goeiemorgen ,quote:Op zondag 10 januari 2010 08:16 schreef Alicey het volgende:
Goedemorgen
Pff aan de ene kant een kerel die ligt te douwen en aan de andere kant een kat die ligt te douwen. Zo slaap je dus ook niet.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:42 schreef Vanyel het volgende:
Oei, ik belandde net in het Buffytopic
[ afbeelding ]
Uhuh..quote:Op zondag 10 januari 2010 08:21 schreef kitao het volgende:
[..]
goeiemorgen ,
lag je in de sandwich ?
Oh? Uhuh gebruik ik altijd bevestigend.quote:Op zondag 10 januari 2010 08:32 schreef kitao het volgende:
[..]
als ik dat hoor dan denk ik altijd aan geen ja en geen nee......
die is toch blond of is ze aan de kant gezet ?quote:Op zondag 10 januari 2010 08:41 schreef Alicey het volgende:
Nee, ik ben niet Buffy the Vampire Slayer.
Eerlijk gezegd weet ik dat totaal niet. Misschien was het niet eens Buffy op die foto, maar iemand anders.quote:Op zondag 10 januari 2010 08:49 schreef kitao het volgende:
die is toch blond of is ze aan de kant gezet ?
Ik heb de pic niet geplaatst, ik reageerde er alleen op.quote:en je lijkt er ook niet een beetje op of heb je deze pic gewoon geplaatst voor de gein ?
GC is General Chat, een van de subfora op FOK!quote:en wat is GC eigenlijk ; ik ben hier voor t eerst dus het zou leuk zijn als je mij kon vertellen of het de moeite waard is en wat je hier zoal een beetje kunt verwachten
jij kijkt er dus net zo vaak naar als ik , bijna nooit dus , maar ik ga wel even op zoek naar de enige echte buffyquote:Op zondag 10 januari 2010 08:54 schreef Alicey het volgende:
Eerlijk gezegd weet ik dat totaal niet. Misschien was het niet eens Buffy op die foto, maar iemand anders.
bedankt voor je toestemming , ik ben geen voyeur namelijk en maak er liever niet ongevraagd gebruik van.quote:Ik heb de pic niet geplaatst, ik reageerde er alleen op.Ik lijk er niet echt op, kijk maar in mijn fotoboek.
ik zit nu een half jaar op fok , ik weet hoe het werkt , maar ik ben voor t eerst op GC en ik heb gemerkt dat bij de diverse SC's van verschillende subfora er andere gewoonten en gebruiken op na worden gehouden.quote:GC is General Chat, een van de subfora op FOK!
Wat je op FOK! kunt verwachten? Nouja, eigenlijk wel van alles. Er posten hier allerlei soorten mensen en er zijn allerlei subfora. Het hangt er vooral een beetje van af waar je het zoekt denk ik.
Des te leuker idd. Dan hoef je je bij de eerste 'Oh!.. Borsten' niet te ergeren maar roep je gewoon hetzelfde terug.quote:Op zondag 10 januari 2010 01:20 schreef wonderer het volgende:
In ieder geval hoeft geen van beiden bang te zijn dat de ander meer ervaring heeft en bepaalde dingen verwacht.
heeft een man borsten dan ?quote:Op zondag 10 januari 2010 11:01 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Des te leuker idd. Dan hoef je je bij de eerste 'Oh!.. Borsten' niet te ergeren maar roep je gewoon hetzelfde terug.
GC heb ik me laten vertellen , maar ik begin te twijfelen gezien de TT of het niet LC is ...(LesboChat)quote:
Waar we ons in ieder geval niet afvragen waar die tieten vandaan komen. Of, of ze daar thuis horen.quote:Op zondag 10 januari 2010 11:28 schreef Tha_Erik het volgende:
GC is het overkoepelende subforum over allerhande dingen. [Lesbeau] is een slowchat waar lesbo's (oa) zich verzamelen om samen de lesbo uit te hangen.
wat doe jij hier dan , op zoek naar een triootje met een bi-lesbienne ?quote:Op zondag 10 januari 2010 11:28 schreef Tha_Erik het volgende:
GC is het overkoepelende subforum over allerhande dingen. [Lesbeau] is een slowchat waar lesbo's (oa) zich verzamelen om samen de lesbo uit te hangen.
Lijkt me een buitengewoon goed idee.quote:Op zondag 10 januari 2010 11:35 schreef kitao het volgende:
en ik wist niet dat GC in compartimenten was verdeeld , misschien moet ik nog eens kijken naar de indeling.
Misschien moet je trouwens ook op zoek naar een woordenboek.quote:wat doe jij hier dan , op zoek naar een triootje met een bi-lesbienne ?
en jij naar een goeie beurt , typoquote:Op zondag 10 januari 2010 11:44 schreef Vanyel het volgende:
Misschien moet je trouwens ook op zoek naar een woordenboek.
Nou geheel niet. Ik was bij de oprichting van deze reeks, en ken een aantal perosnen ondertussen goed en ik vind het hier gewoon gezellig. Het is geen lesboseksvoormannenchat hequote:Op zondag 10 januari 2010 11:35 schreef kitao het volgende:
[..]
wat doe jij hier dan , op zoek naar een triootje met een bi-lesbienne ?
Geen idee.quote:en ik wist niet dat GC in compartimenten was verdeeld , misschien moet ik nog eens kijken naar de indeling.
![]()
enne.... , dan zit Pixy hier zeker ook vaak ?
Je roept in een lesbotopic domme dingen, o.a. omdat je niet de moeite hebt gedaan een pagina of 2 terug te lezen.quote:Op zondag 10 januari 2010 11:44 schreef kitao het volgende:
en waar slaat dat dan weer op , stoor ik je ?
quote:Op zondag 10 januari 2010 11:45 schreef kitao het volgende:
en jij naar een goeie beurt , typo
waarmee ?quote:
Ik heb je toch antwoord gegeven? Maar met dingen als "je hebt eens een goede beurt nodig" oid kom je hier natuurlijk (vooal als heteroman) niet zo ver, want dat soort dingen zijn precies de dingen die lesbo's vaak over zich heen krijgen (de opmerkingen, en bijbehorende mannen). De TT zegt "[Lesbeau]" dat zou je al een geode hint kunnen geven over het hoe en wat in dit topic.quote:Op zondag 10 januari 2010 12:15 schreef kitao het volgende:
[..]
waarmee ?
ik klik actieve topics ; ik beland hier (voor de eerste keer) en krijg meteen de opmerking naar mn kop geslingerd dat ik moet oprotten.
maak er dan meteen een besloten bekrompen elitair clubje van , dan weten bezoekers tenminste waar ze aan toe zijn.
en als die critici nu eens zelf teruggelezen hadden dan hadden ze ook kunnen zien dat ik al eerder gevraagd heb wat er in dit topic behandeld wordt waar ik overigens weinig antwoord op kreeg , maar nee , nu krijg ik het antwoord ineens als stront in mn gezicht geworpen.
Ik kom oorspronkelijk van Nws waar ik een half jaar gezeten heb met drie bans als resultaat dus ik moest even wennen en bijt soms te fel van me af.quote:Op zondag 10 januari 2010 12:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb je toch antwoord gegeven? Maar met dingen als "je hebt eens een goede beurt nodig" oid kom je hier natuurlijk (vooal als heteroman) niet zo ver, want dat soort dingen zijn precies de dingen die lesbo's vaak over zich heen krijgen (de opmerkingen, en bijbehorende mannen). De TT zegt "[Lesbeau]" dat zou je al een geode hint kunnen geven over het hoe en wat in dit topic.
Niks bekrompen en elitair, en iedereen amg meeposten, maar dan wel gewoon en niet meteen beginnen te roepen met termen die niet bestaan (bi-lesbienne?), en met beurten en penisnijd, want dan is het logisch dat je mensen tegen het zere been schopt. En als je het hier niet gezellig vindt dan is het inderdaad misschien beter dat je een ander slowchattopic opzoekt waar je zo veel als je wil over penisnijd en bi-lesbiennes en beurten geven kan praten, ik raad ONZ aan, of KPD.
http://www.grenzeloos.org/artikel/viewartikel.php/id/799.htmlquote:De SAP is een feministische organisatie. Dat betekent dat we actief opkomen voor gelijke rechten voor vrouwen en mannen en tegen de vrijheid beperkende, dominante, paternalistische genderrollen. Discriminatie is onaanvaardbaar. Wij komen daarom ook consequent op voor de emancipatie en bevrijding van homo's, lesbo's, biseksuelen, transgenders, queers en iedereen die zich niet kan vinden in de heteroseksuele norm, waarvan onze samenleving nog steeds doorspekt is. De SAP staat voor een samenleving waar diversiteit gekoesterd wordt. Racisme, islamofobie, antisemitisme verdienen onder alle omstandigheden stevig verzet. Migranten hebben recht op een volwaardige plek in de samenleving, volledige democratische en sociale rechten. Zij verdienen solidariteit als ze worden aangevallen door racisten en rechtspopulisten.
maar gelukkig hebben we jou nogquote:Op zondag 10 januari 2010 13:16 schreef Brittie het volgende:
Wat een gezellige boel hier zo op de zondag
quote:Op zondag 10 januari 2010 13:44 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
maar gelukkig hebben we jou nog![]()
quote:Op zondag 10 januari 2010 13:16 schreef Brittie het volgende:
Wat een gezellige boel hier zo op de zaterdagnacht -afterparty
quote:Op zondag 10 januari 2010 13:47 schreef Brittie het volgende:
[..]
En jij bent er ook weer, da's ook altijd goed voor 't sfeertje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |