Hole in onequote:
Whahahaha, PM me die es dan?quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:13 schreef DeZwabber het volgende:
er zijn maar drie echt landelijk bekende bedrijven die uit mestreech komen
hmmm
Huur die bierfietstap!!quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:13 schreef oh-oh het volgende:
Wie weet of je van die taarten waar iemand uit kan springen een beetje makkelijk kan huren?????????
quote:
quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:17 schreef DeZwabber het volgende:
de pm masjien wilt niet laden, even geduld
Nee tis een beetje lastig zoeken he.quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:21 schreef Bamba het volgende:
Ik kan op goegel ook niet zo'n taartenbedrijf vinden
En zelf van karton een taart maken? Da's wel erg veel werk denk ik he?quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee tis een beetje lastig zoeken he.
Ik denk dat t te Amerikaans is.
Maar ik had echt zo een leuk iemand die voor mn baas echt uit zo een taart wilde springen
Echt een waar een mens in past en een die in een chique restaurant niet zou misstaan wil ikquote:Op donderdag 7 januari 2010 16:25 schreef Bamba het volgende:
[..]
En zelf van karton een taart maken? Da's wel erg veel werk denk ik he?
Oh, hij moet ook nog naar een retaurantquote:Op donderdag 7 januari 2010 16:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Echt een waar een mens in past en een die in een chique restaurant niet zou misstaan wil ik
quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:27 schreef Bamba het volgende:
[..]
Oh, hij moet ook nog naar een retaurant. Of je moet heeeeuuuuul creatief zijn
Een betrouwbaar bericht kan je eigenlijk pas op de ochtend zelf krijgenquote:Op donderdag 7 januari 2010 16:22 schreef Bamba het volgende:
Is er al een betrouwbaar weerbericht voor zaterdag afgegeven? M'n vriend vind het allemaal maar niks dat ik zo ver ga rijden
Aaaaaw arm ziek mennekequote:
Valt je smart niet achterover?quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:30 schreef Greys het volgende:
En jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....KITTEH FOODS!!!!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |