas nog wel meevalt ook, aangezien een aantal oorspronkelijke makers in het team zitten, laten we ervoor duimen.
![]()
Klopt, ik denk dat we elkaar wel redelijk in die mening kunnen vinden. Punt dat ik wou maken is dat het weinig meer te maken heeft met de oude fallout wereld zoals die ooit geschapen is. Verder ben ik compleet met je mening eens.quote:Op zondag 27 juni 2010 14:28 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Klopt, maar waar trek je de grens? Feit is dat de afbakening tussen bijv. een rpg en een shooter tegenwoordig enorm vervaagd is, vandaar dat ik zeg dat er elementen inzitten ipv dat ik het een rpg noem.
Tuurlijk mag je je zegje doen, maar doe dit dan in een FO3 topic, dit topic is New Vegas only. No pun intended verder.
Ik vind de lijn die ze tot nu toe uitzetten verontrustend. Ik zie weer alleen maar veel wapens, knallen en tot nu toe weer die gesprekken die uit drie zinnen bestaan. Daarom maak ik mij zorgen, maar zoals ik eerder zei, ik hoop dat het oude team nog wat inbreng van fallout 1 en 2 kan meenemen, dan ben ik algauw tevreden.quote:Op zondag 27 juni 2010 14:31 schreef HalloweenJack het volgende:
*start na het lezen van de berichten van Woeste_Woerd fallout 2 maar weer eens op*
Ik denk dat ik deze keer een personage ga maken met een lage inteligentie stat, iets dat een echt effect had op dat spel.
Overigens vind ik het niet helemaal terecht om te zeggen dat als je Fallout 1 en 2 goed vond, geen reden hebt om naar Fallout New Vegas uit te kijken.
Ten eerste bevat het team achter het spel veel mensen die met fallout 2 te maken hadden en ten tweede hebben ze ook aangegeven dat je stats deze keer weer van groot belang zijn.
Zolang ze een goed verhaal neerzetten, met goede dialogen en een wereldje neerzetten die weer als 'fallout aanvoelt kan ik er best mee leven dat de gevechten in realtime afspelen etc.
THREEEDOG! YEAHAAH!quote:Op zondag 27 juni 2010 14:05 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dit ga je niet menen? Kijk eens de opmerkingen hierboven. Kijk eens hoe de karakters spreken (niet meer dan 3 zinnen?) Welke karakters uit fallout 3 ga je herinneren, behalve de dogmeat-kloon? Ik heb geen enkel ander plot gezien dan breng A naar B of schiet badguy C overhoop.
Hier moet ik toch nog even op reageren.quote:Op zondag 27 juni 2010 12:54 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[knip]
En waarom is er een vault die alleen maar bestaat om iets te simuleren? Vault Tec zou dat anders hebben aangepakt.
[knip]
Sommige waren geprogrammeerd om op tijd open te gaan zonder problemen, de controle groep.quote:http://fallout.wikia.com/wiki/Fallout_Bible_0
Basically, the Vaults were never intended to save the population of the United States. With a population of almost 400 million by 2077, the U.S. would need nearly 400,000 Vaults the size of Vault 13, and Vault-Tec was commissioned to build only 122 such Vaults. The real reason for these Vaults was to study pre-selected segments of the population to see how they react to the stresses of isolationism and how successfully they re-colonize after the Vault opens.
Staan nog een aantal leuke Penny Arcade comics over op de website inderdaad:quote:Op maandag 28 juni 2010 00:30 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Hier moet ik toch nog even op reageren.
De vaults waren nooit bedoeld om mensen te redden, het waren allemaal 'social experiments'.
[..]
Sommige waren geprogrammeerd om op tijd open te gaan zonder problemen, de controle groep.
Andere om na 200 jaar pas open te gaan om langere isolatie te onderzoeken (Vault 13).
In weer een andere werd er na 10 dagen een psychoactieve drugs het luchtfiltersysteem ingepompt.
Weer een andere zouden de jumpsuit supply apparent stuk gaan na 6 maanden, en ga zo maar door.
Dat zei je moeder ook toen jij werd geboren. En 10 jaar later, op de dag van vandaag, zegt ze het nog.quote:
Gast, je weet niet eens hoe ik eruit ziequote:Op maandag 28 juni 2010 03:34 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat zei je moeder ook toen jij werd geboren. En 10 jaar later, op de dag van vandaag, zegt ze het nog.
Klopt, maar als erin verdiept zie je ook dat Vaults enorm dure projecten en experimenten waren en dat Vault Tec een megacoöperatie was (met bijbedoelingen). Ze hebben de mogelijkheden om die experimenten (de simulaties) dus in basissen (boven de grond) uit te voeren, of Vault 0 (de beruchte megavault in tactics) for that matter..quote:Op maandag 28 juni 2010 00:30 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Hier moet ik toch nog even op reageren.
De vaults waren nooit bedoeld om mensen te redden, het waren allemaal 'social experiments'.
[..]
Sommige waren geprogrammeerd om op tijd open te gaan zonder problemen, de controle groep.
Andere om na 200 jaar pas open te gaan om langere isolatie te onderzoeken (Vault 13).
In weer een andere werd er na 10 dagen een psychoactieve drugs het luchtfiltersysteem ingepompt.
Weer een andere zouden de jumpsuit supply apparaten stuk gaan na 6 maanden, en ga zo maar door.
Met hier en daar een uitzondering (zoals Vault 8, welke daadwerkelijk bedoeld was om het leven na de oorlog weer op te pakken).quote:Op maandag 28 juni 2010 18:31 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Die vaults waar het in de spellen om draaide waren er echt speciaal voor om bepaalde experimenten uit te voeren, die in andere situaties en omstandigheden niet mogelijk waren (999 vrouwen en 1 man in een vault).
Tja, je hebt toch een controlegroep nodig hequote:Op maandag 28 juni 2010 22:55 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Met hier en daar een uitzondering (zoals Vault 8, welke daadwerkelijk bedoeld was om het leven na de oorlog weer op te pakken).
Tevens een tvp. Kan niet wachten.
quote:Just a duo of previews to add. First is Play.tm, who watched Chris Avellone play through a demo.
Even later into the extensive hands-off demo, we encounter another partner character, Raul the ghoul, who dwells in a small facility near the central Black Mountain location where an insane, aggressive breed of super mutants returning from previous Fallouts reside. Joining forces with Raul, we take on the band of Nightkin super mutants who have been driven mad by an over exposure to Stealth Boy technology. Using the new grenade machinegun - which spits out grenades at an incredible rate, the Nightkins and their cross-dressing, peroxide-wigged leader, Tabitha, soon fall under a torrential downpour of explosive projectiles, making Raul and the Brotherhood of Steel immensely happy as a result.
These actions also make the opposing breed of New Vegas' super mutants - a more intelligent kind that can talk and articulate - increasingly fond of us more for killing what they call the 'dumb-dumbs'. As one breed of irradiated super mutants naturally hates the other, you can play them off against one another and sit back and watch as they fight, which is something that extends to all of Fallout: New Vegas' opposing factions. You can use the reputation system to your advantage, orchestrating Machiavellian machinations behind the scenes to eradicate your enemies and stay in favour with the communities and factions that matter during your journey.
quote:After playing the press demo at E3 for nearly an hour, I can safely say that I walked away with the full intent to pre-order the collector’s edition. Of course, I might be considered a bit of a fanboy since I work for Planet Fallout and all, but hear me out before completely dismissing my opinions.
They’ve also taken a few notes from the community here as weapons can be modified with different bits and pieces. Though there were none available to me during my time at the booth, the dev assured me that there were a number of them. He also noted that there would be more items that could be crafted though he didn’t say how many more.
One interesting quibble I had arose from my attempt to free Nelson from the clutches of the Legion. After cleansing the town, I cut down some NCR captives they’d been keeping around. Due to this, they were hostile to me. So even though I’d freed them from their bonds, they immediately attempted to bash my face in.
At this point, Boone, my former NCR pal, decided that they had to pay. One by one, their heads exploded. Afterwards, Boone interrupted me and made me promise to not kill any more of his NCR brethren. As I chuckled to myself, I assured him that I would do no such thing.
quote:The Collector’s Edition of Fallout: New Vegas will come packed with all kinds of excellent extras — not the least of which is “All Roads,” a hardcover graphic novel written by New Vegas creative director Chris Avellone that acts as a prequel to the game.
Today we’re announcing that comic icon Geof Darrow — best known for contributing art to Hard Boiled, Big Guy and Rusty the Boy Robot and The Matrix films — has put his considerable talents to work on a cover for “All Roads,” with Peter Doherty providing colors. The graphic novel also features art by Jean Diaz (Incorruptible) and Wellinton Alves (Marvel’s Shadowland: Blood on the Streets, Nova).
quote:Outside of purchasing the game from multiple outlets, is there a way to get multiple pre-order incentives? And how will I receive the extra content for the game?
We have no announced plans to sell these packs separately. You should plan on pre-ordering from the retailer that sells your favorite pack. When you pick up the game upon its release, you’ll receive the pre-order incentive.
It should be noted that the Collector’s Editions will be available on a limited basis. While we will be offering them at various retailers, once they’re out of stock, they will no longer be available to pre-order.
Will other territories be getting the Collector’s Edition and similar pre-order offers?
As already indicated, digital pre-order packs and the Fallout: New Vegas Collector’s Edition are planned for release in other territories. As we have more information to share on this (soon!), we’ll be sure to let you know.
If you’ve pre-ordered from a store in another territory that will be offering digital pre-order packs, you’ll receive whatever pack that store is offering.
Bron: Duck and Coverquote:This has already been pointed out, but virtually all of the voices in the E3 demo were placeholder.
Sgt. Cooper was voiced by an intern at the agency we work with in Hollywood. All of the E3 demo voices were either people around their office or members of the development team.
It was delightfully awful, and entertaining in its own way, but we're not keeping it. We have professional actors who have recorded real VO and we'll be talking about that soon.
—Jason Bergman, Bethesda Forum
Hardcore mode does not affect damage done or received.
—J.E. Sawyer, Bethesda Forum
Blackjack is parameterized a bit more than slots and roulette at casinos. Each casino uses a different number of decks (1-4) and reshuffles after a specified number of cards have been dealt. The casinos also offer different blackjack payouts and differ in whether the dealer stands on a soft 17 or not. So yes, you can card count at tables and since no one can peek at you through your monitor (?) you could do it very thoroughly.
—J.E. Sawyer, Bethesda Forum
"War never changes," isn't about the face of war, organization of war, or its various mechanisms. It's about humanity's ceaseless love affair with war and its most basic motivations. "In the 21st century, war was still waged over the resources that could be acquired." Despite the obvious ideological differences between NCR and Caesar's Legion, the conflict in F:NV is fundamentally about basic resources: water and electricity.
—J.E. Sawyer , Obsidian Forum
Ik kijk er ook naar uit, maar ik wil er niets meer over lezen en zienquote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:26 schreef SevD het volgende:
Ben ik de enige die niet kan wachten op deze game?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:26 schreef SevD het volgende:
Ben ik de enige die niet kan wachten op deze game?
Je hebt nog even de tijdquote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga die game ook zeker bestellen![]()
Moet de vorige versie wel nog uitspelen.
Dit wordt gewoon weer GOTY hoorquote:Op zondag 25 juli 2010 16:15 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Mafia 2 word DE game.
Dit word gewoon weer een HELE leuke game.
Idd wel een heel lastig jaar om een GOTY te kiezenquote:Op zondag 25 juli 2010 17:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
"GOTY" een term die dit jaar onmogelijk uitgedeeld kan worden
Ik heb nu al meerdere legendarische games gespeeld: Heavy Rain, Mario Galaxy 2, FF XIII, God of War 3... We zijn pas net over de helft
Bij mij zal he dit jaar gaan tussen Red Dead Redemption, Maffia 2 of Halo Reachquote:Op zondag 25 juli 2010 17:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
"GOTY" een term die dit jaar onmogelijk uitgedeeld kan worden
Ik heb nu al meerdere legendarische games gespeeld: Heavy Rain, Mario Galaxy 2, FF XIII, God of War 3... We zijn pas net over de helft
Je hebt Maffia 2 of Halo Reach al gespeeld?quote:Op zondag 25 juli 2010 21:50 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Bij mij zal he dit jaar gaan tussen Red Dead Redemption, Maffia 2 of Halo Reach
Daar verwacht ik gewoon veel vanquote:Op zondag 25 juli 2010 21:51 schreef Svubeqak het volgende:
[..]
Je hebt Maffia 2 of Halo Reach al gespeeld?
Voor mij word het denk ik halo reach, of mafia2 moet extreem goed zijnquote:Op zondag 25 juli 2010 21:50 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Bij mij zal he dit jaar gaan tussen Red Dead Redemption, Maffia 2 of Halo Reach
"A hardcover graphic novel “All Roads” that tells the story of some of the characters and events that lead up to Fallout: New Vegas. “All Roads” was written by Chris Avellone, the game’s creative director, and created in conjunction with Dark Horse Comics."quote:Op zondag 25 juli 2010 17:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
Het verhaal het de sfeer rondom de Fallout-games zijn voor mij het belangrijkste. Dat zouden ze gewoon in boekvorm uit moeten brengen.
Je kan gewoon los schietenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:35 schreef Sigmund666 het volgende:
Moet hem hebben. Stukje Fallout 3 gespeeld. Kun je net als in Fallout New Vegas gewoon los schieten met je wapens of moet je elk schot met VATS lossen?
Als je dat niet zou willen hoef je in 3 toch ook geen enkel schot in VATS te lossen?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:35 schreef Sigmund666 het volgende:
Moet hem hebben. Stukje Fallout 3 gespeeld. Kun je net als in Fallout New Vegas gewoon los schieten met je wapens of moet je elk schot met VATS lossen?
Moiraquote:Op zondag 27 juni 2010 14:05 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dit ga je niet menen? Kijk eens de opmerkingen hierboven. Kijk eens hoe de karakters spreken (niet meer dan 3 zinnen?) Welke karakters uit fallout 3 ga je herinneren, behalve de dogmeat-kloon? Ik heb geen enkel ander plot gezien dan breng A naar B of schiet badguy C overhoop.
Thx. Ik bewaar het spel lekker tot de herfst, om het daarna met NV te gaan spelenquote:
Die heeft bij mij over het algemeen een kogel tussen zn ogenquote:
Could it BE any more awesome?quote:Whatever happens in Vegas stays there — even after the apocalypse.
The upcoming futuristic video game Fallout: New Vegas takes place after a nuclear war with China decimates the USA. But Wayne Newton— "Mr. Las Vegas" — survives as the voice of a DJ programmed centuries earlier.
That his essence endures such desolation suggests Newton's spirit "could almost survive anything," says the entertainer, 68, a Vegas fixture for more than 40 years, whose show goes to the MGM Grand this fall.
"Even in the post-apocalypse, there's still Wayne Newton," says the game's producer, Jason Bergman of Bethesda Softworks. "I think he got a kick out of that."
In the latest title in the hit franchise (out Oct. 19, $60 for PS3 and Xbox 360, $50 for PCs, ages 17-up), players hear from "Mr. New Vegas" as they explore the irradiated Strip. (In Fallout's story line, it's 2280, more than 200 years after a nuclear holocaust.)
Newton joins a marquee cast that includes Matthew Perry (Friends), Zach Levi (Chuck), Kris Kristofferson, Michael Dorn (Star Trek: The Next Generation) and Felicia Day (The Guild). Ron Perlman (Hellboy) serves as the game's narrator, a role he has played in several Fallout games, including the 1997 original.
The quips delivered by Mr. New Vegas include suggestions to listeners to keep "living the dream." The character, Newton says, "has a perverted sense of humor."
The designers created the role for Newton "because he is Las Vegas," Bergman says. "He really brings that extra touch of Vegas class to the game. ... And whether he's reading news stories about super mutants or introducing a Dean Martin song, his personality comes through."
"I have never been in a video game before and, frankly, have never played, simply because I have been working my whole life," Newton says.
Newton says he'd read the dialogue — one-liners in some cases, two or three lines in others — and "do them just a little bit different, each one, until we hit on what it was the guys wanted ... where it is Wayne Newton, but it's not Wayne Newton, you know?"
In the real world, Newton has been asked to participate in a Vegas citizens' catastrophe response committee with the U.S. departments of Defense and Homeland Security. "I accepted it readily, because in this day and time I think one has to take those possibilities in consideration and take it seriously," he says.
Should he ever be asked to record one message for posterity, Newton says it would be to "never give in and never give up. I think it is that message people need today."
En Chuckquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Could it BE any more awesome?
JE MOEDER IS LELIJKquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |