abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 januari 2010 @ 15:09:06 #1
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_76524047
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 15:02 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ja, want vreemdgaan moet je per definitie stiekem doen, en vooral niet in een boek willen beschrijven, stel je voor.
Als je mijn eerdere posts even doorleest heb ik er niks op tegen als man en vrouw seks hebben buiten hun relatie, MITS het maar overlegd en goedgekeurd is door beiden.

Maar zonder toestemming vreemdgaan terwijl je vrouw een gruwelijke dood ligt te sterven en naderhand flink verdienen aan een boek waarin je het vreemdgaan ophemelt... JA daar heb ik moeite mee ja.

Link naar deel 1:
Kluun is gewoon een hufter

[ Bericht 7% gewijzigd door Lotusss op 07-01-2010 16:50:13 ]
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
  donderdag 7 januari 2010 @ 15:10:25 #2
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_76524096
Ik stond laatst per ongeluk opeens bij het graf van mevrouw Kluun. Maar dat terzijde.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_76524136
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 14:59 schreef I.R.Baboon het volgende:
Weet je wanneer ie écht verwerpelijk zou zijn: als ie toen dacht 'laat ik maar vreemdgaan, da's beter voor m'n boek later'.
ja als hij dan toch een boek ging schrijven over zijn stervende vrouw kan je het beter wat opleuken, dan weet je zeker dat t verkoopt. en een goeie schrijver doet terdege onderzoek anders ben je maar een amateur natuurlijk
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_76524138
Ja ik ook, saaie boel daar.
Tussen dromen en doen staat slechts het woord 'en'
  donderdag 7 januari 2010 @ 15:15:30 #5
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_76524296
Kluun was heel lieieieieieieieieieieieieieieieieieieiev hoor.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  donderdag 7 januari 2010 @ 15:16:03 #6
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_76524314
tvp
Laffe huichelaar
  donderdag 7 januari 2010 @ 15:16:04 #7
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_76524315
Je kan ook niet vreemd gaan maar er wel een boek over schrijven.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_76524847
Wat een kútboek was dat. Mensen die Kluun literatuur noemen
  donderdag 7 januari 2010 @ 15:33:51 #9
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_76525002

Open relatie is prima, maar als je vrouw kanker heeft en je vraagt thuis te blijven en dan alsnog weggaan om te neuken, dan ben je gewoon een schoft.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_76525014
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 15:11 schreef DarkElf het volgende:

[..]

ja als hij dan toch een boek ging schrijven over zijn stervende vrouw kan je het beter wat opleuken, dan weet je zeker dat t verkoopt. en een goeie schrijver doet terdege onderzoek anders ben je maar een amateur natuurlijk
Ik vraag me nog steeds af hoe jij aan die kennis komt? Opleuken? Kom nou gewoon eens met bronnen waarmee je die beschuldigingen kunt verantwoorden? Een heleboel tough talk hier, maar waar zijn de onderbouwingen?
Dit, dus.
  donderdag 7 januari 2010 @ 15:37:57 #11
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_76525166
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 15:09 schreef Lotusss het volgende:

[..]

Als je mijn eerdere posts even doorleest heb ik er niks op tegen als man en vrouw seks hebben buiten hun relatie, MITS het maar overlegd en goedgekeurd is door beiden.

Maar zonder toestemming vreemdgaan terwijl je vrouw een gruwelijke dood ligt te sterven en naderhand flink verdienen aan een boek waarin je het vreemdgaan ophemelt... JA daar heb ik moeite mee ja.
In de film wist zijn vrouw het wel. Ze had hem al eens betrapt voordat ze ziek werd en wist toen ook dat hij er mee door zou gaan. Maar ze had het geaccepteerd als een soort slechte gewoonte van hem Toen zijn vrouw kanker had werd hij verliefd op een maîtresse, maar dat was niet de eerste.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_76525270
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 15:34 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ik vraag me nog steeds af hoe jij aan die kennis komt? Opleuken? Kom nou gewoon eens met bronnen waarmee je die beschuldigingen kunt verantwoorden? Een heleboel tough talk hier, maar waar zijn de onderbouwingen?
Is er niet. Het is vooral een uitlaatklep tegen de vreemdgaande mannen, me dunkt.
  donderdag 7 januari 2010 @ 15:41:15 #13
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_76525292
Ik heb het boek trouwens gelezen nadat massa's vrouwen me vertelden dat ze hebben gejankt en gejankt. Ik heb me alleen geergerd, wat een kutboek. Slecht geschreven, niet origineel. Lees LoveStory, wel een mooi boek over ultieme liefde en kanker.
pi_76525439
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 15:34 schreef Buitendam het volgende:

[..]

ik bedoelde die post duidelijk serieus ja
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 7 januari 2010 @ 15:45:38 #15
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_76525469
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 15:37 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

In de film wist zijn vrouw het wel. Ze had hem al eens betrapt voordat ze ziek werd en wist toen ook dat hij er mee door zou gaan. Maar ze had het geaccepteerd als een soort slechte gewoonte van hem Toen zijn vrouw kanker had werd hij verliefd op een maîtresse, maar dat was niet de eerste.
Accepteren is m.i. niet hetzelfde als goedkeuren, maar dat is bij sommige mensen een discussie.

Waar ik de meeste moeite mee heb is dat hij er gewoon niet is voor zijn vrouw. Als je trouwt maak je de gelofte dat je er voor elkaar bent in goede en in slechte tijden, bij gezondheid én bij ziekte en je maakt de belofte om voor elkaar te zorgen. Dat is hij dus niet nagekomen en in mijn ogen heeft hij zijn relatie met zijn vrouw bezoedeld door zo respectloos met haar om te gaan, des te meer omdat zij een gruwelijke dood tegemoet ging met veel ongemak, pijn, angst en vooral eenzaamheid.

Niets is zo eenzaam als weten dat je binnenkort dood gaat en dat degene waarvan je houdt er niet is om jou te steunen.

Zelf meegemaakt? Nee. Maar ik had wel een vriendin die op 32-jarige leeftijd aan kanker is overleden en waarvan de situatie te vergelijken is met die in het boek. Helaas liep haar huwelijk slecht en ze hadden de afspraak gemaakt dat ze wél tot haar dood bij elkaar zouden blijven voor de kinderen, maar dat beiden hun eigen leven zouden leiden voor zover dat kon.
... and I feel fine.
pi_76525515
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 15:45 schreef Lotusss het volgende:

[..]

Accepteren is m.i. niet hetzelfde als goedkeuren, maar dat is bij sommige mensen een discussie.

Waar ik de meeste moeite mee heb is dat hij er gewoon niet is voor zijn vrouw. Als je trouwt maak je de gelofte dat je er voor elkaar bent in goede en in slechte tijden, bij gezondheid én bij ziekte en je maakt de belofte om voor elkaar te zorgen. Dat is hij dus niet nagekomen en in mijn ogen heeft hij zijn relatie met zijn vrouw bezoedeld door zo respectloos met haar om te gaan, des te meer omdat zij een gruwelijke dood tegemoet ging met veel ongemak, pijn, angst en vooral eenzaamheid.

Niets is zo eenzaam als weten dat je binnenkort dood gaat en dat degene waarvan je houdt er niet is om jou te steunen.

Zelf meegemaakt? Nee. Maar ik had wel een vriendin die op 32-jarige leeftijd aan kanker is overleden en waarvan de situatie te vergelijken is met die in het boek. Helaas liep haar huwelijk slecht en ze hadden de afspraak gemaakt dat ze wél tot haar dood bij elkaar zouden blijven voor de kinderen, maar dat beiden hun eigen leven zouden leiden voor zover dat kon.
Waarom verbind jij aan het vreemdgaan de conclusie dat hij er niet was voor zijn vrouw ?
  donderdag 7 januari 2010 @ 15:47:43 #17
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_76525544
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 15:40 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Is er niet. Het is vooral een uitlaatklep tegen de vreemdgaande mannen, me dunkt.
Waarom betrek je het telkens op "de vreemdgaande man"? Jij bent degene die het hier telkens generaliseert.
... and I feel fine.
pi_76525605
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 15:47 schreef Lotusss het volgende:

[..]

Waarom betrek je het telkens op "de vreemdgaande man"? Jij bent degene die het hier telkens generaliseert.
Zegt mevrouw 'iemand die vreemdgaat is er niet voor zijn partner'
  donderdag 7 januari 2010 @ 15:50:33 #19
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_76525654
Maar had Kluun nu een open relatie zoals Van Rooyen, Van Nieuwkerk en Mulder of ging ie vreemd?
  donderdag 7 januari 2010 @ 15:51:39 #20
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_76525700
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 15:47 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Waarom verbind jij aan het vreemdgaan de conclusie dat hij er niet was voor zijn vrouw ?
Met vreemdgaan an sich (dus alleen lust) hoeft het niet te betekenen dat hij er niet meer is voor zijn vrouw. Maar in het boek wordt verteld dat hij zo vaak mogelijk weg is als maar kan, hij werkt over, hij gaat feesten tot diep in de nacht zo vaak als hij kan en hij gaat vreemd EN WORDT VERLIEFD op één dame.

Als je merkt dat je partner zo min mogelijk bij je wil zijn en hij blijkbaar ook nog eens VERLIEFD is op een ander (dus niet alleen kwakje lozen), dan voel je je toch zeker wel flink eenzaam. En in al zijn dingen die hij in de praktijk deed is gewoon duidelijk dat hij er niet voor haar was.

Dat maak je niet goed in een avondje uit eten of een uurtje handje vasthouden voordat iemand in slaap valt.
... and I feel fine.
pi_76525717
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 15:44 schreef DarkElf het volgende:

[..]

ik bedoelde die post duidelijk serieus ja
Oh, dus je post gewoon makkelijk? Geen PI's gebruiken om er later op terug te kunnen komen?
Dit, dus.
pi_76525718
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 15:50 schreef Stefan het volgende:
Maar had Kluun nu een open relatie zoals Van Rooyen, Van Nieuwkerk en Mulder of ging ie vreemd?
Hij ging vreemd, met medeweten van zijn vrouw, die het wel accepteerde maar niet goedkeurde. Zoiets was de algemene consensus geloof ik
pi_76525772
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 15:51 schreef Lotusss het volgende:

[..]

Met vreemdgaan an sich (dus alleen lust) hoeft het niet te betekenen dat hij er niet meer is voor zijn vrouw. Maar in het boek wordt verteld dat hij zo vaak mogelijk weg is als maar kan, hij werkt over, hij gaat feesten tot diep in de nacht zo vaak als hij kan en hij gaat vreemd EN WORDT VERLIEFD op één dame.

Als je merkt dat je partner zo min mogelijk bij je wil zijn en hij blijkbaar ook nog eens VERLIEFD is op een ander (dus niet alleen kwakje lozen), dan voel je je toch zeker wel flink eenzaam. En in al zijn dingen die hij in de praktijk deed is gewoon duidelijk dat hij er niet voor haar was.

Dat maak je niet goed in een avondje uit eten of een uurtje handje vasthouden voordat iemand in slaap valt.
In het boek komt anders aardig naar voren dat hij haar wel gewoon verzorgde na haar chemo`s en dergelijke, en ging hij naarmate het slechter ging meer feesten / verkeerde padje op. Maar nogmaals, dat hij er niet zou zijn voor haar omdat hij vreemdging is een rare conclusie.
  donderdag 7 januari 2010 @ 15:54:18 #24
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_76525805
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 15:53 schreef Scorpie het volgende:

[..]

In het boek komt anders aardig naar voren dat hij haar wel gewoon verzorgde na haar chemo`s en dergelijke, en ging hij naarmate het slechter ging meer feesten / verkeerde padje op. Maar nogmaals, dat hij er niet zou zijn voor haar omdat hij vreemdging is een rare conclusie.
In het boek ging hij op vakantie met Roos terwijl bij zn vrouw een borst werd afgezet.
pi_76525844
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 15:54 schreef Stefan het volgende:

[..]

In het boek ging hij op vakantie met Roos terwijl bij zn vrouw een borst werd afgezet.
Ja, en ruimde hij de kots op nadat ze haar chemo`s had gehad. En droeg hij haar naar beneden, onder de douche, waar ze maar heen wilde toen ze te verzwakt was. Tis maar net wat je wil lezen.

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 07-01-2010 15:55:37 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')