IK BEN MAINFRAMESquote:Op maandag 11 januari 2010 19:32 schreef KneusTeun het volgende:
Ik vind alles best, voeg mainframes maar toe ofzo.
ikquote:
Ok, sorry voor de kansloze vraag (ik heb nu de OP pas bekeken)quote:
Yupquote:Op maandag 11 januari 2010 19:58 schreef KaMo het volgende:
Wie speelt hier allemaal op de PS3?
Laatste tijd speel ik veel hardcore S&D, behoorlijk veel adrenaline als je weet dat je na 1 kogel uit het spel bent. Soms heb ik van die games met 5 deaths 1 kill ofzoquote:Op maandag 11 januari 2010 19:53 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ben der wat later, zolang we niet dat lame search & destroy gaan doen join ik jullie
BobLeSponge: Hé Meid, als jij een boven TV ging kijken, dan blijf ik nog even beneden TV kijken.quote:Op maandag 11 januari 2010 22:07 schreef BobLeSponge het volgende:
Zo! getraind en de vriendin vakkundig naar bed verwezen. Nu ff een potje knallen!
Ja zoiets ja. schaaaaaat...? enz.quote:Op maandag 11 januari 2010 22:10 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
BobLeSponge: Hé Meid, als jij een boven TV ging kijken, dan blijf ik nog even beneden TV kijken.
Mja, we zaten met FOK!kers in een Private Match en er kon niemand meer bij.quote:Op maandag 11 januari 2010 22:38 schreef mstx het volgende:
Oja en als ik de game van Tauchmeister wil joinen krijg ik een error.
zeker vetquote:Op maandag 11 januari 2010 23:09 schreef zatoichi het volgende:
Was gezellig, bakte er weinig van maar goed... Private match is leuk, maar met zijn 9-en 200-37 spelen heeft ook wel wat
Volgens mij maakte jij de snelste First Blood-kill ooitquote:Op maandag 11 januari 2010 23:14 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
zeker vet
maar die partij op rust was echt idioot
we ownen dan meteen wel echt keihard in Ground Warquote:Op maandag 11 januari 2010 23:15 schreef Sharpdressedman het volgende:
Was leuk even, ook private match voor een keertje![]()
Voorkeur heeft wel met groepje Fokkers gewoon online
haha ja dat was zo'n toeval...quote:Op maandag 11 januari 2010 23:15 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Volgens mij maakte jij de snelste First Blood-kill ooit
Daar lag het denk ik niet aan want ik kreeg het net ook bij iemand anders (geen FOKker)quote:Op maandag 11 januari 2010 23:06 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Mja, we zaten met FOK!kers in een Private Match en er kon niemand meer bij.
als ie dan nog 20 assists had snapte ik het nog...quote:Op maandag 11 januari 2010 23:17 schreef KneusTeun het volgende:
Ja online groundwar met zoveel is dan leuker inderdaad.
Je ziet wel dat als je kan communiceren dat het heel veel scheelt!
Vond het mooist dat duplo in de eerste games 1 kill had en in de tweede 3![]()
Ik snapte daar niks van, was dikke chaos en iedereen liep te knallen als een rambo.
Die eerste private was ook wel leuk! Meteen beginnen met 11-0quote:Op maandag 11 januari 2010 23:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
Die op rust won ik!
Vond daarvoor leuker met me semtex bij die parkeerplaats!
oh misschien net een update terwijl wij aan het spelen waren ofzo?quote:Op maandag 11 januari 2010 23:18 schreef mstx het volgende:
[..]
Daar lag het denk ik niet aan want ik kreeg het net ook bij iemand anders (geen FOKker)
[ afbeelding ]
Oja en wtf is dit?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |