abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 januari 2010 @ 19:10:06 #51
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_76532861
Oh ja, maar ik denk dat dit wel een van de bekendste is (dankzij Oprah). Ik weet er zelf niet veel vanaf, alleen wat soms in de media voorbij komt.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 7 januari 2010 @ 19:12:36 #52
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_76532949
Yep. Maar zo krijg je op zich wel een vertekend beeld, net als met homo's/lesbo's. De "normale" ziet met niet dus de opvallende exemplaren worden geextrapoleerd naar de hele populaite.

Geen verwijt naar jou toe verder hoor. Niet iedereen wil zichtbaar zijn en dit is daar het resultaat van.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_76535857
Navond, wat is het enorm koud zeg!!!
pi_76535974
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 19:03 schreef wonderer het volgende:

[..]

Ben benieuwd of Thomas zwangerschapverlof had gekregen als ie voor Obama werkte
Denk je dat hij dat niet gekregen had dan? Of nou juist wel?
  donderdag 7 januari 2010 @ 20:21:32 #55
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_76536227
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 20:16 schreef lezzer het volgende:

[..]

Denk je dat hij dat niet gekregen had dan? Of nou juist wel?
Geen idee, eerlijk gezegd.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  vrijdag 8 januari 2010 @ 08:17:07 #56
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_76551514
Goedemorgen allemaal!

Brrr echt (...) koud!
pi_76551539
Ik begin me een beetje druk te maken over het weekend.
Er schijnt hier nogal een bak sneeuw verwacht te worden (ik zit in het ZO van NL dus).
Met sneeuwjachten en insneeuwen enzo.

Morgen is mijn schoonmoeder jarig (inclusief feestje) en zondag viert mijn neefje in Rotterdam e.o. z'n verjaardag.
  vrijdag 8 januari 2010 @ 08:39:24 #58
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_76551830
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 08:18 schreef lezzer het volgende:
Ik begin me een beetje druk te maken over het weekend.
Er schijnt hier nogal een bak sneeuw verwacht te worden (ik zit in het ZO van NL dus).
Met sneeuwjachten en insneeuwen enzo.

Morgen is mijn schoonmoeder jarig (inclusief feestje) en zondag viert mijn neefje in Rotterdam e.o. z'n verjaardag.
Waar woont je schoonmoeder?
  vrijdag 8 januari 2010 @ 08:43:08 #59
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_76551891
Heb hetzelfde probleem, alleen betreft het bij mij een condoleance vandaag, een morgen een crematie . Zie er nu al tegenop. En wilde nog naar oma in Arnhem, die het huis niet uitkan ivm 't weer. En dat allemaal zonder winterbanden. Kansloos

Terwijl vriendinlief en ik een romantisch schaatsweekeindje gepland hadden. Vorig jaar waren wij namelijk de ENIGE Nederlanders die niet op de schaats hebben gestaan (we waren net in luvv en hadden heel andere dingen aan ons hoofd in 't weekeinde ). Dus hadden we gezworen dat we dit jaar bij het eerste vliesje ijs, de schaatsen onder zouden binden. Dus was van plan de Amsterdamse grachten eens uit te testen (grapje).

Wie heeft er een gezellig verhaal?
Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
pi_76552054
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 08:39 schreef Alicey het volgende:

[..]

Waar woont je schoonmoeder?
Hier 6km verderop.
Dus dat is wel te doen.
Maar ik verwacht toestanden met het vervoeren van visite enzo...
  vrijdag 8 januari 2010 @ 09:02:13 #61
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_76552230
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 08:51 schreef lezzer het volgende:

[..]

Hier 6km verderop.
Dus dat is wel te doen.
Maar ik verwacht toestanden met het vervoeren van visite enzo...
Hmm, daar blijven overnachten heeft dan ook niet veel zin.. Voor zover ik het kan zien gaat hier (Omgeving Rotterdam) nl. maar heel weinig sneeuw vallen..

Visite kan idd een probleem zijn, want dan zit je vooral op locale wegen.
  vrijdag 8 januari 2010 @ 09:03:51 #62
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_76552264
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 08:43 schreef Qebbel het volgende:
Heb hetzelfde probleem, alleen betreft het bij mij een condoleance vandaag, een morgen een crematie . Zie er nu al tegenop.
Ik vind dat sowieso altijd al vervelende dingen.. Maar ze horen er een beetje bij.
quote:
En wilde nog naar oma in Arnhem, die het huis niet uitkan ivm 't weer. En dat allemaal zonder winterbanden. Kansloos
Het gaat vooral om de locale wegen die een probleem zijn. Zonder winterbanden zul je het misschien iets rustiger aan moeten doen, maar kom je er ook wel als je een beetje voorzichtig bent.
quote:
Terwijl vriendinlief en ik een romantisch schaatsweekeindje gepland hadden. Vorig jaar waren wij namelijk de ENIGE Nederlanders die niet op de schaats hebben gestaan (we waren net in luvv en hadden heel andere dingen aan ons hoofd in 't weekeinde ). Dus hadden we gezworen dat we dit jaar bij het eerste vliesje ijs, de schaatsen onder zouden binden. Dus was van plan de Amsterdamse grachten eens uit te testen (grapje).
Ik heb ook al heel lang niet meer geschaatst! Maar steeds als ik me voorneem om eens te gaan schaatsen is het koude weer weer over voor ik er weer aan denk.
quote:
Sorry, ik kan je er niet aan helpen vrees ik.
  vrijdag 8 januari 2010 @ 09:22:49 #63
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_76552644
jeetje word ik wakker heb ik het gewoon koud en dan lig ik onder de dekens... hoeveel heeft het wel niet gevroren vanacht

schaatsen heb ik vorig jaar ook niet gedaan maar dat zal iets te maken hebben met het feit dat ik er een gruwlijk hekel aan heb

moet zondag proberen in uden te komen vanuit den haag dus dat word ook nog leuk (rij met mijn paps mee en heeft al gezegd dat het onder voorbehoud is.... hoop het niet want heb er verlofuren aan gespendeerd terwijl ik er een stuk of 40uur negatief heb uit het vorige jaar
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
pi_76552660
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 08:43 schreef Qebbel het volgende:
Ik zit lekker thuis te werken, dikke trui aan en de kachels op hoog, poes op het bureau + poes op schoot (niet heel praktisch), ik ga vanmiddag lekker eten maken voor mijn en we zijn het hele weekeind vrij! Is dat niet gezellig ?
Mu!
  vrijdag 8 januari 2010 @ 09:29:22 #65
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_76552834
Nog iemand gevonden die niet heeft geschaatst . Inderdaad; voor je het weet, is het weer voorbij. Daarom moet je er (met gevaar voor eigen leven!) als de kippen bij wezen, zodra het één graad vriest. Heb ik ontdekt.

Kent iemand dit verhaal? Zo geweldig ! Wel een beetje toepasselijk nu met al die sneeuw.
pi_76553137
Ik heb ook niet geschaatst vorig jaar. En dit jaar ook niet.
Ik heb mijn schaatsen 15 jaar geleden aan mijn zus uitgeleend en nooit meer terug gezien

Ik zit ook lekker thuis te werken.
Kacheltje hoog, trainingspak aan, vers bakkie koffie
pi_76553151
Ken t snowmanverhaal niet.

Ik ben niet zo bang voor slecht weer. Kan toch het hele weekend niks anders dan door het huis kreupelen op mijn lelijke krukken. Vannacht niet eens koud gehad, had het te druk met pijn hebben.. het water (dus pijnstilslikmogelijkheid) stond bij mijn schatje en ik wilde haar niet wakker maken omdat ze moest werken...
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_76553295
Ok, ik vind, het moet gewoon even officiëel gezegd worden, Vanyel is gewoon keizielig (zoals ze dat hier zeggen).
*op zoek gaat naar knuffelsmiley
  vrijdag 8 januari 2010 @ 09:49:10 #69
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_76553317
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 09:42 schreef Vanyel het volgende:
Ken t snowmanverhaal niet.

Ik ben niet zo bang voor slecht weer. Kan toch het hele weekend niks anders dan door het huis kreupelen op mijn lelijke krukken. Vannacht niet eens koud gehad, had het te druk met pijn hebben.. het water (dus pijnstilslikmogelijkheid) stond bij mijn schatje en ik wilde haar niet wakker maken omdat ze moest werken...
wat heb je nou precies met je knie???

enne dat je haar niet wil wakker maken maar waarschijnlijk had ze het niet erg gevonden om ff wakker te worden en je het water aan te geven (misschien een ideetje om een flesje water naast/ achter je kussen neer te leggen met je pijnstillers
pi_76553378
Gevonden!
Voor Vanyel:
  vrijdag 8 januari 2010 @ 09:54:43 #71
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_76553472
Vanyel!
  vrijdag 8 januari 2010 @ 09:57:24 #72
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_76553547
vind deze hug ook wel leuk

vrijdag 8 januari 2010 @ 09:58:11 #73
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_76553570
Voor Vanyel!

Penelope Cruz (zucht...) en Scarlett Johansson (nog meer zucht...)
pi_76553804
is dat uit die film van die twee meiden met die vent? Hoe heet ie?
Die was laatst op tv.
  vrijdag 8 januari 2010 @ 10:17:24 #75
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_76554070
Oh ja, bijna vergeten! Ook voor Vanyel: The Snowman . Word je misschien wel iets blijer van

*Falling in love warning!*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')