Die stond eerder in de OPquote:Op maandag 11 januari 2010 12:15 schreef JarnoF het volgende:
Voor mensen die graag willen weten wat ze moeten behalen voor een nieuwe title, of nieuw embleem.
Check deze site:
http://callofduty.wikia.com/wiki/Callsigns
Dunnow of ie al gepost is
Ja heb em weer in de OP gezet voor het volgende topic.quote:Op maandag 11 januari 2010 12:22 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Die stond eerder in de OP
wat zijn ADS kills trouwens heb al een paar keer, De Hairtrigger: Most ADS kills gehad maar geeb idee wat dat precies is?
Sukkeltjequote:Op maandag 11 januari 2010 09:05 schreef Doopy-X- het volgende:
Kan trouwens iemand me ff helpen om die cold-blooded pro te halen via die glitch?
2xquote:Op maandag 11 januari 2010 12:17 schreef KneusTeun het volgende:
Die kut mainframes valt ook steeds weg
Wat is je tag op Live?quote:Op maandag 11 januari 2010 13:16 schreef JarnoF het volgende:
Ik ben zodadelijk wel weer online ja.
Toch valt het me op, dat er vandaag weinig verschillende servers zijn. Heb al 3x een andere geprobeerd, maar keer telkens terug bij mensen die ik al gemute heb vanwege hun irritant hoge stemmetjes.
Geen live hier. PSNquote:
Lol, ik vind dat altijd wel grappig. Gisteren nog met een stel Fransen gespeeld en ik was steeds een 'moedervoekingeh loesèèèr (op z'n allo-allo's dan)quote:Op maandag 11 januari 2010 13:16 schreef JarnoF het volgende:
Ik ben zodadelijk wel weer online ja.
Toch valt het me op, dat er vandaag weinig verschillende servers zijn. Heb al 3x een andere geprobeerd, maar keer telkens terug bij mensen die ik al gemute heb vanwege hun irritant hoge stemmetjes.
Doe ik ook altijd... dan check je dus de vertraging naar de server, je ping. Dat zegt overigens niet altijd wat over lagquote:Op maandag 11 januari 2010 11:55 schreef intraxz het volgende:
[..]
Herkenbaar. Die streepjes zeggen vrij weinig. Je kan het beste de vertraging checken door een granaat te gooien ofzo.
Jij bent mijn held!quote:Op maandag 11 januari 2010 13:59 schreef Edwinuss het volgende:
Ik durf nu trouwens wel te zeggen dat MW1 gewoon beter is.
Ik heb MW1 niet kapot gespeeld, werkt nog prima dat schijfje. Maar vind MW2 wat meer 'up tempo', score vermeldingen etc.quote:Op maandag 11 januari 2010 14:22 schreef KneusTeun het volgende:
Het probleem is dat ik mw1 al helemaal kapot gespeeld heb, en verandering van spijs doet eten.
Agja hij kan zn nuke niet gebruikenquote:Op maandag 11 januari 2010 14:24 schreef jackson het volgende:
Wellicht al gepost maar toch wel humor en zie hem voor het eerst:
Op zich doet die kerel het wel vlotjes
Kneusquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |