quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:39 schreef Penisbaard het volgende:
HOGE HEREN IN DEN HAAG HOGE OMES GENIETEN VAN DE CENTEN HARDWERKENDE BURGER
Hoaxquote:Op donderdag 7 januari 2010 15:44 schreef Pietverdriet het volgende:
Maak 1000 euro over, of nog beter, 10.000, 20.000, zoveel als je kan organiseren.
Gaan ze je na weken bellen en zeggen,
> waarom heeft u zoveel geld over gemaakt, u moest slechts 32 euro betalen.
Dan zeg je, ja, dat weet ik, maar jullie geven meer rente dan een bank, en vallen niet om zoals banken.
>Stilte aan de andere kant van de lijn
> Maar dat is niet de bedoeling, dat gaan we wel terug storten
Maar dan wel graag met de rente.
Heb dat een twee jaar geleden gedaan, priceless.
Kreeg het keurig met rente terug.
Ja leuk manquote:Op donderdag 7 januari 2010 15:48 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Laat ze een herinnering sturenDan kost het hun meer aan personeelskosten dan dat jij moet betalen.
quote:
http://financieel.infonu.(...)belastingdienst.htmlquote:
Lang zo leuk niet als teveel betalen en dan dikke rente vangenquote:Op donderdag 7 januari 2010 15:57 schreef Boeroendoek het volgende:
Vraag of je in termijnen mag betalen.
Ja waarschijnlijk welquote:Op donderdag 7 januari 2010 15:49 schreef ASroma het volgende:
het is kut dat me eigen administratie zuigtheb ongeveer 8000 euro bijverdiend met me bijbaan. Ik heb daardoor wat ingehouden loon kunnen terugvragen, blijkbaar dus 32 euro teveel. Dit kan ik me echter helemaal niet voorstellen, ik bedoel waarom zou ik voor 32 euro sjoemelen? Ook staat er in de brief dat ik hier al eerder bericht over heb ontvangen..... dit staat me niet bij
een gevoel bespeurt mij dat meneer Henk O. van belastingkantoor uit leeuwarden dit bedragje lekker in zijn eigen zak steekt en dit zo bij meerdere mensen doet.....
Betalen in ongelijke termijnen, dan hebben ze er veel meer werk aan.quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:59 schreef Farenji het volgende:
[..]
Inderdaad, gewoon betalen in 100 termijnen van 32 cent.
Prinzipienreiterei is een dure hobbyquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:04 schreef gebrokenglas het volgende:
Het gaat niet om het bedrag maar om het principe.
Hee Zwartwerker, dacht dat jij er zo voor was dat andere mensen meer belasting betalen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:10 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Betalen in ongelijke termijnen, dan hebben ze er veel meer werk aan.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:13 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hee Zwartwerker, dacht dat jij er zo voor was dat andere mensen meer belasting betalen.
En? Jij was toch zo een voorstander van meer belastingen voor andere mensen, in het zelfde topic waar de aap uit de mouw kwam dat jij het liefst zwart werkt.quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:14 schreef ouderejongere het volgende:
[..]ik krijg ook elk jaar een blauwe enveloppe van Oom Wouter
Waar zeg ik dan dat ik zwartwerk?quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:18 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En? Jij was toch zo een voorstander van meer belastingen voor andere mensen, in het zelfde topic waar de aap uit de mouw kwam dat jij het liefst zwart werkt.
Jij zei dat, en krabbelde daarna terug.quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:19 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Waar zeg ik dan dat ik zwartwerk?
En ja, ik ben voor een forse belastingverhoging van asociaal graaiende graaiers. Boven een ton 90% belasting, boven anderhalf ton 100% belasting.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |