Exact.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
That's me! Je kunt toch niet anders, als weldenkend mens?
Natuurlijk sporen wij!! Wij hebben het sporen uitgevonden en verbeterd!!!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:37 schreef Noek het volgende:
[..]
Breaking news. Nee, wij sporen wil je zeggen?
Mwoah, is niet echt een sneer tochquote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:32 schreef Pearlbitch het volgende:
Die Lowlifers sporen echt voor geen meter. Ze noemen Fokkers asociaal en nu krijgt ook Mera nog even een sneer.
[ afbeelding ]
Niet verbaasd staan als je binnenkort geband bent vanwege heulen met de vijand.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:45 schreef MeraViglioSa het volgende:
Mwoah, is niet echt een sneer tochKlopt ook gewoon, ik zit ook wel eens op NL.
Wat, hier? Zou het?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niet verbaasd staan als je binnenkort geband bent vanwege heulen met de vijand.
Nee, niet hier, daar!quote:
Ze doen net of fokkers eng en besmettelijk zijn.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:45 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Mwoah, is niet echt een sneer tochKlopt ook gewoon, ik zit ook wel eens op NL.
Nee gekkie, tuurlijk niet. Wie zou jou hier nu kwijt willen.quote:
Neuh, ze weten al sinds dag 1 dat ik van Fok kom, dus dat zal wel meevallen.quote:
Doe's niet zo liev?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee gekkie, tuurlijk niet. Wie zou jou hier nu kwijt willen.
Je kent de antics van NowLive echt nog niet.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
Neuh, ze weten al sinds dag 1 dat ik van Fok kom, dus dat zal wel meevallen.
Ik zou er niet te hard op rekenen. Ze bannen daar om wel mnder en ze zijn ook gek op roddelcampagnes.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
[..]
Hij zit in Polen, geloof ik. Gisteren was er verbinding. Zonder geluid. Boeiend!!!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:01 schreef Gert het volgende:
Wat doet Johan op een hotelkamer dan?![]()
Of is het spannende juist dat niemand dat weet?
Soms ben je zo heerlijk naiefquote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
[..]
Doe's niet zo liev?
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb de stream net weer aangeslingerd en zie Alsido met een grote bochtige pijp in de weer. Als hij nou maar niet...
http://www.hln.be/hln/nl/(...)weer-grijpt-in.dhtml
Hij had gisteravond een optreden op een wild studentenfeest, wellicht heeft hij een gezellige avond gehadquote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:01 schreef Gert het volgende:
Wat doet Johan op een hotelkamer dan?![]()
Of is het spannende juist dat niemand dat weet?
Ik zit er al een tijdje hoorquote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
Soms ben je zo heerlijk naief....ik geef het een dag of 2 dan heb jij ook de welbegeerde ban op NL
![]()
quote:
Jaja maar thats not the point...je naam is gevallen en je zit op Fok...en je kan goed met fokkers...hell je fokt bijna met een fokker...nee mera welkom in forumlandquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |