SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welkom in het Stage slowchat topic!!
Wie zijn de mensen die hier vaak te vinden zijn?
PieterBas -> werkt nu full-time;
HostiMeister -> liep stage op de RU, komt af en toen weer eens binnenvallen;
Luctor.et.Emergo -> Seizoensplayer;
Eer-ik --> vindt ons gewoon leuk;![]()
vrolijke-frits -> vindt ons ook gewoon leuk;![]()
Bootje84 -> Gaat afstuderen in Zoetermeer;
motorbloempje -> eerstejaars Engelse Taal en Cultuur in Nijmegen. Queen of SOG, maar moet wel echt wat gaan doen. Geen stage, gewoon slowchat;
Daph_ -> is in juli geslaagd voor de opleiding HBO Accountancy. Werkt bij een accountantskantoor en begint in februari met Master of Science in Accountancy;![]()
Puala -> zit op het gemeentehuis voor een stage bij de afdeling ICT;
Isdatzo -> Koning;
DjRex89 -> Dozenvouwer Deluxe Als er tijd over is, ontwikkelt hij een domotica systeem bij een bedrijf dat IPTV-applicaties ontwikkeld voor een eigen product. (3e jaars student Technische Informatica);
L.no -> moet ergens in het jaar maatschappelijke stage doen;
Kuno_van_dijk -> is de spam koning van alle stage SC topics;
standaard_broodrooster -> zit in een klein hutje op de hei met zijn ICT stage geiten te hoeden;
Bravebart -> doet in zn stage iets met lichtgevende bacteriën voor Artis;
EddyAlbena -> is gewoon een luie pad, die hier dus niks neerzet;
Stevennn -> is DVD-hoesje snijder extraordinaire;
Duikboot -> blaast dingen op zonder ze te slopen;
Dzjenn. -> Lapo-topic-start-faler.
Handige linkjes
Historie Stage SC en SES SC-topics (Met dank aan Piles...)
Uitleg over cupmaten (Met dank aan Yesse...)
Beste Stage SC topic ever (Met dank aan Bootje...)
Beste SES SC topic ever (Met dank aan Cali en Paula_...)
Het spamrecord!!! (Met dank aan ons allemaal...)
Meeste aaneengesloten posts [53, jna] (Met dank aan Glowmouse...)
Vrij om aan te vullen
regeltjes
Lapo? Zet een linkje naar het nieuwe topic in je lapo!
NSFW-foto's? Met een spoiler moet het kunnen!
Smiley-posts? Maak het niet te gek, dan komt het wel goed!
We willen het topic gezellig houden... Dus geen MBO / HBO / WO bashing... Iedereen is welkom!
Ben je nieuw: stel je even netjes voor met foto of hyves.
Een Luctortje: Een meisje hosselen totdat ze je echt wilt zien en dan smoesjes bedenken om haar maar niet te hoeven ontmoeten.
(de OP)Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
Iets over zaterdagquote:Op donderdag 7 januari 2010 10:00 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Vertel!
De mijne was iets minder, maar heb er niet minder lekker om geslapen
Alleen werd ik weer een uur eerder wakker dan dat de wekker zou gaan
quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:00 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Mijn manier van wakker worden pwnd jullie allemaal.. Mijn wekker gaat af en ik voel dat ik een loopneus heb.. Alleen was het geen snot, maar bloed
Rood kussen..
Haha nee, niet eensquote:Op donderdag 7 januari 2010 10:01 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Hij heeft vast gisteren zitten cammen met L.no, nou dan weet ik het wel hoor
Kon ze nog lopen daarna?quote:
Sinds ik neusspray gebruik, wat vaker. Alleen was dit een eerste keer. Had eerst Nasonex maar daarbij kreeg ik spontaan bloedneuzen.. Was niet handig. Nu Budesonide, werkt een stukje beter, alleen soms nog steeds bloedneus..quote:
Ja hoorquote:
Kut man, sterktequote:Op donderdag 7 januari 2010 10:05 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Sinds ik neusspray gebruik, wat vaker. Alleen was dit een eerste keer. Had eerst Nasonex maar daarbij kreeg ik spontaan bloedneuzen.. Was niet handig. Nu Budesonide, werkt een stukje beter, alleen soms nog steeds bloedneus..
No worry. Onkruid vergaat niet. Voel me nog kiplekker hoorquote:
Zo is dat! En daar gaat het omquote:Op donderdag 7 januari 2010 10:07 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
No worry. Onkruid vergaat niet. Voel me nog kiplekker hoor
BAMquote:Op donderdag 7 januari 2010 10:06 schreef Bootje84 het volgende:
Oh btw, ik heb de NKOTB-sounds geroggeld
quote:
Ik krijg dat ook door het gebruik van neussprayquote:Op donderdag 7 januari 2010 10:05 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Sinds ik neusspray gebruik, wat vaker. Alleen was dit een eerste keer. Had eerst Nasonex maar daarbij kreeg ik spontaan bloedneuzen.. Was niet handig. Nu Budesonide, werkt een stukje beter, alleen soms nog steeds bloedneus..
Wel herkenbaar. Wel kut voor je.quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:05 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Waar blijft mijn reply op die discussie over leerlingen die te lui zijn om een fiets te nemen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:16 schreef AMDB het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat jij de enige bent die géén pm ontvangen hebt![]()
Die moeten toch maar iets dichterbij gaan wonenquote:Op donderdag 7 januari 2010 10:18 schreef L.no het volgende:
[..]
Waar blijft mijn reply op die discussie over leerlingen die te lui zijn om een fiets te nemen.
Je hebt PMquote:
Nee man, dan duurt het ook lang om te reizen, want je moet heel langzaam gaan fietsen i ndit weer.quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:19 schreef AMDB het volgende:
[..]
Die moeten toch maar iets dichterbij gaan wonenZe wonen idd wel erg ver. Maar dan nog is fietsen met dit weer beter dan de bus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |