Ik doe het wel, als je dan ook voor mij kooktquote:Op donderdag 7 januari 2010 18:41 schreef Myraela het volgende:
Schopt iemand die klootzak uit mijn keuken, ik was aan het koken.
Bedoel je niet Simon?quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:43 schreef timmmmm het volgende:
Een ex van mij heette Simone, Panda. Ik vind je nu al stom.
Ik ben zo brutaal geweest om jou toe te voegen aan mijn msnquote:Op donderdag 7 januari 2010 18:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je was er niet, denk ik. Maar dat weet ik niet, want ik heb jouw msn niet.
Hij is wel sterk hoor.quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:42 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik doe het wel, als je dan ook voor mij kookt
Ja maar ik ben niet stom ik ben heel leukquote:Op donderdag 7 januari 2010 18:43 schreef timmmmm het volgende:
Een ex van mij heette Simone, Panda. Ik vind je nu al stom.
Ik ben klein en schattig, daar kunnen ze nooit tegenop.quote:
Okay dan.quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:46 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik ben klein en schattig, daar kunnen ze nooit tegenop.
Picsquote:Op donderdag 7 januari 2010 18:46 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik geloof je niet.quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:46 schreef Xaryna het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Pics![]()
Kleine schattige meisjes zijn
Dat is dan jammer voor je, ik gebruik het alleen om mannen te overmeesteren, niet voor jullie plezier.quote:
Ik kan wel met je op hoog niveau praten.quote:
Ik heb het misschien een beetje aangedikt voor het effectquote:
Ik daag je uit mij te overmeesteren.quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:52 schreef Xaryna het volgende:
[..]
[..]
Dat is dan jammer voor je, ik gebruik het alleen om mannen te overmeesteren, niet voor jullie plezier.
Zo werkt het nietquote:Op donderdag 7 januari 2010 18:53 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik daag je uit mij te overmeesteren.
Ik heb een ingewikkelde magnetron!quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:27 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Daarvoor wist je niet hoe het meest simpele ding om iets mee klaar te maken werkte?
Picsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |