Dat doet mij dus het ergste vrezenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 07:40 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Jaap woensdag 13 januari met een avondvullend programma.
Woensdag is er volgens Jaap een hele staf om alles te bedienen, dat heeft Johan
Jaap verzekerd. Johan verrast Jaap met gasten.
En Johan is benieuwd wat Jaap gaat brengen ... De communicatie verloopt dus alweer vlotjes.quote:
Doe ik ook. Maar niet op de manier die men verwacht/hoopt/wenst. Ik vermaak me prima met zoveel kneuterige onkunde.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:10 schreef Maanvis het volgende:
Kopijkat, je smult, geef het maar toe.
Het omarmen van "artiesten" als Stefan deed bij mij ook effe de deur dicht..quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Doe ik ook. Maar niet op de manier die men verwacht/hoopt/wenst. Ik vermaak me prima met zoveel kneuterige onkunde.
Aha, nu weet ik hoe jij bentquote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Doe ik ook. Maar niet op de manier die men verwacht/hoopt/wenst. Ik vermaak me prima met zoveel kneuterige onkunde.
That's me! Je kunt toch niet anders, als weldenkend mens?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:15 schreef Maanvis het volgende:
Aha, nu weet ik hoe jij bent
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Yup.. ik wissel nog af en toe...dan lijkt het nog wat.
Zit dat mispunt nou met Mera's naam te showen die rat??quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:32 schreef Pearlbitch het volgende:
Die Lowlifers sporen echt voor geen meter. Ze noemen Fokkers asociaal en nu krijgt ook Mera nog even een sneer.
[ afbeelding ]
Breaking news. Nee, wij sporen wil je zeggen?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:32 schreef Pearlbitch het volgende:
Die Lowlifers sporen echt voor geen meter. Ze noemen Fokkers asociaal en nu krijgt ook Mera nog even een sneer.
[ afbeelding ]
Exact.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
That's me! Je kunt toch niet anders, als weldenkend mens?
Natuurlijk sporen wij!! Wij hebben het sporen uitgevonden en verbeterd!!!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:37 schreef Noek het volgende:
[..]
Breaking news. Nee, wij sporen wil je zeggen?
Mwoah, is niet echt een sneer tochquote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:32 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
Niet verbaasd staan als je binnenkort geband bent vanwege heulen met de vijand.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:45 schreef MeraViglioSa het volgende:
Mwoah, is niet echt een sneer tochKlopt ook gewoon, ik zit ook wel eens op NL.
Wat, hier? Zou het?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niet verbaasd staan als je binnenkort geband bent vanwege heulen met de vijand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |