Twentse Vlagquote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F = Teun / Mr.T / Harry
bambino = Sjoerd
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Chr1st1aan = Christiaan
Damzkieee = Gijs
Drizzt_DoUrden = Justin
haaKon = Machiel
Lamzak_ = Timo
LilDutchPrincess = Andrea
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
Panzerknacker666 = Sander
Ratelslangetje = Selma
Redbaron = Bas
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
STTSJT = Steven
TheGirlNextDoor = Nathalie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn er ook Tukker-Regels?
JA!
- Om in de wall of fame te komen moet je in minstens 15 delen actief gepost hebben! (hoeft niet aansluitend te zijn)
- Ook is het noodzakelijk af en toe te blijven posten, anders word je uit de WoF verwijderd, en moet je weer 15 delen actief zijn.
- Maak je het deeltje vol, open dan wel een nieuw deeltje, of vraag het iemand anders
De OP vind je onder deze link!
- Post niet alleen maar onzin, zeg af en toe ook eens wat zinnigs
- Heb veel lol met elkaar!
Tukkers op Fok! wiki door Sjoerd geperfectioneerd
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
lol moest ik dat doen?quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Omdat jjstyle ruim de tijd had om een nieuwe te maken
Als je last post heb moet je in dat zelfde topic ff naar de openings post (OP) kijken.quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:47 schreef jjstyle333 het volgende:
[..]
lol moest ik dat doen?
ik zou niet eens weten hoe dat hier verder werkt :p
mijn weekend begon op 31 december 2008 om 5 uurquote:
quote:
welkomquote:Op donderdag 7 januari 2010 16:07 schreef J0ttem het volgende:
Goed'ndag
De 1e keer dat ik dit subforum check, maargoed, rasechte Almeloër hier
Joodels!quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:07 schreef J0ttem het volgende:
Goed'ndag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jow !quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:07 schreef J0ttem het volgende:
Goed'ndag
Ha kearlquote:Op donderdag 7 januari 2010 16:07 schreef J0ttem het volgende:
Goed'ndag
teveel gezopen ja ?quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Loop de hele dag al met koppijn rond
Helpt dat?quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:25 schreef Daywalk3r het volgende:
Dat is bij mij in de middag over gegaan gelukkig.
Kussie d'rop?
We kunnen het proberenquote:
Heb al ibuprofen genomen. Hoop dat het helptquote:
Goldstrikequote:Op donderdag 7 januari 2010 17:33 schreef haakon het volgende:
Bier en Gold-strike helpt sowieso, alleen heb je wel garantie dat je morgen dan wel hoofdpijn hebt
Ik ga wegquote:
je begint toch altijd met onbekend spul ?quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:58 schreef Redbaron het volgende:
eten op en nu een giga snotterneus![]()
Ik heb nog nooit goldstrike gehad, blijf meestal bij vertrouwde drankjes.
Vreemd spul word ik ziek van
Somsquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:00 schreef Samzz het volgende:
Tequilla is goor... Ooooh, daar ga ik zo van over m'n nek
Ervaring?quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Goldstrike en Tequilla moet je niet op dezelfde avond drinken, dát gaat mis.
Kloptquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Jazeker.quote:
Haha. Ik heb het 2 keer gedaan. Allebei de keren ging het flink verkeerdquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:10 schreef haakon het volgende:
[..]
Kloptvaak genoeg gehad, maar ging niet altijd mis !
En meteen om mee te stoppen. Anders.....quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:05 schreef Redbaron het volgende:
tequilla moet je ook niet teveel van hebben, maar 3 shots achter elkaar om mee te beginnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Inderdaad, daarna gewoon bier of baco, dan blijf ik wel gaan.quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:11 schreef ACT-F het volgende:
[..]
En meteen om mee te stoppen. Anders.....![]()
Hoelaat kom jij dan?quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:13 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Inderdaad, daarna gewoon bier of baco, dan blijf ik wel gaan.
Waarschijnlijk zijn ze zaterdag al vrij bezopen als ik arriveer
Hihihihihiquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jazeker.
En een ezel stoot zich niet voor de 2e keer. Maar ik wel
Als het bij één borrelglas blijft dan is het wel te doen. Vroeger deden we boertje draaien in de kroeg, en dan drink je veel diversere dranksoorten op een avond. Nooit echt ziek van geworden, wel flink aangeschotenquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Geen id, ik hoor morgen hoe laat ik morgenavond mag vertrekken naar zuid duitsland om te koppelen, als het de zwitserse grens word ben ik er niet eens bij.quote:
De eerste avond dat ik Goldstrike en Tequilla had gehad, ben ik onder een keukenkastje gaan liggen omdat ik wilde weten wie me ging missen. Ik heb er like 4 uur onder gelegen, omdat ik in slaap gevallen wasquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:14 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Als het bij één borrelglas blijft dan is het wel te doen. Vroeger deden we boertje draaien in de kroeg, en dan drink je veel diversere dranksoorten op een avond. Nooit echt ziek van geworden, wel flink aangeschoten
quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Weten jullie trouwens wat het doel is van die vlokjes goud in Goldstrike?nee dat is bullshit volgens mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Outside Agency
Ah, dat zou jammer zijnquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:15 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Geen id, ik hoor morgen hoe laat ik morgenavond mag vertrekken naar zuid duitsland om te koppelen, als het de zwitserse grens word ben ik er niet eens bij.
Ik doe meequote:Op donderdag 7 januari 2010 19:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ah, dat zou jammer zijn
Ik hoop dat het heel hard gaat sneeuwen zodat je niet eens kán werken
Dan MOET je wel naar ons toe komen
Of ik sta vast in duitslandquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ah, dat zou jammer zijn
Ik hoop dat het heel hard gaat sneeuwen zodat je niet eens kán werken
Dan MOET je wel naar ons toe komen
Geloof me, dat is geen bullshit.quote:
ga je bijhouden hoeveel je drinkt ?quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Geloof me, dat is geen bullshit.
Ik had ooit 15 shotjes gehad op 1 avond. Ik heb bloedgespuugt en t brandde als een idioot in mn keel als er ook maar iets langskwam
Dat hebben anderen voor me gedaanquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:20 schreef haakon het volgende:
[..]
ga je bijhouden hoeveel je drinkt ?
Hahaha, bekend scenarioquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:22 schreef haakon het volgende:
ik heb er nooit last van gehad, alleen als ik het doorslik ff die smaak wegtrekken met een gekke bek
Behalve mijn vriendin. Dat is echt zot, die vertrekt geen spier.quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Niemand kijkt mooi na een shotje Goldstrike/Tequilla
Ik wel, of je ziet het verschil met normaal niet. Dat kan natuurlijk ookquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Niemand kijkt mooi na een shotje Goldstrike/Tequilla
quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:28 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ik wel, of je ziet het verschil met normaal niet. Dat kan natuurlijk ook
Haha, zo'n kop getrokken terwijl de klok 12 uur sloeg?quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:28 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ik wel, of je ziet het verschil met normaal niet. Dat kan natuurlijk ook
Joa, was voorover gevallen en te dronken om de klap op te vangen met m'n handen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Lag je daar nou dronken met bloed aan je kin?
quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:36 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hay Machiel.Lekkere foto heb je daar.
En dat is ;p?quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:53 schreef Samzz het volgende:
Ik ben resultaten van de dierenartsen aan het analyseren. Dat is toch moeilijker dan ik dacht... Ik heb iig wel een opvallende conclusie
Dat er in het noorden veel meer abortussen zijn, veel meer paarden die aan de nageboorte blijven staan en veel veulens die doodgeboren worden, slecht groeien of slecht drinken.quote:
Inteelt in het Frieze paardenrasquote:
ja, maar de andere 3 die hebben me in bed gelegdquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
En die heeft je daar lam laten liggen?
Dan heb je toch nog drie goede kameradenquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:17 schreef haakon het volgende:
[..]
ja, maar de andere 3 die hebben me in bed gelegd
Moet lukkenquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:16 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
MarkoKan je wel schaatsen dan?
wel meer, maar die brachten m'n neefje naar bed toenquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan heb je toch nog drie goede kameraden
Inderdaadquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:30 schreef Daywalk3r het volgende:
Haha Marko, als het niet goed gaat dan zie je er mischien net zo uit als Machiel op die foto.
Amaiquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:31 schreef haakon het volgende:
[..]
wel meer, maar die brachten m'n neefje naar bed toen
Ga jij nou ook?quote:
aansteller, 3u is niks. 4.5 en dan na 3 kwartier nog een paar uur is veel zwaarder.quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik geet een keer naar bed denk ik, morgen 3 uur lang in de auto, van het saaiste naar het mooiste stukje Nederland
Niet iedereen is professioneel chauffeur.quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:49 schreef Redbaron het volgende:
[..]
aansteller, 3u is niks. 4.5 en dan na 3 kwartier nog een paar uur is veel zwaarder.
Ie moet niet zo nuil'nquote:Op donderdag 7 januari 2010 23:49 schreef Redbaron het volgende:
[..]
aansteller, 3u is niks. 4.5 en dan na 3 kwartier nog een paar uur is veel zwaarder.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:30 schreef haakon het volgende:
ik na een avondje goldstrike + de rest:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:00 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Wist ik veel dat ''Tukker'' iemand uit Twente betekent
Wat is er dan?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Goedemorgen trouwens
Net terug van de dokter, moet er vanmiddag weer heen voor verder onderzoek
Heb nogal veel moeite met ontspannen, rustig worden(rustig blijven) slapen... dat soort ellende. Ik vreet me een slag in de rondte, kom geen gram aan, ik zuip me een ongeluk (geen alcoholisch zuipen) en hou dorst...quote:
Dat heb ik ookquote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heb nogal veel moeite met ontspannen, rustig worden(rustig blijven) slapen... dat soort ellende. Ik vreet me een slag in de rondte, kom geen gram aan.
Diabetes?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heb nogal veel moeite met ontspannen, rustig worden(rustig blijven) slapen... dat soort ellende. Ik vreet me een slag in de rondte, kom geen gram aan, ik zuip me een ongeluk (geen alcoholisch zuipen) en hou dorst...
Naja, ik eigenlijk helemaal niet.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat heb ik ookIk val heel moeilijk in slaap
Oh dat heb ik ook, ben 1.83 en weeg net boven de 60kgquote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heb nogal veel moeite met ontspannen, rustig worden(rustig blijven) slapen... dat soort ellende. Ik vreet me een slag in de rondte, kom geen gram aan, ik zuip me een ongeluk (geen alcoholisch zuipen) en hou dorst...
Ook waar hij aan dacht, ben er al vaker op gecontroleerd. Deze arts (een nieuwe omdat ik ben verhuisd) neemt me wel serieuzer dan de arts die ik in Nijverdal had.quote:
Niet handig he, verslapenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:29 schreef J0ttem het volgende:
Morguh
Heb me weer eens verslapen, achja, ben gelukkig nog op tijd naar school, maar heb geen tijd gehad voor koffie
[..]
Oh dat heb ik ook, ben 1.83 en weeg net boven de 60kg
Maarja, binnenkort eens een afspraak maken met de huisarts, ben benieuwd wat de diëtist er over heeft te zeggen![]()
In tegenstelling tot de mensen die willen afvallen na de feestdagen, wil ik juist aankomen als voornemen
Ik ben 1.93 en ik weeg ongeveer 81 kilo ?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Niet handig he, verslapen
Ja, 1.95 hier, en nog geen 80 kilo.
Nou, ik doelde meer op dat ik 73 kilo weegquote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:35 schreef haakon het volgende:
[..]
Ik ben 1.93 en ik weeg ongeveer 81 kilo ?
en een dieet helpt niet ?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nou, ik doelde meer op dat ik 73 kilo weeg
En jij komt morgen bij me logeren?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ze weten nog niks Selmaquote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:47 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
En jij komt morgen bij me logeren?
Oh okequote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:48 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ze weten nog niks Selma![]()
maar 2 van de 4 zullen bij Selma overnachten, ivm ruimte gebrek hier
Als je het liever niet hebt, wil ik wel thuisblijven?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:47 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
En jij komt morgen bij me logeren?
Daniëlquote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:54 schreef Oldenzaal het volgende:
Ik weet niet of het hem morgen wel wordt Marko... Ziek als 'n hond!
Ja weet ik veel!quote:
Nee joh, kom nu maar gewoon. ' t Komt allemaal wel goed.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als je het liever niet hebt, wil ik wel thuisblijven?
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:54 schreef Oldenzaal het volgende:
Hehehe, okquote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:17 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nee joh, kom nu maar gewoon. ' t Komt allemaal wel goed.
ik maakte een misplaatst grapje
Eng niet, spannend welquote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:38 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind het best wel eng.Jullie dan?
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:39 schreef Chr1st1aan het volgende:
Ik zou ook bang zijn met zo'n Justin erbij als vrouw zijnde
QFTquote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:39 schreef Chr1st1aan het volgende:
Ik zou ook bang zijn met zo'n Justin erbij als vrouw zijnde
Ik ben wel benieuwdquote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:38 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind het best wel eng.Jullie dan?
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:43 schreef haakon het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd
San en Nath ken ik al, maar voor de rest heb ik geen idee.
We zien wel
Jeweetquote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:09 schreef J0ttem het volgende:
[..]
Jeweet![]()
Ze hebben gister de mooie blauwe kerstboom weggehaald
't centrumquote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:17 schreef J0ttem het volgende:
[..]
't centrum
-knip- ik ga dat gedrocht echt missen![]()
Selmaquote:
Wa's dat?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:31 schreef MarkoAlmelo het volgende:
/w\
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:37 schreef J0ttem het volgende:
_+880_____________________________
_++88_____________________________
_++88_____________________________
__+880_________________________++_
__+888________________________+88_
__++880______________________+88__
__++888_____+++88__________+++8___
__++8888__+++8880++88____+++88___
__+++8888+++8880++8888__++888___
___++888++8888+++888888++888___
___++88++8888++8888888++888____
___++++++888888888888888888____
____++++++88888888888888888____
____++++++++000888888888888____
_____+++++++000088888888888____
______+++++++00088888888888____
_______+++++++088888888888_____
_______+++++++088888888888_____
________+++++++8888888888______
________+++++++0088888888______
________++++++0088888888_______
________+++++0008888888________
________666666666666666________
Pillen slikken en de hele dag drinken en slapenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:54 schreef Oldenzaal het volgende:
coolquote:
quote:FC Twente verhuurt verdediger Jeroen Heubach de tweede seizoenshelft aan NEC, zo meldt RTV Oost. Heubach (35) is bij Twente bezig aan zijn veertiende seizoenen, maar kwam de afgelopen twee jaargangen nauwelijks aan bod. Dit seizoen kreeg de routinier zelfs helemaal nog geen speeltijd in competitieverband.
Bij de Enschedeërs heeft Heubach een aflopend contract. In Nijmegen lijken de kansen op speeltijd groter. Aan de huidige linksback Youssef El-Akchaoui werd deze week medegedeeld dat hij op transfervrije basis mag vertrekken.
Update @ 13:50
Jeroen Heubach maakt dit seizoen op huurbasis af bij NEC. Heubach wordt door NEC aangetrokken als vervanger van Youssef El-Akchaoui, die transfervrij mag vertrekken. "Ik heb altijd gezegd dat ik in mijn loopbaan zo lang mogelijk wil blijven voetballen en daarom heb ik gekozen voor NEC", aldus de verdediger.
ToF-meet jaquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:31 schreef sjoemie1985 het volgende:
wat gaat er morgen eigenlijk gebeuren?? een fokmeet?
En nu ?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Net terug van de dokter trouwens, ik mag weer naar 't Riagg
Ja oke, maar had de dokter verder nog wat ?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Krijg ik gesprekken met een psycholoog
Daarom juist. De achterlijkheid van de mensen om me heen maken me gekquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:24 schreef Chr1st1aan het volgende:
Waarom moet jij naar het Riagg? Jij zit toch bij ons op school?
Nee dan begrijp ik dat je er naartoe moet vandaarquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Daarom juist. De achterlijkheid van de mensen om me heen maken me gek![]()
Nee grapje
Hoezo maakt het uit waar ik op school zit?
Ja, want eerder hadden ze daar ook al verdenkingen over he?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ook waar hij aan dacht, ben er al vaker op gecontroleerd. Deze arts (een nieuwe omdat ik ben verhuisd) neemt me wel serieuzer dan de arts die ik in Nijverdal had.
Lief zeehondjequote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:27 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Nee dan begrijp ik dat je er naartoe moet vandaar
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:30 schreef Samzz het volgende:
Zo... Kreeg me daar bijna een hartverzakkingWuppie ontsnapte en rende overal en nergens heen, richting de weg, weer terug, richting weg... Gelukkig had ik een bak brokjes.
Pfiieeeuw, wat een schrik
Hm, nouja, hopen dat ze je daar verder kunnen helpen danquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
De dokter dacht dat het iets te maken had met m'n adhd... dus dan kom je gauw uit op Riagg
Ja inderdaad. Anders ga ik huilenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hm, nouja, hopen dat ze je daar verder kunnen helpen dan
Hahahaquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat die van mij nooit doet wat ik wil
Steve Harris is een baasquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Anders ga ik huilen
PaFiPo:
[ afbeelding ]
\m/quote:
Niet opletten he, eten op het vuur staan en dan andere dingen gaan doen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:12 schreef haakon het volgende:
[..]
whehe, hoe krijg je dat voor mekaar dan ?
en nu ? geen groentes of andere ?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:15 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Niet opletten he, eten op het vuur staan en dan andere dingen gaan doen.
Ik zit nu aardappelen met gehaktballetjes te eten. Zonder groente.quote:
appelmoes !quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:18 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik zit nu aardappelen met gehaktballetjes te eten. Zonder groente.
waar we morgen omheen mogen zitten ?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:20 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Zoooo
Net een kast in elkaar getimmerd
Jupquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:20 schreef haakon het volgende:
[..]
waar we morgen omheen mogen zitten ?
Dankquote:
Markoquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:20 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Zoooo
Net een kast in elkaar getimmerd
Da's de eerste solo die ik kon spelenquote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:26 schreef Ratelslangetje het volgende:
He maar we gaan toch niet om een kast zitten? Heb je geen tafel Marko?
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:26 schreef Ratelslangetje het volgende:
He maar we gaan toch niet om een kast zitten? Heb je geen tafel Marko?
Moeten wel elkaar maar lekker warm houdenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Mooie dag voor een meet:
Koude zaterdag met sneeuw en wind
Lijkt me ookquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:35 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Moeten wel elkaar maar lekker warm houden
Alcohol doet zn werk wel.
kutzooi overdag werknquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Mooie dag voor een meet:
Koude zaterdag met sneeuw en wind
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Flashmob @ Machiels werk iedereen?
Ik heb geen idee waar hij werktquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:39 schreef Samzz het volgende:
Waar is dat dan?
Damn... als het morgen zo koud word, heb ik twee angora paarden...
James Hetfieldquote:
Ik met mn dochter ( die komt later trouwens) San en David, Machiel en verder weet ik het niet.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wie komen er nou allemaal morgen?
Ik ben er rond half 9. Of is dat te vroeg?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:41 schreef haakon het volgende:
Hoelaat eigenlijk bij Marko dan ?
Je vergeet mijquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:41 schreef MarkoAlmelo het volgende:
David
San
Justin
Daniel
Bas
Steven
Sander
Machiel
Selma
Kim (dochter selma)
Volle bak.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:41 schreef MarkoAlmelo het volgende:
David
San
Justin
Daniel
Bas
Steven
Sander
Machiel
Selma
Kim (dochter selma)
Nee goeie tijd dacht ik zo !quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:42 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik ben er rond half 9. Of is dat te vroeg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |