Denk je dat hij dat niet gekregen had dan? Of nou juist wel?quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ben benieuwd of Thomas zwangerschapverlof had gekregen als ie voor Obama werkte
Geen idee, eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:16 schreef lezzer het volgende:
[..]
Denk je dat hij dat niet gekregen had dan? Of nou juist wel?
Waar woont je schoonmoeder?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 08:18 schreef lezzer het volgende:
Ik begin me een beetje druk te maken over het weekend.
Er schijnt hier nogal een bak sneeuw verwacht te worden (ik zit in het ZO van NL dus).
Met sneeuwjachten en insneeuwen enzo.
Morgen is mijn schoonmoeder jarig (inclusief feestje) en zondag viert mijn neefje in Rotterdam e.o. z'n verjaardag.
Hier 6km verderop.quote:
Hmm, daar blijven overnachten heeft dan ook niet veel zin.. Voor zover ik het kan zien gaat hier (Omgeving Rotterdam) nl. maar heel weinig sneeuw vallen..quote:Op vrijdag 8 januari 2010 08:51 schreef lezzer het volgende:
[..]
Hier 6km verderop.
Dus dat is wel te doen.
Maar ik verwacht toestanden met het vervoeren van visite enzo...
Ik vind dat sowieso altijd al vervelende dingen.. Maar ze horen er een beetje bij.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 08:43 schreef Qebbel het volgende:
Heb hetzelfde probleem, alleen betreft het bij mij een condoleance vandaag, een morgen een crematie. Zie er nu al tegenop.
Het gaat vooral om de locale wegen die een probleem zijn. Zonder winterbanden zul je het misschien iets rustiger aan moeten doen, maar kom je er ook wel als je een beetje voorzichtig bent.quote:En wilde nog naar oma in Arnhem, die het huis niet uitkan ivm 't weer. En dat allemaal zonder winterbanden. Kansloos![]()
Ik heb ook al heel lang niet meer geschaatst! Maar steeds als ik me voorneem om eens te gaan schaatsen is het koude weer weer over voor ik er weer aan denk.quote:Terwijl vriendinlief en ik een romantisch schaatsweekeindje gepland hadden. Vorig jaar waren wij namelijk de ENIGE Nederlanders die niet op de schaats hebben gestaan (we waren net in luvv en hadden heel andere dingen aan ons hoofd in 't weekeinde). Dus hadden we gezworen dat we dit jaar bij het eerste vliesje ijs, de schaatsen onder zouden binden. Dus was van plan de Amsterdamse grachten eens uit te testen
(grapje).
Sorry, ik kan je er niet aan helpen vrees ik.quote:Wie heeft er een gezellig verhaal?
Ik zit lekker thuis te werken, dikke trui aan en de kachels op hoog, poes op het bureau + poes op schoot (niet heel praktisch), ik ga vanmiddag lekker eten maken voor mijnquote:
wat heb je nou precies met je knie???quote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:42 schreef Vanyel het volgende:
Ken t snowmanverhaal niet.
Ik ben niet zo bang voor slecht weer. Kan toch het hele weekend niks anders dan door het huis kreupelen op mijn lelijke krukken. Vannacht niet eens koud gehad, had het te druk met pijn hebben.. het water (dus pijnstilslikmogelijkheid) stond bij mijn schatje en ik wilde haar niet wakker maken omdat ze moest werken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |