amen to that broquote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:30 schreef Edwinuss het volgende:
Echte gangsters spelen die hardcore mode.
Fuck een heel magazijn leeg schieten op een hoofd.
Als je iets beter richt heb je geen heel magazijn nodigquote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:30 schreef Edwinuss het volgende:
Echte gangsters spelen die hardcore mode.
Fuck een heel magazijn leeg schieten op een hoofd.
Ik speel geregeld met een groepje fokkersquote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:11 schreef Doopy-X- het volgende:
Spelen de mensen hier al in een 'clan' of is het een leuk idee om een [FOK] clan te maken?
360 of ps3?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:15 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Ik speel geregeld met een groepje fokkers
360quote:
Nope met DBquote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:33 schreef Doopy-X- het volgende:
Spelen jullie ook al met de [FOK] tag?
Ik ga je toevoegen op Live
Helaas vandaag geen tijdquote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:35 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Nope met DB![]()
Prima, KneusTeun en ik gaan trouwens om 15.00 weer even.
is er weer een of andere n00b bug ontdektquote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:48 schreef mstx het volgende:
Kom ik net in een potje Ground War, rent iedereen 345km/h ongeveer
wtf
Das een mod.. Werkt ook alleen maar op de 360..quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:48 schreef mstx het volgende:
Kom ik net in een potje Ground War, rent iedereen 345km/h ongeveer
wtf
Volgens mij was de Pavelow bugged of zo, dat ie niet de killstreaks omhoog haalt als je daar overheen kwam met een Pavelow.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:55 schreef MichelWuyts het volgende:
Hmm worden bij jullie de killstreaks geupdate? had de pavelow en die heeft iets van 8/9 kills gemaakt.
Dus dan zou mijn killstreak 17/18/19 ofzo moeten zijn(heb niet precies getelt, want had ook 2 dubble kills daarna. En bij langste killstreaks staat nog steeds 13. Zo ben ik er vandaag al 3 keer overheen gegaan
hmmm klote. Niemand had een stinger ofzo in dat potje. Ik bleef maar killenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:58 schreef Kijana het volgende:
[..]
Volgens mij was de Pavelow bugged of zo, dat ie niet de killstreaks omhoog haalt als je daar overheen kwam met een Pavelow.
Er mankeert wel veel met dit spel zeg.
Kleutersquote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:03 schreef Silvanovisch het volgende:
[..]
Das een mod.. Werkt ook alleen maar op de 360..
Er zijn ook dingen waarmee je 4 perks kunt nemen, 3 wapens (riot shield op je rug + scar-h + een shotgun bv)
Kut is dat, vooral als je steeds neergeknald wordt vlak voordat je stinger gelockt is.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:11 schreef kwaitnait het volgende:
Spawnen is af en toe echt wel kut. Net tot 5 keer aan toe vlakbij de apache gespawned en gelijk neer gemaaid worden
inderdaad karachi als je bij C spanwnedquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:11 schreef kwaitnait het volgende:
Spawnen is af en toe echt wel kut. Net tot 5 keer aan toe vlakbij de apache gespawned en gelijk neer gemaaid worden
Kende wel die glitch met care package marker maar die in het filmpje is wel heel bizarquote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:25 schreef Sharpdressedman het volgende:
Dat snelle lopen was 1 / 2 pagina's terug al bekend, mega irritant maar ben het maar 1x tegengekomen
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:34 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Kende wel die glitch met care package marker maar die in het filmpje is wel heel bizar
Stel je Capture the Flag eens voor met die glitch xD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |