Nee, natuurlijk niet.quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:59 schreef jan2001 het volgende:
Is het hebben van een mobiele werkplek in je auto, ofwel autokantoor, ook verboden?
Als je de verkeersveiligheid in het gevaar brengt kunnen ze het aan kapstokartikel 5 hangen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:59 schreef jan2001 het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Mobiel bellen in de auto is verboden. Is het hebben van een mobiele werkplek in je auto, ofwel autokantoor, ook verboden?
Zie hier een foto van Loek Winter achter het stuur. Uitzending Nova woensdag 6 jan 2010, Patiënt wordt klant.
Zie hier de uitzending: http://www.novatv.nl/page/detail/uitzendingen/7501
Beste Loek Winter, neem een chauffeur.
quote:Het is een ieder verboden zich zodanig te gedragen dat gevaar op de weg wordt veroorzaakt of kan worden veroorzaakt of dat het verkeer op de weg wordt gehinderd of kan worden gehinderd.
Dat soort mensen rijden liever zelf, das efficienter.quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:16 schreef SuperFokker het volgende:
Wel een lekker directe man die praktisch denkt.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:47 schreef Tja..1986 het volgende:
TS maakt foto's van zijn PC-scherm.![]()
that's what I saidquote:Op donderdag 7 januari 2010 13:47 schreef Tja..1986 het volgende:
quote:
Niet iedereen weet dat er een printscreen knop bestaat, tevens mijnalbum.nlquote:Op donderdag 7 januari 2010 13:47 schreef Tja..1986 het volgende:
Oh ja? De meeste mensen hebben anders helemaal geen hand nodig met een mobiel erin om als een blinde kip op de linker baan te hangen - zodoende 5 minuten parallel rijdend aan een vrachtwagen - dat kunnen ze ook prima met een handsfree set of met hun partner in de bijrijdersstoel.quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:58 schreef gebrokenglas het volgende:
Als je een BMW of nieuwe Audi op de rechterbaan met 110 ziet rijden helemaal tegen de vluchtstrook aan (en het verkeer daardoor nodeloos vertraagt) is het steevast eentje die niet handsfree belt.
<Nerd>Maar je wist vast niet dat DirectX-surfaces (zoals de meeste mediaspelers die gebruiken) rechtstreeks naar de videokaart schrijven, en zodoende de Windows GDI omzeilen die gebruikt wordt om de de inhoud te bepalen van je "printscreen"?</Nerd>quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:27 schreef Geranium_Opa het volgende:
Niet iedereen weet dat er een printscreen knop bestaat, tevens mijnalbum.nl
Mooi.quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:11 schreef Mopst3r het volgende:
oh god wat een dramadat doe ik continu, anders kan ik mn baan wel opzeggen
Vanwaar die passieve agressiviteit.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:49 schreef Stali het volgende:
[..]
Mooi.
Als ik jou op die manier tegenkom ram ik je van de weg.
Ik ben niet zo passief hoor.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:51 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Vanwaar die passieve agressiviteit.
Ik constateer een stijging in het aantal random fucking schietpartijen om nix.
http://www.nu.nl/binnenla(...)dt-schietpartij.html
Stoer hoor, moraalridderquote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:49 schreef Stali het volgende:
[..]
Mooi.
Als ik jou op die manier tegenkom ram ik je van de weg.
Fuck you.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:52 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Stoer hoor, moraalridder
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |