Ik zie 'm ook, wat gaat er gebeuren vanavond/dit weekend?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:13 schreef D. het volgende:
Ben je ff weg, kom je terug, staat er ineens een urinoir in beeld
Ga jij nu eens naar Amsterdam! Wil jou ook wel even op je gat zien vallenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zie 'm ook, wat gaat er gebeuren vanavond/dit weekend?
Denk gewoon voorzorgsmaatregelen tegen het wildplassen tijdens het uitgaan.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, die staat er ieder weekend.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:17 schreef Rijpie het volgende:
[..]
Denk gewoon voorzorgsmaatregelen tegen het wildplassen tijdens het uitgaan.
Die staat er elk weekendquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:13 schreef remlof het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:30 schreef Cheja het volgende:
Pullup, als je om 16.14 langs reed heb ik je gezien.![]()
Zo niet, dan was het iemand anders.
Ja en daarbij rijden er de hele dag van gemeete-autootjes en niemand zegt iets...quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel onbegrijpelijk dat die ondernemers die daar hun winkel hebben kennelijk te beroerd zijn om wat aan die gladheid te doen. Die verkopers van de Puma-store staan waarschijnlijk de hele dag in de deuropening de mensen uit te lachen die voor hun deur vallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |