abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 januari 2010 @ 19:23:36 #101
279841 Avey
Blossom!
pi_76574900
Pfff, mannen zijn simpel

This might be a surprise but it's true
That I'm not like you and I don't want your advice
Or your praise or to move in the ways you do
And I never will
  vrijdag 8 januari 2010 @ 19:25:59 #102
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_76574990
Schaatsen... ook al in geen eeuwen meer gedaan
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_76575088
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 19:15 schreef Avey het volgende:
M'n vriendin heeft zelfs nieuwe gekocht, in de hoop dat morgen de ijsbaan open is

Trouwens, we zijn samen zo lang op vakantie geweest en nu we maar twee daagjes weer uit elkaar zijn begin ik haar alweer enórm te missen

Misschien gaat dat samenwonen nog wel goedkomen ook
Zou wel goed moeten komen toch?
En ohh dat ken ik, mijn is net terug van een weekje Oostenrijk. Gelukkig want ik miste haar ook echt zo erg . Samenwonen ftw
Je weet toch zichzellef.
  vrijdag 8 januari 2010 @ 19:31:59 #104
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_76575194
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 19:23 schreef Avey het volgende:
Pfff, mannen zijn simpel

Nou, dan zijn ze zo simpel dat ik ze daardoor juist niet kan begrijpen:')... Of ik ben daar zelf te simpel voor...
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  vrijdag 8 januari 2010 @ 19:32:38 #105
71919 wonderer
pi_76575223
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 19:31 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Nou, dan zijn ze zo simpel dat ik ze daardoor juist niet kan begrijpen:')... Of ik ben daar zelf te simpel voor...
Wat snap je niet aan mannen dan?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
  vrijdag 8 januari 2010 @ 19:33:21 #106
279841 Avey
Blossom!
pi_76575253
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 19:31 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Misschien snap ik mannen beter omdat ik niet emotioneel betrokken raak... of er verder buiten sta. Ofzo

In ieder geval, op de een of andere manier komen mijn hetero vriendinnen vaak naar mij voor relatieadvies ofzo... waarom weet ik niet maar mijn succesrate is nog best redelijk
And I never will
pi_76575311
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 19:33 schreef Avey het volgende:

[..]

Misschien snap ik mannen beter omdat ik niet emotioneel betrokken raak... of er verder buiten sta. Ofzo

In ieder geval, op de een of andere manier komen mijn hetero vriendinnen vaak naar mij voor relatieadvies ofzo... waarom weet ik niet maar mijn succesrate is nog best redelijk
Mss heb je een beetje een malebrain? Dat het daarom zo goed werkt?
Je weet toch zichzellef.
  vrijdag 8 januari 2010 @ 19:37:31 #108
279841 Avey
Blossom!
pi_76575402
Misschien, ik hou van auto's en autosport enzo... Van die typische mannendingen. Ik ben wat dat betreft best de cliché lesbo
And I never will
  vrijdag 8 januari 2010 @ 19:40:03 #109
71919 wonderer
pi_76575491
Even spuien hoor.

Topic wordt geopend om een probleem aan de kaak te stellen. Iemand komt met een oplossing. Iemand anders spreekt die oplossing tegen omdat het samenhangt met het eerder vastgestelde probleem. Vraagt weer iemand anders hoe dat probleem dan opgelost moet worden.

Ja, muts, daar is dat topic dus voor
  vrijdag 8 januari 2010 @ 19:42:14 #110
71919 wonderer
pi_76575566
quote:

[..]

Ik denk ook dat het helpt als je er zelf geen ervaring mee hebt en dus vanaf de buitenkant kunt kijken. Ik ben ook een goede relatietherapeut, maar ik heb bijna nergens ervaring mee
  vrijdag 8 januari 2010 @ 19:52:16 #111
277627 Seven.
We are Borg.
pi_76575992
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 18:24 schreef wonderer het volgende:
Hoezo is de huidskleur een bijkomend probleem? Het mag toch duidelijk zijn dat het jochie niet het kind is van beide moeders, of ie nou zwart of blank is
Het kind mist als jongen al een mannelijk rolmodel in het dagelijks leven (hoewel die er vast wel zullen zijn, ooms, vrienden etc), maar óók nog eens een zwart rolmodel. Mijn ex was halfbloed en is zonder zijn vader opgegroeid. Dat kon je in bepaalde dingen wel merken, hoewel hij uiteindelijk heel normaal is geworden.

Het ontbreken van een mannelijk rolmodel uitte zich voornamelijk in het zich zonder al te veel drempels kunnen uiten en het ontbreken van al te mannelijk gedrag . Voor mij een verademing, maar hij vond het wel vervelend als mensen hem vroegen of hij homo is. Wat betreft zijn zwarte kant. Die heeft hij nooit kunnen (en willen) ontdekken. Maar als hij dat wél had gewild, dan kon hij zijn biologische vader nog opzoeken. Dit jochie kan dat misschien nooit.

Als je als halfbloed meisje bij 2 mannen opgroeid, lijkt me ook niet makkelijk. Het lijkt me dat je dan nooit leert hoe je je als vrouw kunt uiten omdat je het voorbeeld mist, laat staan als zwarte vrouw.

Talk to the hand .
Resistance is futile.
  vrijdag 8 januari 2010 @ 19:53:23 #112
277627 Seven.
We are Borg.
pi_76576034
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 19:40 schreef wonderer het volgende:
Even spuien hoor.

Topic wordt geopend om een probleem aan de kaak te stellen. Iemand komt met een oplossing. Iemand anders spreekt die oplossing tegen omdat het samenhangt met het eerder vastgestelde probleem. Vraagt weer iemand anders hoe dat probleem dan opgelost moet worden.

Ja, muts, daar is dat topic dus voor
Linkje .
Resistance is futile.
  vrijdag 8 januari 2010 @ 19:54:23 #113
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_76576080
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 19:32 schreef wonderer het volgende:

[..]

Wat snap je niet aan mannen dan?
Waarom ze me niet willen . Nou ja, de meerderheid .
Hoogachtend,
Erik.
  vrijdag 8 januari 2010 @ 19:55:47 #114
277627 Seven.
We are Borg.
pi_76576142
quote:

[..]

Mensen komen ook vaak bij mij. Meestal resulteert dat in break-ups.

Gekke is dat ik meestal iets vertel in de strekking van begrip tonen om vervolgens te relativeren. 'Hij/zij is zo. Je kunt daar niet jaren tegen vechten, waarom er dan een probleem van maken? Dus accepteren'. En dan maken ze het na een paar maanden uit omdat ze besluiten dat ze met bepaalde eigenschappen niet kunnen leven.
Resistance is futile.
  vrijdag 8 januari 2010 @ 19:56:58 #115
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_76576184
Ik zit elke keer te kijken waarom dit in mijn AT zit .

Sorry, niets ontopics te melden, carry on .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  vrijdag 8 januari 2010 @ 19:57:21 #116
277627 Seven.
We are Borg.
pi_76576203
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 19:54 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Waarom ze me niet willen . Nou ja, de meerderheid .
Ze zijn allemaal gek! Nou ja, de meerderheid.
Resistance is futile.
  vrijdag 8 januari 2010 @ 20:02:58 #117
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_76576429
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 19:57 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ze zijn allemaal gek! Nou ja, de meerderheid.
Dat zal het zijn .
Hoogachtend,
Erik.
  vrijdag 8 januari 2010 @ 20:27:34 #118
71919 wonderer
pi_76577508
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 19:52 schreef Seven. het volgende:

[..]

Het kind mist als jongen al een mannelijk rolmodel in het dagelijks leven (hoewel die er vast wel zullen zijn, ooms, vrienden etc), maar óók nog eens een zwart rolmodel. Mijn ex was halfbloed en is zonder zijn vader opgegroeid. Dat kon je in bepaalde dingen wel merken, hoewel hij uiteindelijk heel normaal is geworden.

Het ontbreken van een mannelijk rolmodel uitte zich voornamelijk in het zich zonder al te veel drempels kunnen uiten en het ontbreken van al te mannelijk gedrag . Voor mij een verademing, maar hij vond het wel vervelend als mensen hem vroegen of hij homo is. Wat betreft zijn zwarte kant. Die heeft hij nooit kunnen (en willen) ontdekken. Maar als hij dat wél had gewild, dan kon hij zijn biologische vader nog opzoeken. Dit jochie kan dat misschien nooit.

Als je als halfbloed meisje bij 2 mannen opgroeid, lijkt me ook niet makkelijk. Het lijkt me dat je dan nooit leert hoe je je als vrouw kunt uiten omdat je het voorbeeld mist, laat staan als zwarte vrouw.

Talk to the hand .
zal wel aan mij liggen, maar waarom heb je een rolmodel nodig voor je huidskleur?
  vrijdag 8 januari 2010 @ 20:27:47 #119
71919 wonderer
pi_76577521
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 19:53 schreef Seven. het volgende:

[..]

Linkje .
Besloten.
  vrijdag 8 januari 2010 @ 21:12:07 #120
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_76579358
zoooo net naar sherlock holmes geweest.... leuke film
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
  vrijdag 8 januari 2010 @ 21:34:58 #121
277627 Seven.
We are Borg.
pi_76580366
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 20:27 schreef wonderer het volgende:

[..]

zal wel aan mij liggen, maar waarom heb je een rolmodel nodig voor je huidskleur?
Omdat het in vrijwel alle gevallen een totaal andere subcultuur is. In Nederland is het niet zozeer aan de orde maar in de VS bijvoorbeeld komt dat volgens mij nog veel sterker aan de orde. Ik kan me in ieder geval levendig voorstellen dat, als ik bij zwarte ouders op zou groeien, een wit rolmodel zou missen. Maar OK, gevalletje projectie misschien.
Resistance is futile.
  vrijdag 8 januari 2010 @ 22:57:00 #122
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_76583677
Zo, ben terug van condoleance. Was wel lastig zeg! Nu in utrecht bij lief. Lekker biertjes drinken in de kroeg zometeen . Ben ik wel aan toe!
Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
  zaterdag 9 januari 2010 @ 06:27:25 #123
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_76590753
goede morgen op deze koude ochtend! heb geen zin om zo op fiets te gaan! Trek maar gewoon mijn spijkerbroek aan want mijn flinterdunne werkbroek (wat eigenlijk een zomerbroek is ) is nu wel erug koud
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
  zaterdag 9 januari 2010 @ 08:14:30 #124
71919 wonderer
pi_76590964
Ik ga ook maar eens naar bed...
pi_76592605
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 22:57 schreef Qebbel het volgende:
Zo, ben terug van condoleance. Was wel lastig zeg! Nu in utrecht bij lief. Lekker biertjes drinken in de kroeg zometeen . Ben ik wel aan toe!
Op de een of andere manier moet na dood (van anderen) altijd alcohol volgen.
Fijn dat je dat ook met je lief kon doen.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')