http://www.gayworld.be/ho(...)allen-van-vriend-af/quote:Homo rukt teelballen van vriend af
In de Duitse stad Düsseldorf staat de 45-jarige Hans O. terecht voor de rechtbank voor een seksuele gruweldaad. Straalbezopen rukte hij de teelballen af van zijn homovriend Alexander J., omdat die geen erectie kreeg, en wierp ze door het venster. De 120 kg zware beschuldigde moet zich verantwoorden voor seksueel misbruik en het toebrengen van zware verwondingen.
De onwaarschijnlijke feiten speelden zich af in september vorig jaar. Beide vrienden waren na een namiddag, avond en nacht stappen straalbezopen thuisgekomen. Hans O. kreeg plots goesting in seks en trok de broek van zijn vriend af, terwijl die op de zetel lag. Hij frommelde wat aan zijn geslachtsorganen, maar omdat er niks gebeurde werd hij woedend. Hij draaide de teelbalzak van zijn vriend meermaals rond, tot die gewoon loste. Vervolgens gooide hij de teelballen uit het venster.
Alexander O. strompelde zwaargewond naar zijn huis dat twee kilometer verderop ligt. Pas dan kon zijn moeder een ambulance bellen. Later die dag kon de politie de teelballen van het slachtoffer recuperen. Ze lagen nog in de dakgoot. De openbare aanklager eiste dat de dader in de psychiatrie wordt opgenomen. (bron: HLN.be)
KLB topic waarschijnlijkquote:Op donderdag 7 januari 2010 11:33 schreef StateOfMind het volgende:
Hoe kom je eigenlijk op die site terecht? Is er iets wat je aan ons wilt vertellen?
Ssshhht. Iemand in een SC had een link naar het topic in KLB gepost en ik vond dat de mannen hier er ook weet van moesten hebben.quote:
Het bijgaande plaatje trok mijn aandacht. Ik heb het hier maar niet gepost want dan krijg ik paddy achter me aanquote:
Denk dat Alexander er nog stééds weet van heeftquote:Op donderdag 7 januari 2010 11:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Ssshhht. Iemand in een SC had een link naar het topic in KLB gepost en ik vond dat de mannen hier er ook weet van moesten hebben.
Die theezakjes.....quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:37 schreef yvonne het volgende:
Au, ik voel het meteen in m'n ballen
Je weet het niet hequote:Op donderdag 7 januari 2010 11:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Denk dat Alexander er nog stééds weet van heeft![]()
Ja, ik vind het eigenlijk ook best een logische reactie.quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:43 schreef Hathor het volgende:
Had ie maar geen goesting in sex moeten krijgen.
Ik begrijp niet waarom deze gek dacht dat als je de ballen er af draait zijn vriend een enorme erectie zou krijgenquote:Op donderdag 7 januari 2010 11:43 schreef Hathor het volgende:
Had ie maar geen goesting in sex moeten krijgen.
Is dat nou echt waar dat je een hoog stemgeluid krijgt als je gecastreerd bent? Ik heb me daar nooit in verdiept.quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:45 schreef Drugshond het volgende:
Ho ho, er zijn straks ook weer voordelen.
Nooit meer pijn als je een (honk)bal in je kruis krijgt.
Zingen in een koor met een sopraanstem(metje)
Nooit meer je ballen hoeven te scheren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |