Same, maar dit laat me toch overwegen het maar eens te gaan doenquote:
 Prrr.
 Prrr.

zij speelt ook in de spin off angel....quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:57 schreef lezzer het volgende:
Oh hallo, wie is zij dan?
Ik kijk nooit Buffy

sowieso al geen koude hoofd of oren...
 sowieso al geen koude hoofd of oren... 

Ligt niet aan jou, het is veel minder koud dan gister en eergister voor mijn gevoel. Maar nou zit ik ook wel in Utrecht, daar waar de weersomstandigheden tot nu toe echt het minst erg zijnquote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:02 schreef Knuffelzacht het volgende:
zal wel aan mij liggen maar ik vind de kou die ze voorspeld hebben erg meevallen.... had het bijna warm op de fietssowieso al geen koude hoofd of oren...

Ja, drinken hoort er absoluut bij op de een of andere manier. Was gelukkig wel erg gezellig geworden gisteravond. Nu koppijn (bewijs van gezelligheidquote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:52 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Op de een of andere manier moet na dood (van anderen) altijd alcohol volgen.
Fijn dat je dat ook met je lief kon doen.
 ) , maar dat hoort dan weer bij drinken...
) , maar dat hoort dan weer bij drinken...

Nou hier ook hoor. Wat een bombarie weer om niks. Wij expres vroeg weg uit Utrecht vanmorgen met ons brakke kop, om niet met de auto in de sneeuwstormen te komen. Nou, sneeuwstormenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:57 schreef Brittie het volgende:
[..]
Ligt niet aan jou, het is veel minder koud dan gister en eergister voor mijn gevoel. Maar nou zit ik ook wel in Utrecht, daar waar de weersomstandigheden tot nu toe echt het minst erg zijn

. Tot op dit moment nog geen vlok gezien!
. Tot op dit moment nog geen vlok gezien!

in den haag is ook geen zak te beleven qua weerquote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:57 schreef Brittie het volgende:
[..]
Ligt niet aan jou, het is veel minder koud dan gister en eergister voor mijn gevoel. Maar nou zit ik ook wel in Utrecht, daar waar de weersomstandigheden tot nu toe echt het minst erg zijn

heb me er prima vermaaktquote:

alsof ik weer een puber ben hhaha, anyway is dit herkenbaar?
 alsof ik weer een puber ben hhaha, anyway is dit herkenbaar?   

In ieder geval, denk je niet dat de kans groot is dat zij er hetzelfde over denkt? Als je zeker bent van je zaak zou ik het er gewoon met haar over hebben, en dan zien hoe het verder gaat.
 In ieder geval, denk je niet dat de kans groot is dat zij er hetzelfde over denkt? Als je zeker bent van je zaak zou ik het er gewoon met haar over hebben, en dan zien hoe het verder gaat.

Ik ookquote:

zo heb ik t nog niet bekeken, maar dat is idd ook zo!quote:Op zondag 10 januari 2010 00:14 schreef Avey het volgende:
Toch alleen maar beter? Kun je alles samen ontdekken
Of misschien denk ik nu te romantisch?In ieder geval, denk je niet dat de kans groot is dat zij er hetzelfde over denkt? Als je zeker bent van je zaak zou ik het er gewoon met haar over hebben, en dan zien hoe het verder gaat.
 we hebben het daar nog zo over gehad..misschien toch wel handig er zo en zo nog is over te hebben, thank s voor je tips  :d
 we hebben het daar nog zo over gehad..misschien toch wel handig er zo en zo nog is over te hebben, thank s voor je tips  :d

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |