http://www.gayworld.be/ho(...)allen-van-vriend-af/quote:Homo rukt teelballen van vriend af
In de Duitse stad Düsseldorf staat de 45-jarige Hans O. terecht voor de rechtbank voor een seksuele gruweldaad. Straalbezopen rukte hij de teelballen af van zijn homovriend Alexander J., omdat die geen erectie kreeg, en wierp ze door het venster. De 120 kg zware beschuldigde moet zich verantwoorden voor seksueel misbruik en het toebrengen van zware verwondingen.
De onwaarschijnlijke feiten speelden zich af in september vorig jaar. Beide vrienden waren na een namiddag, avond en nacht stappen straalbezopen thuisgekomen. Hans O. kreeg plots goesting in seks en trok de broek van zijn vriend af, terwijl die op de zetel lag. Hij frommelde wat aan zijn geslachtsorganen, maar omdat er niks gebeurde werd hij woedend. Hij draaide de teelbalzak van zijn vriend meermaals rond, tot die gewoon loste. Vervolgens gooide hij de teelballen uit het venster.
Alexander O. strompelde zwaargewond naar zijn huis dat twee kilometer verderop ligt. Pas dan kon zijn moeder een ambulance bellen. Later die dag kon de politie de teelballen van het slachtoffer recuperen. Ze lagen nog in de dakgoot. De openbare aanklager eiste dat de dader in de psychiatrie wordt opgenomen. (bron: HLN.be)
KLB topic waarschijnlijkquote:Op donderdag 7 januari 2010 11:33 schreef StateOfMind het volgende:
Hoe kom je eigenlijk op die site terecht? Is er iets wat je aan ons wilt vertellen?
Ssshhht. Iemand in een SC had een link naar het topic in KLB gepost en ik vond dat de mannen hier er ook weet van moesten hebben.quote:
Het bijgaande plaatje trok mijn aandacht. Ik heb het hier maar niet gepost want dan krijg ik paddy achter me aanquote:
Denk dat Alexander er nog stééds weet van heeftquote:Op donderdag 7 januari 2010 11:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Ssshhht. Iemand in een SC had een link naar het topic in KLB gepost en ik vond dat de mannen hier er ook weet van moesten hebben.
Die theezakjes.....quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:37 schreef yvonne het volgende:
Au, ik voel het meteen in m'n ballen
Je weet het niet hequote:Op donderdag 7 januari 2010 11:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Denk dat Alexander er nog stééds weet van heeft![]()
Ja, ik vind het eigenlijk ook best een logische reactie.quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:43 schreef Hathor het volgende:
Had ie maar geen goesting in sex moeten krijgen.
Ik begrijp niet waarom deze gek dacht dat als je de ballen er af draait zijn vriend een enorme erectie zou krijgenquote:Op donderdag 7 januari 2010 11:43 schreef Hathor het volgende:
Had ie maar geen goesting in sex moeten krijgen.
Is dat nou echt waar dat je een hoog stemgeluid krijgt als je gecastreerd bent? Ik heb me daar nooit in verdiept.quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:45 schreef Drugshond het volgende:
Ho ho, er zijn straks ook weer voordelen.
Nooit meer pijn als je een (honk)bal in je kruis krijgt.
Zingen in een koor met een sopraanstem(metje)
Nooit meer je ballen hoeven te scheren.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Is dat nou echt waar dat je een hoog stemgeluid krijgt als je gecastreerd bent? Ik heb me daar nooit in verdiept.
Dat is dan ook een hele klus, steeds de dakgoot in klimmen .quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:45 schreef Drugshond het volgende:
Ho ho, er zijn straks ook weer voordelen.
Nooit meer pijn als je een (honk)bal in je kruis krijgt.
Zingen in een koor met een sopraanstem(metje)
Nooit meer je ballen hoeven te scheren.
LOLquote:Op donderdag 7 januari 2010 11:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is dan ook een hele klus, steeds de dakgoot in klimmen .
quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze hangen inderdaad bij tamelijk veel mannen ongeveer ter hoogte van de knieën ja.quote:
Klinkt bijna als een urban-myth.quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Is dat nou echt waar dat je een hoog stemgeluid krijgt als je gecastreerd bent? Ik heb me daar nooit in verdiept.
Wederom in laten dalen?quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:48 schreef Disana het volgende:
[..]
LOL
Ik denk niet dat ze er nog aangenaaid kunnen worden, jij wel?
komt omdat ze kort beentje hebben, en die noemen ze zaklopersquote:Op donderdag 7 januari 2010 11:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ze hangen inderdaad bij tamelijk veel mannen ongeveer ter hoogte van de knieën ja.
Maar die is 13 dus alles is nog mogelijk. Wel mooi trouwens.quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:49 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Klinkt bijna als een urban-myth.
Thee-ballenquote:Op donderdag 7 januari 2010 11:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ze hangen inderdaad bij tamelijk veel mannen ongeveer ter hoogte van de knieën ja.
Hehe, ik las laatst dat ze voor dieren nepballen hebben om de lege zakjes na castratie op te vullen zodat het dier zich mannelijk blijft voelen.quote:
Nee, dan moet je voor je puberteit al gecastreerd zijn. Dan zákt je stem niet. Je krijgt er niet alsnog een hogere stem van.quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:46 schreef Disana het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:51 schreef Disana het volgende:
Hehe, ik las laatst dat ze voor dieren nepballen hebben om de lege zakjes na castratie op te vullen zodat het dier zich mannelijk blijft voelen.
Die van hem uit het raam...quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik zou er trouwens meteen rammelaartjes in laten zetten, dat komt helemaal stoer over.quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:53 schreef SicSicSics het volgende:
[..]![]()
![]()
Zodat het baasje het idee heeft dat de dieren zich misschien wel mannelijk kunnen blijven voelen... En dan nog...![]()
![]()
Ontopic:
Auw!
de teckel van mijn tante kreeg bij gebrek aan beter, kunstballen bedoeld voor een deense dog geimplanteerd, het mormel leek na de ingreep wel een wandelende bruine penisquote:Op donderdag 7 januari 2010 11:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Hehe, ik las laatst dat ze voor dieren nepballen hebben om de lege zakjes na castratie op te vullen zodat het dier zich mannelijk blijft voelen.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:00 schreef KlappernootatWork het volgende:
[..]
de teckel van mijn tante kreeg bij gebrek aan beter, kunstballen bedoeld voor een deense dog geimplanteerd, het mormel leek na de ingreep wel een wandelende bruine penis
LOLquote:Op donderdag 7 januari 2010 12:00 schreef KlappernootatWork het volgende:
[..]
de teckel van mijn tante kreeg bij gebrek aan beter, kunstballen bedoeld voor een deense dog geimplanteerd, het mormel leek na de ingreep wel een wandelende bruine penis
Als je het weghaalt voor de pubertijd begint wel.quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah ik zie hetquote:Op donderdag 7 januari 2010 12:07 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Als je het weghaalt voor de pubertijd begint wel.
Maar ook ditquote:Het verwijderen van de testikels hield de stembanden klein, maar liet het lichaam en vooral de longen doorgroeien, waardoor goede castraten hun ’kinderstem’ met grote kracht konden laten klinken.
Eewquote:Veel jongens overleden als gevolg van de castratie door het destijds ontbreken van hygiëne of antibiotica. Ook kreeg niet iedere castraat als volwassene een fraaie stem. De als zanger mislukte castraten waren dubbel te betreuren. Lichamelijk ongemakken als gevolg van de castratie zijn een onevenwichtig temperament, uitzonderlijk lange holle beenderen en urologische klachten. Op 18e-eeuwse karikaturen staan castraten met uit hun krachten gegroeide en mismaakte lichamen. Op de portretten hebben de schilders deze misvorming gecamoufleerd.
O wat gruwelijkquote:Op donderdag 7 januari 2010 12:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah ik zie het
[..]
Maar ook dit
[..]
Eew
[ afbeelding ]
Zeker wetenquote:Op donderdag 7 januari 2010 12:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Als vrouw kruis je daar ook automatisch je benen van he?
ik denk wel een liter brandy.quote:
Misschien hebben ze hem heel lekkere dope gegeven als 'narcose' .quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:26 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Wat kijkt hij er nog blij bij zeg...
Dat jij daarnaar kunt kijkenquote:Op donderdag 7 januari 2010 12:34 schreef StateOfMind het volgende:
Heb trouwens ooit eens op een rotten.com achtige site een filmpje gezien waar men ergens in Afrika van een rivaliserend stamlid () met een botte schaar zijn lul afknipte. Pas na 5 of 6 keer knippen viel ie eraf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Guts, No Glory
Elke teckel lijkt toch op een wandelende penis?quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:00 schreef KlappernootatWork het volgende:
[..]
wel als je bij elke banaan denkt aan een lul en in iedere worst een pik ziet. nee, sorry voyeur. ik vond zijn tekst écht lachwekkend.quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:21 schreef voyeur het volgende:
[..]
Elke teckel lijkt toch op een wandelende penis?
Hehe. Jij bent te slim voor dit soort topics.quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:27 schreef voyeur het volgende:
Overigens zitten er minstens twee denkfouten bij de dader dus behandeling lijkt me heel zinvol:
Hans O. kreeg plots goesting in seks en trok de broek van zijn vriend af, terwijl die op de zetel lag.
Ik kan Hans verzekeren dat het aftrekken van een broek niet werkt, zeker niet als de eigenaar elders ligt.
Hij frommelde wat aan zijn geslachtsorganen, maar omdat er niks gebeurde werd hij woedend.
Gevalletje zelfhaat, het is aanmerkelijk effectiever om aan andermans (ja, ja de pun is intended) geslachtsorganen te zitten. Masturbatie wordt zwaar overschat.
de grap is dat in de middeleeuwen de term "kloten afdraaien" een letterlijk toegepaste martelmethode was. vandaar het spreekwoord. heeft als basis niets met wielerij te maken.quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:33 schreef Ofyles2 het volgende:
Zo krijgt de wielerterm 'kloten afdraaien' wel een heel letterlijke betekenis.
Hopelijk vergoedt die beul de schade die zijn vriend heeft opgelopen. Verder denk ik ook niet dat psychiatrische sessies nut zullen hebben...
Ik heb nog lang gedacht dat de Nederlanders zo lang waren door het stelselmatig gebruik van de pijnbank door de Spaanse inquisitie. Tachtig jaar draaien moet toch effect hebben.quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:42 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
de grap is dat in de middeleeuwen de term "kloten afdraaien" een letterlijk toegepaste martelmethode was. vandaar het spreekwoord. heeft als basis niets met wielerij te maken.![]()
En weer eenquote:Op maandag 11 januari 2010 11:31 schreef Demophon het volgende:
Waarom komen dit soort sadistische verhalen nou altijd weer uit Duitsland...
Ah jakkes. Je kunt hier van alles bij verzinnen, ik houd het erop dat hij iets had met een getrouwde vrouw.quote:
Het kan ook toeval zijn dat nu juist zijn klokkenspel aan flarden was. Immers: De oogarts bleek met twintig kogels te zijn doorzeefd. Verreweg de meeste kogels bleken te zijn afgevuurd op de genitaliën van het slachtoffer´ Misschien was het gewoon een hele slechte oogarts.quote:
quote:Op maandag 11 januari 2010 20:02 schreef voyeur het volgende:
[..]
Het kan ook toeval zijn dat nu juist zijn klokkenspel aan flarden was. Immers: De oogarts bleek met twintig kogels te zijn doorzeefd. Verreweg de meeste kogels bleken te zijn afgevuurd op de genitaliën van het slachtoffer´ Misschien was het gewoon een hele slechte oogarts.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |