Ik vond het gewoon leuk, weer eens iets anders dan de bus. Niet naar prijzen gekekenquote:Op maandag 22 maart 2010 18:59 schreef MCH het volgende:
[..]
Afgemeten tegen de prijs van de excursie (6-10 dollar) niet echt de moeite waard toch?
Leuk is het zeker.quote:Op maandag 22 maart 2010 19:03 schreef Ruud het volgende:
[..]
Ik vond het gewoon leuk, weer eens iets anders dan de bus. Niet naar prijzen gekeken
quote:Op maandag 22 maart 2010 20:09 schreef karoltje het volgende:
Ik vond het gewoon heel bijzonder dat je voelt wat een kracht er achter zo'n ding zit. Ik heb ook geen idee of ik uberhaupt iets geraakt heb. Vond het veel te spannend en leuk
.
Als je echt wilt schieten ga je naar een shooting range buiten Phnom Penh. Kun je voor 200 dollar met een rocket launcher op je schouder schieten. Voor 100 dollar erbij zetten ze ook nog een oude koe in de wei..... Amerikanen zijn er helemaal gek van.quote:Op maandag 22 maart 2010 17:35 schreef zatoichi het volgende:
Ja dat geld net zo goed voor die tunnels, gifgas, leed en martelingen...
Lijkt mij wel interessant om een keertje te schieten, ga het zeker wel doen!
Dit verhaal heb ik idd ook gehoord, heel ziek dat dat kanquote:Op maandag 22 maart 2010 21:54 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Als je echt wilt schieten ga je naar een shooting range buiten Phnom Penh. Kun je voor 200 dollar met een rocket launcher op je schouder schieten. Voor 100 dollar erbij zetten ze ook nog een oude koe in de wei..... Amerikanen zijn er helemaal gek van.
Bah!
Hoe heb je dat geregeld? Je bent gewoon op eigen houtje op je brommertje erheen gereden begrijp ik? Is dat ver?quote:Op maandag 22 maart 2010 18:56 schreef Ruud het volgende:
Het is trouwens wel leuk om met de motorbike naar de tunnels te rijden. Zorg alleen wel dat je een goede kaart hebt, de stad uit komen is niet makkelijk en zoeken in die drukte ook niet
quote:Op maandag 22 maart 2010 21:54 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Als je echt wilt schieten ga je naar een shooting range buiten Phnom Penh. Kun je voor 200 dollar met een rocket launcher op je schouder schieten. Voor 100 dollar erbij zetten ze ook nog een oude koe in de wei..... Amerikanen zijn er helemaal gek van.
Daar heb ik ook geschoten. Ze vroegen nog of ik een kip af wilde schieten, heb ik maar niet gedaan.quote:Op maandag 22 maart 2010 21:54 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Motorbike huren is simpel. Uurtje of 2/3 rijden.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:57 schreef enilnomrow het volgende:
[..]
Hoe heb je dat geregeld? Je bent gewoon op eigen houtje op je brommertje erheen gereden begrijp ik? Is dat ver?
quote:Op maandag 22 maart 2010 17:30 schreef Blik het volgende:
[..]
Dat schieten vind ik eigenlijk een absolute no-no, wie weet wat voor illegale dingen er allemaal zijn gebeurt met dat wapen...
Als je iets raakte kreeg je een prijs, maar ze hebben die dingen zo scheef gemaakt dat je sowieso niks raaktquote:Op maandag 22 maart 2010 20:09 schreef karoltje het volgende:
Ik vond het gewoon heel bijzonder dat je voelt wat een kracht er achter zo'n ding zit. Ik heb ook geen idee of ik uberhaupt iets geraakt heb. Vond het veel te spannend en leuk
.
Maar als je het niks vindt moet je het gewoon lekker niet doen.
Beetje jammer, zo'n smiley. Iedereen heeft z'n mening, en dit is de mijnequote:Op dinsdag 30 maart 2010 02:03 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
Dat schieten was nog het leukste bij de Cu Chi Tunnels, ben blij dat ik het gedaan heb, leuke ervaring
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:00 schreef Blik het volgende:
[..]
Beetje jammer, zo'n smiley. Iedereen heeft z'n mening, en dit is de mijne
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:33 schreef Blik het volgende:
[..]
sorry, was vergeten dat we nog op de basisschool zitten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |