Amen!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:59 schreef genakt het volgende:
[..]
nou toevallig mag ik er best wel wezen
Geen idee hoe ze spelen, ik heb er wel een tijdje over zitten te denken om een Viking te kopen maar die was nergens linkshandig te krijgen en heb hem dus niet zelf kunnen testen. Ze klinken best wel goed. Beter dan Epiphones in dezelfde prijsklasse.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 08:02 schreef Cynic het volgende:
DIe Hagstrom dingen zijn inderdaad erg mooi, en goed te betalen ook.
Hoe klinken en spelen ze eigenlijk? Lijkt me een leuk alternatief voor een Gibson namelijk.
nee in de fok hunk van 2009quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:06 schreef Cynic het volgende:
Het is inderdaad best fijn wanneer je moeder dat zegt.
En welke trol had er bij de dames ook alweer gewonnen?quote:
Ik zag ze laatst bij Musik Produktiv hangen, vond ze erg mooi toen. Maarja ik was er toen niet voor de gitaren en het was zo druk dat uitproberen ook niet echt goed mogelijk was.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:08 schreef brother52 het volgende:
[..]
Geen idee hoe ze spelen, ik heb er wel een tijdje over zitten te denken om een Viking te kopen maar die was nergens linkshandig te krijgen en heb hem dus niet zelf kunnen testen. Ze klinken best wel goed. Beter dan Epiphones in dezelfde prijsklasse.
Nee, alleen wanneer je basgitaar speelt zoals Witchfynder.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:11 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Als je net begint met gitaarles, mag je dan al in dit topic komen?
Volgens de Van Dale wel.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:11 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Als je net begint met gitaarles, mag je dan al in dit topic komen?
[ afbeelding ]
quote:U hebt gezocht op het woord: gitarist.
RESULTAAT
gi·ta·rist de; m,v -en iem die gitaar speelt
Picasso.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:15 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Wie raadt door welke artiest de schildering op mijn gitaar is geïnspireerd krijgt een.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:44 schreef Cynic het volgende:
Pf, alsof jullie allemaal zo mooi zijn...
Salvatore Daliquote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:15 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Wie raadt door welke artiest de schildering op mijn gitaar is geïnspireerd krijgt een.
Pierre-Auguste Renoir dan?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:23 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Het is een muzikant, een performer. In die zin een artiest.
Wil jullie verder niet vermoeien met raadspelletjes, maar voor de liefhebbers...
skaai en of breathtakingquote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:11 schreef Cynic het volgende:
[..]
En welke trol had er bij de dames ook alweer gewonnen?
Heb je een andere auto, verrekt hij om te starten.quote:
Zij is toch geen schilder?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:30 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
India.Arie dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |