quote:
Wat lief dat je het vraagt!

Het gaat hier af en aan, ik heb gemerkt dat Stef vooral slecht aanhapt en snel zijn hoofd in zijn nek gooit (met tepel nog vast

) wanneer hij aan het regelen is. Een weekje terug was weer zo'n dag, dus nu is het wel nog gevoelig, maar het gaat telkens wat beter.. Thnx! Bij jou ondertussen ook weer klaar met regelen? Vermoeiende dagen vind ik dat toch wel hoor!
Lily, wat hip dat je een elektrische kolf krijgt, dan zou ik ook niet meer de moeite nemen om nog een handkolf te gaan kopen. Hoe is het nu verder? Ik ben ook heel druk bezig met het zoeken naar een kolf, maar ik heb natuurlijk weer een hele dure uitgezocht dus ben nu aan het proberen 'm tweedehands te vinden voor een bedrag dat me bevalt, maar dat is zo makkelijk nog niet. Tweedehands vragen ze er nog best wat voor en ik moet de filters ook vervangen anders heeft het geen zin er eentje met een gesloten systeem te kopen en twee filters kosten ook nog even ¤ 40,= bij elkaar. Maargoed, ik heb nog tijd tot ik weer ga werken, al begin ik het met die handkolf wel een beetje beu te worden..
Ivan, wat een prachtigmooi lijntje ben jij aan het groeien zeg! Geweldig Claudia, dit gaat vast doorzetten nu!
Asy, ik heb met beugel niet geprobeerd, maar zonder beugel (van de Prénatal) bevallen me prima. Ik wil er binnenkort nog even eentje bijhalen, het ziet ernaar uit dat ik nog wel een tijdje zal blijven voeden en dan is een derde BH geen overbodige luxe

Oh Ca.ra, wat verdrietig!

En je klinkt ook echt verdrietig, vind ik echt heel naar om te lezen.. Ik kan me er alleszins wat bij voorstellen.. Ik kan je helaas niet echt helpen, maar ik ga wel heel hard voor je duimen, ok?
Amaranta en BJ, beterschap met jullie kloven, dat lijkt me vreselijk pijnlijk..

Davinia, jeej! Klinkt goed!

Chan..

Bij mij betekent afname in productie regeldagen, ben ik ondertussen achter.. Maar of dat bij jou ook zo is? Balen meis!