quote:
quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:30 schreef Greys het volgende:
En jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....KITTEH FOODS!!!!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja met kwastjes op mn tepels
![]()
Neeeeeeeeheee, een special guest die ik heb geregeld voor een surprise party voor iemand
pics ?quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:30 schreef oh-oh het volgende:
Ja met kwastjes op mn tepels
![]()
Neeeeeeeeheee, een special guest die ik heb geregeld voor een surprise party voor iemand
Maar zo een taart is denk ik geen haalbare kaart.quote:
Begin jij anders ook nog ffquote:Op donderdag 7 januari 2010 16:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zie t echt voor me dat dat ding zo steigert
Jamaar je zit toch niet tegengewicht te spelen als je die foto staat te makenquote:Op donderdag 7 januari 2010 16:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Begin jij anders ook nog ff
Ik zit daar toch met mijn 120 kilo nog vóór....Have a little faith in tha Smartie!
scherp!quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jamaar je zit toch niet tegengewicht te spelen als je die foto staat te maken
Jij bent scherp!quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jamaar je zit toch niet tegengewicht te spelen als je die foto staat te maken
quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:35 schreef JJH het volgende:
ohoh!
http://www.marktplaats.nl/index.php?sref=http%3A//www.google.nl/url%3Fsa%3Dt%26source%3Dweb%26ct%3Dres%26cd%3D1%26ved%3D0CAcQFjAA%26url%3Dhttp%253A%252F%252Fhobby.marktplaats.nl%252Ffeestartikelen-verhuur%252F308144972-verassingstaart-uitspringtaart-surprisetaart-verhuur-eindhov.html%26rct%3Dj%26q%3Duitspringtaart%26ei%3DFf9FS4v9EcjZ-QbKj8h4%26usg%3DAFQjCNF9LzXRNHXzFR3WZYM8MlEHkIkK-A&url=http%3A//hobby.marktplaats.nl/feestartikelen-verhuur/308144972-verassingstaart-uitspringtaart-surprisetaart-verhuur-eindhov.html
moet ie wel wachten met springen tot de kaarsjes uit zijn!quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:35 schreef JJH het volgende:
ohoh!
http://www.marktplaats.nl/index.php?sref=http%3A//www.google.nl/url%3Fsa%3Dt%26source%3Dweb%26ct%3Dres%26cd%3D1%26ved%3D0CAcQFjAA%26url%3Dhttp%253A%252F%252Fhobby.marktplaats.nl%252Ffeestartikelen-verhuur%252F308144972-verassingstaart-uitspringtaart-surprisetaart-verhuur-eindhov.html%26rct%3Dj%26q%3Duitspringtaart%26ei%3DFf9FS4v9EcjZ-QbKj8h4%26usg%3DAFQjCNF9LzXRNHXzFR3WZYM8MlEHkIkK-A&url=http%3A//hobby.marktplaats.nl/feestartikelen-verhuur/308144972-verassingstaart-uitspringtaart-surprisetaart-verhuur-eindhov.html
HAhaha, zie die negerquote:Op donderdag 7 januari 2010 16:35 schreef JJH het volgende:
ohoh!
quote:
quote:
Mijn eerste gedachte was "ik hoop dat t exclusief neger is".quote:
En dat op donderdagmiddag!quote:
Ik was serieus niet op het woord uitspringtaart gekomenquote:Op donderdag 7 januari 2010 16:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Eerste resultaat op "uitspringtaart" met google.
Ik verbaasde me eral over dat ik überhaupt hits kreeg.quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik was serieus niet op het woord uitspringtaart gekomen![]()
![]()
Mooi nieuw scrabblewoord is datquote:Op donderdag 7 januari 2010 16:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik verbaasde me eral over dat ik überhaupt hits kreeg.
Da's waar...Hopelijk is er morgen al ietsje meer bekend!quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Een betrouwbaar bericht kan je eigenlijk pas op de ochtend zelf krijgen
Maar sowieso nu nog niet. Misschien morgen, er kan nog zoveel veranderen!
Ik googlede op "taart met vrouw erin"'. Hoe kansloosquote:Op donderdag 7 januari 2010 16:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik was serieus niet op het woord uitspringtaart gekomen![]()
![]()
Ik zat wat te kloten met taart feest spring verrassing.quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:43 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik googlede op "taart met vrouw erin"'. Hoe kansloos
misschien heeft JJh er zelf ook wel eens ingezeten met kwastjes ?quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:44 schreef oh-oh het volgende:
Ik zat wat te kloten met taart feest spring verrassing.
JJH is duidelijk de slimste van ons
En dat met een snotterhoofdquote:Op donderdag 7 januari 2010 16:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zat wat te kloten met taart feest spring verrassing.
JJH is duidelijk de slimste van ons
Beetje snot kan soms wonderen doen hequote:
Misschien is hij gewoon die neger en heeft hij zichzelf zwart geverfd voor de fotoquote:Op donderdag 7 januari 2010 16:45 schreef kitao het volgende:
[..]
misschien heeft JJh er zelf ook wel eens ingezeten met kwastjes ?
vanavond krijg ik huisinspectie van een negerin , mijn schoonzus , dus dat wordt cleanen.....quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:46 schreef Bamba het volgende:
Misschien is hij gewoon die neger en heeft hij zichzelf zwart geverfd voor de foto
De Nicolala had ik van t weekend in mn bad, dies heel lekker!quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:48 schreef Greys het volgende:
Ik vind de Nederlandse grab bag nogal tegenvallen
Geloof er ook geen bal van dat dat 30 euro waard is. Maar goed, gegeven paard enzo
Het bevatte:
- Angels Delight zeep (en ik had er net eentje weggegeven!)
- Father Frost zeep
- Nicolala Bubble bar
- Want to believe bath melt (ieh, zwartig! die durf ik echt niet in bad te gooien)
- Honey I washed the kids zeep
- Heavenly Bodies butter cream (dat ziet er echt super ranzig bruinig uit)
[ afbeelding ]
En dit had ik zelf nog besteld:
[ afbeelding ]
Ik hoop dat de Whoopserd helemaal van de ontsteking en doofheid af komt!quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:47 schreef Ml-etje het volgende:
blikjesloos! en het ruikt hier toch lekker
zo lief van Greys!!!
Nou ben het boze Whoopje uitlaten die net ging zitten toen ik zei zit![]()
(cursus liplezen gevolgd?).
Ze smakt en slikt steeds dus mijn vermoeden van een middenoorontsteking wordt wel heel erg bevestigd nuen dat doet ze al tijden! Hopen dat het te verhelpen is met AB!!
Enne dat er maar veel kitties mogen genieten van de gourmet
Preciesss!!! Zelfs nog een Binkie d'r in!quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:47 schreef Ml-etje het volgende:
Ow enne dat trok de smart primadonna hoorhandy karretje!
Echt? En je was toch bang dat het niet zou passen? Had je Bink dan achtergelaten?quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:50 schreef Greys het volgende:
Preciesss!!! Zelfs nog een Binkie d'r in!![]()
Grappig dat ze veel kleiner was dan je gedacht had!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
ik las pluizig en blauw, dit topic heeft me eeuwig verpest geloof ikquote:Op donderdag 7 januari 2010 16:51 schreef Greys het volgende:
Deze Angels Delight is inderdaad meer paarsig met blauw!
Heer G gebruikt het ook, dus dan gaat het best hard!quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:51 schreef Ml-etje het volgende:
Jeetje Greys kun je de badkamer nog inwel super allemaal hoor
quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:50 schreef DeZwabber het volgende:
en vandaag heb ik geleerd dat ik heel slecht ben in raden
quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hoop dat de Whoopserd helemaal van de ontsteking en doofheid af komt!
Best nog een goede kans met een poos AB!
En veel blikjes! Bedankt voor het halen
[..]
Preciesss!!! Zelfs nog een Binkie d'r in!![]()
Grappig dat ze veel kleiner was dan je gedacht had!
quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Echt? En je was toch bang dat het niet zou passen? Had je Bink dan achtergelaten?
Nee hoor, dan had Bink desnoods nog voor de passagiersstoel op de grond gekundSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tha Binkster had zin in een ritje!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Wat heb ik gemist ging jij niet met manlief?quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:52 schreef Bamba het volgende:
Uitje Antwerpen gaat misschien niet door morgen..Dochter van m'n vriendin is ziek. En om nou alleen te gaan met Robin vind ik ook niks...
Nee, dat is volgende weekquote:Op donderdag 7 januari 2010 16:54 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wat heb ik gemist ging jij niet met manlief?
quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Echt? En je was toch bang dat het niet zou passen? Had je Bink dan achtergelaten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vriendinnetje voor het Whoopje!quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Heer G gebruikt het ook, dus dan gaat het best hard!
En we doen altijd vrij decadent meestal zo'n heel ding in badEn we badderen bijna elke dag allebei.
Gaat vrij hard dan
Ik geloof alleen niet dat ik dat bruine prutje op mezelf ga smeren
En ik had in de UK een gezichtscleanser besteld, ieuwwwww die lucht
Ow iedere dag in baddan gaat het hard ja
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Dacht al euuhhhh.quote:
quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee hoor, dan had Bink desnoods nog voor de passagiersstoel op de grond gekund
Tha Binkster had zin in een ritje!
We zouden wel met de kinderen gaan morgen. Maar op zich is dat ook geen probleem, ik ben het winkelen na een paar uur ook weer beuquote:Op donderdag 7 januari 2010 16:56 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dacht al euuhhhh.
Zonde joh!! Antwerpen is heel leuk maar dan wel met dinnetje of hubbie.
Heb ooit eens een vriendin met kids mee gehad die waren er met een uur wel klaar mee.
Ik wil ook een badquote:Op donderdag 7 januari 2010 16:55 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
[..]
Vriendinnetje voor het Whoopje!
Ow iedere dag in baddan gaat het hard ja
Mijn vriendin moest die ook niet, kreeg ik het. Ik zo er mee douchen en het valt er gewoon afquote:Op donderdag 7 januari 2010 16:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Heer G gebruikt het ook, dus dan gaat het best hard!
En we doen altijd vrij decadent meestal zo'n heel ding in badEn we badderen bijna elke dag allebei.
Gaat vrij hard dan
Ik geloof alleen niet dat ik dat bruine prutje op mezelf ga smeren
En ik had in de UK een gezichtscleanser besteld, ieuwwwww die lucht
Whoopie zit altijd op de achterbank hoor maar dan wel in het middenquote:
je zou nog naar Antwerpen Zoo kunnen gaan, is leukquote:Op donderdag 7 januari 2010 17:02 schreef Bamba het volgende:
[..]
We zouden wel met de kinderen gaan morgen. Maar op zich is dat ook geen probleem, ik ben het winkelen na een paar uur ook weer beu. Maar alleen met Robin zie ik niet zo zitten eerlijk gezegd.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:09 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik bedenk net dat ik liever vanavond boodschappen ga doen dan morgenavond, morgen zou het zulk vies weer worden hier, dus ik moet ff snel een lijstje bedenken!
Goed idee Yns! en idd Bamba die is echt leuk.quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
je zou nog naar Antwerpen Zoo kunnen gaan, is leuk
In geval van nooooooooooooodquote:
Dat heb je toch over voor je moedertje!quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:02 schreef kitao het volgende:
ik kreeg net even een waslijst boodschappen door van mijn slecht lopende moeder , kan ik weer de kou in...
Je moet geloof ik naast de waterstraal van je douche gaan staan en dan met die prut over je lijf smeren. Maar ik denk dat ik mijn beurt voorbij laat gaan en tegen Heer G zeg dat het voor mannen is!quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:07 schreef Adelante het volgende:
[..]
Mijn vriendin moest die ook niet, kreeg ik het. Ik zo er mee douchen en het valt er gewoon afIk dacht dat het modder was om mee in te smeren, maar je hebt er niks aan
Dat zeg je heel goedquote:Op donderdag 7 januari 2010 17:03 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik wil ook een bad. Echt serieus, als wij ooit verhuizen en een bad hebben, ga ik de eerste tijd iedere dag in bad denk ik
quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:02 schreef kitao het volgende:
ik kreeg net even een waslijst boodschappen door van mijn slecht lopende moeder , kan ik weer de kou in...
Spinazie heb ik standaard in de vriezerquote:Op donderdag 7 januari 2010 17:12 schreef Ml-etje het volgende:
[..]succes ik heb vandaag een retegek menu omdat ik niets wist te verzinnen
![]()
En nu bedenk ik me oh spinazie was wel lekker geweest
Ja mini-tjequote:Op donderdag 7 januari 2010 17:13 schreef Greys het volgende:
[..]
In geval van noooooooooooood![]()
Maar het was niet nodig. Madame kon heen en terug pontificaal op de passagiersstoel
(En dan nog ziet ze niets hoor, daar is ze te klein voor, hihi!)
[..]
Pass the bucket over pleasequote:Op donderdag 7 januari 2010 17:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Spinazie heb ik standaard in de vriezer
quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Spinazie heb ik standaard in de vriezer
oohoooooooooooooooquote:Op donderdag 7 januari 2010 17:13 schreef Greys het volgende:
[..]
In geval van noooooooooooood![]()
Maar het was niet nodig. Madame kon heen en terug pontificaal op de passagiersstoel
(En dan nog ziet ze niets hoor, daar is ze te klein voor, hihi!)
quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:17 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Pass the bucket over please![]()
We hebben nu dus hou je vast;
-rostirondjes
- kalkoenragout met bijpassende pasteitjes (de laatste uit kerstpakket en het eerste helaas niet zelfgemaakt).
- zalm in bladerdeeg
Morgen groenvoer dus
Klinkt wel lekker!!!!quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:17 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Pass the bucket over please![]()
We hebben nu dus hou je vast;
-rostirondjes
- kalkoenragout met bijpassende pasteitjes (de laatste uit kerstpakket en het eerste helaas niet zelfgemaakt).
- zalm in bladerdeeg
Morgen groenvoer dus
tuurlijk , maar dat maakt het er niet minder koud op , bovendien ben ik zo lui als een hond vandaag , dat krijg je als je tot 5 uur s'nachts zit te posten gevolgd door anderhalve film.quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:13 schreef Greys het volgende:
Dat heb je toch over voor je moedertje!
quote:
Ik ga zometeen huiswaards, dan honden uitlaten, dan grote boodschappenkar vol zooi naar het recycleperron brengen, dan boodschappen doen, ben ik rond 19.30 thuis.quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:19 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga vanavond eerst proberen naar de kapper te gaan...
Dan naar de supermarkt en dan is het waarschijnlijk heel laat eer ik thuis ben (maar ga zo alvast een broodje ofzo eten)
ja, ik ben hier rond 19.00 klaar, trein, kapper, supermarkt --> LAAT!quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ga zometeen huiswaards, dan honden uitlaten, dan grote boodschappenkar vol zooi naar het recycleperron brengen, dan boodschappen doen, ben ik rond 19.30 thuis.
Denk niet dat ik dan nog zin heb om te koken ook
Dat dus, maar heb wel de ragout herondektquote:Op donderdag 7 januari 2010 17:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Vis vlees en bladerdeeg x 2 en rösti, das grappig.
Ik heb voor vanaaf nog niks
Kapperquote:Op donderdag 7 januari 2010 17:19 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga vanavond eerst proberen naar de kapper te gaan...
Dan naar de supermarkt en dan is het waarschijnlijk heel laat eer ik thuis ben (maar ga zo alvast een broodje ofzo eten)
Prima menu tochquote:Op donderdag 7 januari 2010 17:18 schreef Ynske het volgende:
hier vanaaf heel afgezaagd, aardappelbolletjes met kipkrokant en spercieboontjes
stuk eraf, laagjes en de voorkant korter (snijden)quote:
Oh bij de super hebben ze noodles uit een kartonnen doos, die je zonder te koken bij je roerbakzooi kan mikken, en die zijn echt fucking lekker, kweet alleen t merk zo ff niet.quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:22 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat dus, maar heb wel de ragout herondektkon gewoon geen groente bedenken.
Wat me ook wel lekker lijkt is wokken en dan cashew, grillstukjes en mie erdoor
bij ragout aten wij altijd erwtjes eventueel eronder gemixedquote:Op donderdag 7 januari 2010 17:22 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat dus, maar heb wel de ragout herondektkon gewoon geen groente bedenken.
Wat me ook wel lekker lijkt is wokken en dan cashew, grillstukjes en mie erdoor
oeh, dat klinkt goed!!!!! bij welke super?quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh bij de super hebben ze noodles uit een kartonnen doos, die je zonder te koken bij je roerbakzooi kan mikken, en die zijn echt fucking lekker, kweet alleen t merk zo ff niet.
Daar kun je ook echt wonderen mee verrichten in de keuken![]()
Ik maak ze morgen.
Met garnalen en zo
wij hebben wel eens ragout met rijst gegeten, als we bv naar de dierentuin geweest waren en mn moeder geen zin had om te koken...quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
bij ragout aten wij altijd erwtjes eventueel eronder gemixed
Super de Boerrrrrrr.quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oeh, dat klinkt goed!!!!! bij welke super?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |