Denk gewoon voorzorgsmaatregelen tegen het wildplassen tijdens het uitgaan.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zie 'm ook, wat gaat er gebeuren vanavond/dit weekend?
Ja, die staat er ieder weekend.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:17 schreef Rijpie het volgende:
[..]
Denk gewoon voorzorgsmaatregelen tegen het wildplassen tijdens het uitgaan.
Die staat er elk weekendquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zie 'm ook, wat gaat er gebeuren vanavond/dit weekend?
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:30 schreef Cheja het volgende:
Pullup, als je om 16.14 langs reed heb ik je gezien.![]()
Zo niet, dan was het iemand anders.
Ja en daarbij rijden er de hele dag van gemeete-autootjes en niemand zegt iets...quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel onbegrijpelijk dat die ondernemers die daar hun winkel hebben kennelijk te beroerd zijn om wat aan die gladheid te doen. Die verkopers van de Puma-store staan waarschijnlijk de hele dag in de deuropening de mensen uit te lachen die voor hun deur vallen.
Voor de jaarwisseling nog waren er door de gladheid in de stad meer dan 100 mensen met botbreuken op één avond behandeld in de ziekenhuizen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:48 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja en daarbij rijden er de hele dag van gemeete-autootjes en niemand zegt iets...
Ik roep steeds kijk uit, maar ze reageren niet...quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:49 schreef mrSPLIFFY het volgende:
ja en daarbij zitten er 150 fokkers te lachen van achter hun burootje
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:56 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ik roep steeds kijk uit, maar ze reageren niet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |