Heel herkenbaar.quote:Op maandag 11 januari 2010 09:35 schreef PBateman1978 het volgende:
Echt, heb je eindelijk weereens 2 airdrops (Care package en Sentry Gun), laat je ze allebei (!) bovenop de snelweg vallen in Underpass.
Ik ben meer fan van de Pave Low als 3e, en dan die samen met de harrier de lucht in sturen.quote:Op maandag 11 januari 2010 09:41 schreef JarnoF het volgende:
[..]
Heel herkenbaar.
Scheelt dat ik nu nooit geen airdrops gebruik.
De beste manier van je killstreak-rewards gebruiken is: Predator Missile, Harrier strike, Choppergunner.
Ik heb dezelfde setup, maar dan geen hardline. Care Package en Emergency Airdrop weggedaan.quote:Op maandag 11 januari 2010 09:41 schreef JarnoF het volgende:
[..]
Heel herkenbaar.
De beste manier van je killstreak-rewards gebruiken is: Predator Missile, Harrier strike, Choppergunner.
Het voordeel is namelijk, dat de kills gemaakt door predator missile en harrier strike, meetellen in je killstreak. Dus 4 kills (hardline pro), dan predator missile 2 killen, dan 4 met de harrier strike en je hebt choppergunner
Ok, die tvp ik even. Ik heb net een dagje gespeeld en er gaat een belletje rinkelen. Ik vermoed dat dit een nuttige tip isquote:Op maandag 11 januari 2010 09:41 schreef JarnoF het volgende:
[..]
Heel herkenbaar.
Het voordeel is namelijk, dat de kills gemaakt door predator missile en harrier strike, meetellen in je killstreak. Dus 4 kills (hardline pro), dan predator missile 2 killen, dan 4 met de harrier strike en je hebt choppergunner
Xbox -> Router -> Router -> Modemquote:Op maandag 11 januari 2010 08:43 schreef Parvus het volgende:
Hoe hebben jullie je xbox online? Ik speel met een kabel die van m'n modem naar m'n xbox loopt. Heb eigenlijk nauwelijks last van lag. Soms 1 streepje minder dan full maar eigenlijk 9/10 full connection..
Eh oja shit ik bedoel ook router ipv modem hehe. Maar indd weinig tot geen problemen zoquote:Op maandag 11 januari 2010 10:32 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Xbox -> Router -> Router -> Modem
Ook praktisch altijd 5 streepjes
Wij hier in Nederland hebben allemaal relaxt snel internet voor zo'n ding. Dus dat zou bijna altijd wel goed moeten zijn (tenzij je broertje prono aan het streamen is)quote:Op maandag 11 januari 2010 10:32 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Xbox -> Router -> Router -> Modem
Ook praktisch altijd 5 streepjes
Wat denk je van usa dan. Die gasten hebben vollop ghetto internet.quote:Op maandag 11 januari 2010 11:16 schreef BobLeSponge het volgende:
[..]
Wij hier in Nederland hebben allemaal relaxt snel internet voor zo'n ding. Dus dat zou bijna altijd wel goed moeten zijn (tenzij je broertje prono aan het streamen is)
Maar helaas is snel internet nog geen standaard in europa. In italie bijv. is het om te janken en in Portugal zitten ze allemaal op van dat dongle-internet.
quote:Dear ladies, just because your boyfriend text you back when you know he's playing Modern Warfare 2, doesn't mean he loves you.
He's probably waiting to respawn.
Ja maar omdat iedereen het hier had over lag enzo, of komt dat dan juist door de laggende tegenstanders?quote:Op maandag 11 januari 2010 11:16 schreef BobLeSponge het volgende:
[..]
Wij hier in Nederland hebben allemaal relaxt snel internet voor zo'n ding. Dus dat zou bijna altijd wel goed moeten zijn (tenzij je broertje prono aan het streamen is)
Maar helaas is snel internet nog geen standaard in europa. In italie bijv. is het om te janken en in Portugal zitten ze allemaal op van dat dongle-internet.
Denk het wel, heb het ook een paar keer gehad dat een host wegviel. Was echt drama gisterenquote:Op maandag 11 januari 2010 11:37 schreef Parvus het volgende:
[..]
Ja maar omdat iedereen het hier had over lag enzo, of komt dat dan juist door de laggende tegenstanders?
Herkenbaar. Die streepjes zeggen vrij weinig. Je kan het beste de vertraging checken door een granaat te gooien ofzo.quote:Op maandag 11 januari 2010 11:49 schreef Biefstuk het volgende:
Soms heb ik 4 streepjes en heb ik nog steeds lag
Nouja ik merk wel het verschil tussen 4 en 5 streepjes in hoe de tegenstander doodgaat. Bij de M16 met perfecte verbinding is het 1 burst (met stopping power denk ik) en bij 4 streepjes wil het nog wel eens wat kogeltjes meer zijn.quote:Op maandag 11 januari 2010 11:49 schreef Biefstuk het volgende:
Soms heb ik 4 streepjes en heb ik nog steeds lag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |