Zou wel goed moeten komen toch?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:15 schreef Avey het volgende:
M'n vriendin heeft zelfs nieuwe gekocht, in de hoop dat morgen de ijsbaan open is
Trouwens, we zijn samen zo lang op vakantie geweest en nu we maar twee daagjes weer uit elkaar zijn begin ik haar alweer enórm te missen
Misschien gaat dat samenwonen nog wel goedkomen ook
Nou, dan zijn ze zo simpel dat ik ze daardoor juist niet kan begrijpen:')... Of ik ben daar zelf te simpel voor...quote:
Wat snap je niet aan mannen dan?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, dan zijn ze zo simpel dat ik ze daardoor juist niet kan begrijpen:')... Of ik ben daar zelf te simpel voor...
Misschien snap ik mannen beter omdat ik niet emotioneel betrokken raak... of er verder buiten sta. Ofzoquote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, dan zijn ze zo simpel dat ik ze daardoor juist niet kan begrijpen:')... Of ik ben daar zelf te simpel voor...
Mss heb je een beetje een malebrain?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:33 schreef Avey het volgende:
[..]
Misschien snap ik mannen beter omdat ik niet emotioneel betrokken raak... of er verder buiten sta. Ofzo
In ieder geval, op de een of andere manier komen mijn hetero vriendinnen vaak naar mij voor relatieadvies ofzo... waarom weet ik niet maar mijn succesrate is nog best redelijk
Ik denk ook dat het helpt als je er zelf geen ervaring mee hebt en dus vanaf de buitenkant kunt kijken. Ik ben ook een goede relatietherapeut, maar ik heb bijna nergens ervaring meequote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:33 schreef Avey het volgende:
[..]
Misschien snap ik mannen beter omdat ik niet emotioneel betrokken raak... of er verder buiten sta. Ofzo
In ieder geval, op de een of andere manier komen mijn hetero vriendinnen vaak naar mij voor relatieadvies ofzo... waarom weet ik niet maar mijn succesrate is nog best redelijk
Het kind mist als jongen al een mannelijk rolmodel in het dagelijks leven (hoewel die er vast wel zullen zijn, ooms, vrienden etc), maar óók nog eens een zwart rolmodel. Mijn ex was halfbloed en is zonder zijn vader opgegroeid. Dat kon je in bepaalde dingen wel merken, hoewel hij uiteindelijk heel normaal is geworden.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:24 schreef wonderer het volgende:
Hoezo is de huidskleur een bijkomend probleem? Het mag toch duidelijk zijn dat het jochie niet het kind is van beide moeders, of ie nou zwart of blank is
Linkjequote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:40 schreef wonderer het volgende:
Even spuien hoor.
Topic wordt geopend om een probleem aan de kaak te stellen. Iemand komt met een oplossing. Iemand anders spreekt die oplossing tegen omdat het samenhangt met het eerder vastgestelde probleem. Vraagt weer iemand anders hoe dat probleem dan opgelost moet worden.
Ja, muts, daar is dat topic dus voor
Waarom ze me niet willenquote:
Mensen komen ook vaak bij mij. Meestal resulteert dat in break-ups.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:33 schreef Avey het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal gek! Nou ja, de meerderheid.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waarom ze me niet willen. Nou ja, de meerderheid
.
Dat zal het zijnquote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:57 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal gek! Nou ja, de meerderheid.
zal wel aan mij liggen, maar waarom heb je een rolmodel nodig voor je huidskleur?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:52 schreef Seven. het volgende:
[..]
Het kind mist als jongen al een mannelijk rolmodel in het dagelijks leven (hoewel die er vast wel zullen zijn, ooms, vrienden etc), maar óók nog eens een zwart rolmodel. Mijn ex was halfbloed en is zonder zijn vader opgegroeid. Dat kon je in bepaalde dingen wel merken, hoewel hij uiteindelijk heel normaal is geworden.
Het ontbreken van een mannelijk rolmodel uitte zich voornamelijk in het zich zonder al te veel drempels kunnen uitenen het ontbreken van al te mannelijk gedrag
. Voor mij een verademing, maar hij vond het wel vervelend als mensen hem vroegen of hij homo is. Wat betreft zijn zwarte kant. Die heeft hij nooit kunnen (en willen) ontdekken. Maar als hij dat wél had gewild, dan kon hij zijn biologische vader nog opzoeken. Dit jochie kan dat misschien nooit.
Als je als halfbloed meisje bij 2 mannen opgroeid, lijkt me ook niet makkelijk. Het lijkt me dat je dan nooit leert hoe je je als vrouw kunt uiten omdat je het voorbeeld mist, laat staan als zwarte vrouw.
Talk to the hand.
Besloten.quote:
Omdat het in vrijwel alle gevallen een totaal andere subcultuur is. In Nederland is het niet zozeer aan de orde maar in de VS bijvoorbeeld komt dat volgens mij nog veel sterker aan de orde. Ik kan me in ieder geval levendig voorstellen dat, als ik bij zwarte ouders op zou groeien, een wit rolmodel zou missen. Maar OK, gevalletje projectie misschien.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
zal wel aan mij liggen, maar waarom heb je een rolmodel nodig voor je huidskleur?
Op de een of andere manier moet na dood (van anderen) altijd alcohol volgen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:57 schreef Qebbel het volgende:
Zo, ben terug van condoleance. Was wel lastig zeg! Nu in utrecht bij lief. Lekker biertjes drinken in de kroeg zometeen. Ben ik wel aan toe!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |