Tuurlijk omschrijf ik d'r zoquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:53 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Superwomanhouden zo hoor dat je d'r zo beschrijft
quote:
Ik zag daarstraks die foto van jouw Lush pakket trouwensquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben grootverbruiker bruisballen, maar heb net zelf ook een aantal ingeslagen
En ik weet niet of ik wel iets te ruilen heb wat jij fijn zou vinden
Ik ga het er iig niet op wagen, mocht het zaterdagochtend nou schitterend weer zijn met goede voorspellingen spring ik alsnog in de autoquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:02 schreef ElisaB het volgende:
Even heel wat anders...
Zaterdag in de ochtend stevige sneeuw vanuit het zuidoosten
Jongens... Ik weet het niet
Ik hoorde het ja!quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:02 schreef ElisaB het volgende:
Even heel wat anders...
We blijven optimistisch!quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:02 schreef ElisaB het volgende:
Even heel wat anders...
Ik weet het ook nietquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:02 schreef ElisaB het volgende:
Even heel wat anders...
Kan je rustig doen, maar de sneeuw komt vanuit het zuiden; zul je zien dat we allemaal bij DTH moeten logerenquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga het er iig niet op wagen, mocht het zaterdagochtend nou schitterend weer zijn met goede voorspellingen spring ik alsnog in de auto
Zondequote:Op donderdag 7 januari 2010 21:02 schreef ElisaB het volgende:
Even heel wat anders...
Daarom juistquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kan je rustig doen, maar de sneeuw komt vanuit het zuiden; zul je zien dat we allemaal bij DTH moeten logeren
quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:05 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Zondearme dieren rekenen erop nu
Dan zit er maar één ding op: MrI meenemen. Poesjes zat bij DTHquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:06 schreef Ingetje79 het volgende:
Daarom juist![]()
Kan ik op de terugweg gezellig met de sneeuw meerijden.
Neuj, ik vind jullie lief hoor, maar slapen doe ik liever naast meneer I. en de poesjes
Daar hadden we het inderdaad al over een uurtje geleden...quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:02 schreef ElisaB het volgende:
Even heel wat anders...
M'n eigen poesjesquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dan zit er maar één ding op: MrI meenemen. Poesjes zat bij DTH
Ze hebben bedden zat.quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kan je rustig doen, maar de sneeuw komt vanuit het zuiden; zul je zien dat we allemaal bij DTH moeten logeren
Wie weet, de week erna, of daarnaquote:
quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Daarom juist![]()
Kan ik op de terugweg gezellig met de sneeuw meerijden.
Neuj, ik vind jullie lief hoor, maar slapen doe ik liever naast meneer I. en de poesjes
Klinkt als een gezellige ventquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:07 schreef Ingetje79 het volgende:
M'n eigen poesjes![]()
En meneer I. haat autorijden en kakelende wijven vindt ie ook niets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |