dat is idd vrouwenwerk en niet mannenwerkquote:Op zondag 10 januari 2010 14:14 schreef Brittie het volgende:
[..]
Nou moet je mijn uitspraken niet gaan zitten verdraaien he
ik ben al een tijdje wakker en ga zo pitten , vandaarquote:Op zondag 10 januari 2010 14:14 schreef Brittie het volgende:
Nou moet je mijn uitspraken niet gaan zitten verdraaien he
Lol, trusten danquote:Op zondag 10 januari 2010 14:27 schreef kitao het volgende:
[..]
ik ben al een tijdje wakker en ga zo pitten , vandaar
![]()
![]()
quote:Op zondag 10 januari 2010 14:33 schreef Brittie het volgende:
[..]
Lol, trusten dan
Het is in Utrecht eindelijk ook gaan sneeuwen... heeft ff geduurd
Mja precies, alleen in het noorden... al dat drama met weeralarmen enzo door het hele land was dus weer zwaar overdrevenquote:Op zondag 10 januari 2010 14:37 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]kind toch
in den haag ligt ook niet veel en in brabant valt het ook erg mee... het is voornamelijk noorden van nederland
mja gewaarschuwd mens telt voor 2 en als het 1 grote pokkenzooi was geworden en geen weeralarm was afgegeven dan was het ook niet goedquote:Op zondag 10 januari 2010 14:46 schreef Brittie het volgende:
[..]
Mja precies, alleen in het noorden... al dat drama met weeralarmen enzo door het hele land was dus weer zwaar overdreven
Hmk, dat zijn weer wijze woordenquote:Op zondag 10 januari 2010 14:50 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
mja gewaarschuwd mens telt voor 2 en als het 1 grote pokkenzooi was geworden en geen weeralarm was afgegeven dan was het ook niet goedweer is natuurlijk moeilijk om goed te voorspelen je kan alleen maar indicaties maken.
maar ik ben er... ciao!
hmm... minder weer.quote:Op zondag 10 januari 2010 09:12 schreef kitao het volgende:
de enige echte Buffy ( met een puntige) staak in dr handen en blond .
[ afbeelding ]
Hij zegt dat het onbewust gebeurde, omdat hij sliep..quote:Op zondag 10 januari 2010 09:24 schreef kitao het volgende:
Alicey , net even in je fobo gegluurd maar snap niet dat jouw kerel je het bed uitduwde, moest je een ontbijtje gaan klaarzetten voor man en kat ?
Haha anders had ik niets online staan.quote:Op zondag 10 januari 2010 09:07 schreef kitao het volgende:
bedankt voor je toestemming , ik ben geen voyeur namelijk en maak er liever niet ongevraagd gebruik van.
Ohw, op die manier.. GC is dus een beetje de vergaarbak van alles wat in andere subfora niet past. Van alles dus.quote:ik zit nu een half jaar op fok , ik weet hoe het werkt , maar ik ben voor t eerst op GC en ik heb gemerkt dat bij de diverse SC's van verschillende subfora er andere gewoonten en gebruiken op na worden gehouden.
dus wat is hier zo'n beetje de standaard , veel woordenwisselingen of schuine praat of juist zoetsappig gedoe ?
quote:Op zondag 10 januari 2010 18:54 schreef wonderer het volgende:
Ik vind het niet erg vreemd dat ie in een half jaar drie bans heeft gehad
quote:Op zondag 10 januari 2010 18:56 schreef Avey het volgende:
Oeh, trolls?
Vandaag onderuit gegaan in de sneeuw, tot hilariteit van familie
ik heb mn best gedaan het uit te leggen , missie mislukt vrees ik , het ga jullie goed ...quote:Op zondag 10 januari 2010 17:23 schreef Alicey het volgende:
Hmm.. beetje jammer van die andere posts, kitao...
quote:Op zondag 10 januari 2010 11:47 schreef Vanyel het volgende:
Je roept in een lesbotopic domme dingen, o.a. omdat je niet de moeite hebt gedaan een pagina of 2 terug te lezen.
Wat denk je zelf?
quote:Op zondag 10 januari 2010 08:16 schreef Alicey het volgende:
Goedemorgen
Pff aan de ene kant een kerel die ligt te douwen en aan de andere kant een kat die ligt te douwen. Zo slaap je dus ook niet.
quote:Op zondag 10 januari 2010 21:18 schreef kitao het volgende:
[..]
ik heb mn best gedaan het uit te leggen , missie mislukt vrees ik , het ga jullie goed ...
Nouja, je zou ook kunnen concluderen dat niet iedere vrouw die hier post lesbisch of biseksueel is. Sommigen zijn gewoon heteroseksueel en sommigen, zoals ik, weten het gewoon niet..quote:Op maandag 11 januari 2010 08:50 schreef kitao het volgende:
goedemorgen Vanyel ,
begrijp je nu mijn oprechte vergissing als je de B-woorden in Alicey's post bekijkt ?
Toch is dat altijd handig om te doen, hoe wil je anders überhaupt iets toevoegen als je niet eens weet wat er 2 pagina's geleden werd gepost?quote:en ik had inderdaad niet 2 pagina's teruggelezen , dat doe ik vrijwel nooit in een SC.
May the force be with you.quote:en wees niet bang , ik ga er niet verder op in en als ik kon zou ik dit topic uit mijn actieve verwijderen en weer terug keren naar mijn roots...
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |