Joe has PieEmquote:
Vis is lekker, hard varkensvet klinkt me iets minder smakelijkquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:50 schreef ColdFeet het volgende:
Oh ja SDB, heel erg! Vis is echt luxe, heel veel root vegetables, rijst en bonen en vet vlees. Ik kwam er later achter dat mofongo (die gefrituurde bananenprut) wordt gemaakt met hard varkensvetMet genoeg knoflook proef je daar verder niks van
Er wordt op het eiland ook heel veel rum gedestilleerd, Bacardi, Captain Morgan, Don Q... Dus bergen cocktails op
Aahh...moeders kunnen gemeen zijn.quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:10 schreef P.F het volgende:
En er moest een meisje huilen in de kleedkamer omdat haar moeder had gezegd dat ze dik was![]()
![]()
Dat was echt zielig!
Nou ja ze was ook wel 1,85 oid en heeel erg breed (roeien he..) en vrij stevig.. Maar het was nog steeds een leuk meisje, alleen erg fors. Maar goed, ze heeft zelf ook een spiegel, kan ze zelf beslissen wat ze er van vindt..quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:12 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Aahh...moeders kunnen gemeen zijn.
Alhoewel mijn moeder heeft ook wel eens gezegd dat ik stevig was. Maar dat had ik zelf ook wel door op 77 kg![]()
Ze zei het wel voorzichtig though, en nadat ik het vroeg!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:33 schreef P.F het volgende:
Ik ben perplexHayden
[18+ spoiler]Dat is ze volgens mij niet. Die heeft echt een heul ander figuur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haydn heeft idd niet zoveel taille, en kleinere borstenquote:Op donderdag 7 januari 2010 22:47 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat is ze volgens mij niet. Die heeft echt een heul ander figuur.
Het zijn inderdaad photoshopsquote:Op donderdag 7 januari 2010 22:47 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat is ze volgens mij niet. Die heeft echt een heul ander figuur.
Wat naar! Dan is dat complimentje al meteen weg als je zo iets zegt!quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:11 schreef kwakz0r het volgende:
haha, terwijl je toch echt al even uitgegroeid bent als t goed is...
ik herinner me nog een verjaardag waar ik idd. behoorlijk afgevallen te zien was, en alle reacties toen.
de pijnlijkste vind ik altijd mensen die dan gaan zeggen "dat het ook wel nodig was" echt zo van - je was inderdaad wel heel dik. ik voelde me dan achteraf nog minderwaardig over mijn voormalig figuur. en enorm bang over wat ze van me zouden vinden als ik weer aankwam... zeker nadat een tante toen ik nog maar 5 kilo was aangekomen meteen begon "jeetje, je bent toch niet aangekomen, wat zonde!" toen was ik echt overstuur...
ik moet zeggen dat dat soort dingen heel erg in mn hoofd blijven zitten, waardoor ik me regelmatig wel extra naar voel over mn gewicht, en eigenlijk al niet meer af zou willen vallen om te voorkomen dat ik toch weer niet aan de verwachtingen kan voldoen die ik dan schepnutteloos he? zulke gedachten...ik weet het...
(maar ik heb dus wel vanavond een zak chips en een halve chocoladereep op... het ging weer twee dagen goed, en hoppa, vandaag weer de mist in...)
bah morgen moet ik naar de tandarts... geen zin (t is alleen controle, als er iets moet gebeuren moet je altijd later terugkomen... maar ik hoop zo dat er niks is... beuh...)
/egopost
syrena, je ziet er vast nog steeds prachtig uit!
oh CF is back! yay
ik eet wel heel veel. ik post alleen geen lijstjes als ik veel eet. ik merkte met kerst bij mn ouders ook dat ik veel meer kan eten dan de rest van het gezin. qua hoeveelheid warm eten, en ik heb vlak na een maaltijd gewoon wel weer plek voor iets lekkers. ik eet ook als ik het gevoel heb dat ik een "kans" heb - als ik in de stad ben... dan eet ik zo veel als ik tegenkom (én mac, én een broodje, etc.) omdat het dan "kan" en "later niet meer" (die gedachte klopt natuurlijk sowieso niet). het is een soort hamster gedrag. er zit een soort paniekgevoel achter ook op dat moment...quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:17 schreef P.F het volgende:
[..]
Wat naar! Dan is dat complimentje al meteen weg als je zo iets zegt!
Ik vind het eigenlijk zo raar dat je dik bent. Want over het algemeen eet je echt niet heel heel veel.
Heb je echt de hele zak chips op? Hm.. Een halve zak chips of een halve reep chocolade zou niet zo erg zijn [denk ik]. Maar zo bij elkaar is het wel veel. Maar ook niet zoo veel dat je daar van aankomt als je dat 1x per week doet?
Ik vond het een matige film, je weet vrijwel direct wat er staat te gebeuren en met een matig verhaatje wordt er naar toe gewerktquote:Op donderdag 7 januari 2010 23:18 schreef motorbloempje het volgende:
The Boy in the Striped Pyamas is helemaal geen leuke film
wel mooi, dat wel... happy endings hoeven niet persé altijd, maar dat was hier wel fijn geweest
nu maar eens op bed![]()
oh, en welkom terug CF!
ik zit niet vol. fysiek wel, maar in mn hoofd niet. dus dan eet ik ook nog avondeten. ik eet bijvoorbeeld vaak chips tijdens het koken, omdat ik dan niet op mn eten kan wachten (als ik geen chips heb eet ik een pakje rauwe ham of een pot zilveruitjes leeg. of in een echt gezonde bui maak ik alvast mn rauwkostsalade en eet ik die alvast op...)quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:31 schreef P.F het volgende:
Als ik vlak voor het avondeten een zak chips leeg heb, hoef ik geen avond eten meer... Of als ik een reep chocola op heb, dan zit ik echt "vol". En dan denk ik misschien wel dat ik meer heb gegeten omdat ik zo vol zit..
ik ga meteen koken als ik thuiskom uit mn werk om 17.30 (of later als ik eerst boodschappen moet doen)...quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:35 schreef P.F het volgende:
Een pakje ham is wel veel! Ik hield het dan meestal bij 3 plakken of zo..
Maar als je eerder gaat koken: eet je dan nog steeds zo veel tijdens het koken? Dus het komt niet door de honger?
Bakje chips tijdens het koken is lekkerMaar dan moet ik wel oppassen dat ik mijn eetlust niet verpest omdat ik dan alleen nog maar chips wil
Hmmmmmm. Dat boek heb ik net gekocht.quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:18 schreef motorbloempje het volgende:
The Boy in the Striped Pyamas is helemaal geen leuke film
wel mooi, dat wel... happy endings hoeven niet persé altijd, maar dat was hier wel fijn geweest
nu maar eens op bed![]()
oh, en welkom terug CF!
Je hebt je kerst ava nog!quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:43 schreef conleche het volgende:
[..]
Hmmmmmm. Dat boek heb ik net gekocht.Dat had ik niet willen weten.....
En idd WB CF!!
Ja hey. Heb je naar buiten gekeken, lately?quote:
ook intelligente mensen die zichzelf kennen kunnen een eetstoornis hebbenquote:Op donderdag 7 januari 2010 23:42 schreef Adelante het volgende:
Ik vind het vreemd dat je zo goed weet wat je probleem is, kwakz0r, maar dat het er wel nog steeds is!? Niet negatief, maar ik snap dat gewoon niet. Als je het zo goed weet te omschrijven en jezelf en je lichaam kent, zou je toch ook moeten kunnen overschakelen op ander gedrag.
Maar dat is vast te simpel gedacht
Zooo herkenbaar!quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:57 schreef Syrena het volgende:
Ik heb er nog eentje. Man, ik had toen veel meer gebruik moeten maken van mijn lijfNee, ik betaal mijn drinken wel zelf
![]()
Ook zooo herkenbaar.quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:03 schreef Syrena het volgende:
Ik kan alleen maar naar mijn navel & buik starenIk heb daar nu vetjes
En een rol
En dan toch niet elke avond even wat buikspieroefeningen doen he
Mijn slogan was: Ik heb geen dorst Tot groot verdriet van mijn vriendinnetje die me maar stom vond.quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:55 schreef loveli het volgende:
[..]
Zooo herkenbaar!
[..]
Ook zooo herkenbaar.
Dankzij de griep zijn de buikvetjes steeds minder herkenbaar. Mijn gezonde verstand zegt dat ik buikspieroefeningen zou moeten doen om deze toestand te cultiveren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |