jore, ik vond grammengestapo wel leuk alitereren

had je de term zelf bedacht?
De vlos is net geweest. De score: 3840g!

dat is 60g meer dan gister, dus weer helemaal goedgekeurd!

vannacht lekker wel langer dan 20 minuten laten zitten, want ze dronk nog echt. nou, dan haal ik haar er niet af! uiteindelijk 2 uur bezig geweest, maar tussendoor wel 45 minutan laten pruttelen, kijken of ze toch in slaap viel. ja, als je doet 15min links, 10minuten rusten, 25 minuten rechts, 45 minuten pruttelen en dan weer 15 minuten links, ben je wel ff bezig

en toen kwam ze pas 4,5 uur later weer
dus, we zijn weer helemaal goedgekeurd!

ik ga nu heel snel de kolf weer opruimen voor de komende 5 weken!

en ik heb helemaal niet zo'n last van die kloof

aanhappen doet op links sowieso een seconde gruwelijk zeer, dus die kloof voegt dan weinig toe, zeg maar.
rocka, wat naar dat de beslissing om te stoppen met bv eigenlijk voor je genomen is door je lichaam... lijkt me moeilijk te verkroppen. maar aan de andere kant is continue pijn ook geen pretje. sowieso geen fijne situatie. hopelijk zie je tenminste wel snel resultaat als je eenmaal gestopt bent met bv. dat lijkt me dan nog het minste...
trixie, is het mss wijs om met een lactatiekundige te overleggen? dat je mss nu tijdelijk niet mag voeden, en dat ze je tzt helpt om stef weer aan de borst te krijgen, als die hulp nodig is? misschien heeft ze wel tips.
maar hoe kan dat nou dat die blaasontsteking steeds terugkomt? gaan ze daar verder onderzoek naar doen? dat gekwakkel is ook niks zo!