abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76514612
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 10:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
Den Haag #50 Waar we willen weten hoe iedereen eruit ziet!
Dit was de OP eigenlijk eerst en hier stond de OP om in een nieuw topic te plaatsen maar zelfs daar wilde velen niet aan
Zoveel plaatjes hoeven er nou ook weer niet in....da's een best stukje scrollen
Ik ben van pindavlees
pi_76514664
Ik vond het weinig moeite om even naar de Wiki te gaan, te control-c-en en vervolgens te control-v-en.
je moet gewoon LE-ZEN | If you had one chance, one opportunity, to seize everything you ever wanted, in one moment. Would you capture it? Or just let it slip?
pi_76514680
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 10:41 schreef RATMEN het volgende:
Ik vond het weinig moeite om even naar de Wiki te gaan, te control-c-en en vervolgens te control-v-en.
Het is ook geen moeite, zo doe ik het ook met een ander topic waar ik heul veul post
Ik ben van pindavlees
pi_76514701
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 10:39 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Dat stond ie al http://wiki.fok.nl/index.php/Den_Haag
Echt? dat is me nooit opgevallen
Maar de OP was dan ook wel erg groot.
Waarom niet alleen een banner, een linkje naar de Google Maps en een lijstje met mensen die posten?
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_76514744
Die samenvatting van wie iemand is is wel leuk, ik moest veel van jullie leren kennen in de afgelopen 4 topicjes en die samenvatting had me destijds kunnen helpen.

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 07-01-2010 10:45:35 ]
pi_76514747
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 10:43 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Echt? dat is me nooit opgevallen
Maar de OP was dan ook wel erg groot.
Waarom niet alleen een banner, een linkje naar de Google Maps en een lijstje met mensen die posten?
Beetje info over Den Haag vond ik ook wel leuk hoor. Eigk vond ik het wel een TOP OP .

Aanvullen met de UserIcons is leuk .
je moet gewoon LE-ZEN | If you had one chance, one opportunity, to seize everything you ever wanted, in one moment. Would you capture it? Or just let it slip?
pi_76514779
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 10:40 schreef Flappekz het volgende:

[..]

Zoveel plaatjes hoeven er nou ook weer niet in....da's een best stukje scrollen
Linkjes naar alle voorgaande topics hoeft van mij ook niet.
Net als de Den Haag linkjes. Als iemand iets wil weten dan heb je Google of de mensen in het topic die je kunnen helpen
50.000 O+
pi_76514802
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 10:44 schreef RATMEN het volgende:

[..]

Beetje info over Den Haag vond ik ook wel leuk hoor. Eigk vond ik het wel een TOP OP .

Aanvullen met de UserIcons is leuk .
Ik vind'em echt veel te groot. Geen hond die er naar kijkt.
50.000 O+
pi_76514805
True, linkjes naar de vorige topics mag er van mij ook uit .
pi_76514818
Dan ga ik wel even aan de slag en probeer er wel wat van de maken dan.

Voor wie op het Den Haag kaartje wil stuur mij even een pm met als onderwerp: Den Haag
en laat even weten welk adres ik erbij kan zetten (hoeft niet je precieze huisnummer te zijn bijv mag ook van paar huizen verderop maar dat we een idee hebben)
pi_76514825
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 10:45 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Linkjes naar alle voorgaande topics hoeft van mij ook niet.
Net als de Den Haag linkjes. Als iemand iets wil weten dan heb je Google of de mensen in het topic die je kunnen helpen
Daar ben ik het eigenlijk ook wel mee eens.

Ik ben voor:

1. banner
2. kort en bondig welkom-verhaaltje/zinnetje
3. Users, wie is wie
4. Google maps plaatje
Ik ben van pindavlees
pi_76514910
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 10:46 schreef admiraal_anaal het volgende:

Voor wie op het Den Haag kaartje wil stuur mij even een pm met als onderwerp: Den Haag
en laat even weten welk adres ik erbij kan zetten (hoeft niet je precieze huisnummer te zijn bijv mag ook van paar huizen verderop maar dat we een idee hebben)
Ik woon aan de linkerkant vlak onder de tramlus 11.
pi_76514923
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 10:48 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Mooie pm
Ik ben van pindavlees
pi_76514965
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 10:49 schreef Flappekz het volgende:

[..]

Mooie pm
Welke PM?
pi_76515039
quote:

quote:

[..]

Ik ben van pindavlees
pi_76515120
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 10:52 schreef Flappekz het volgende:

[..]

[..]

O...
pi_76515149
Nectaaaaaaaaaaaaaa
pi_76515209
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 10:55 schreef RATMEN het volgende:
Nectaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
* SolidasRock stapt gauw van RATMEN zijn voet af
pi_76515299
quote:

Ik sta al op de oude kaart als Petre
dag
pi_76515315
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 11:00 schreef Peter het volgende:

[..]

Ik sta al op de oude kaart als Petre
I know
pi_76515713
mjaaaaaaaaaaa?
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
pi_76515938
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 11:13 schreef nectarientje het volgende:
mjaaaaaaaaaaa?
* SolidasRock stapt snel van necta haar teentjes af
pi_76515981
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 11:19 schreef SolidasRock het volgende:
Je stond niet op mn tenen hoor Tenminste, niet dat ik gemerkt heb
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
pi_76515992
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 11:19 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Heb je van die grote voeten, of sta je met opzet op mensen d'r tenen?
Ik ben van pindavlees
  donderdag 7 januari 2010 @ 11:23:22 #75
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_76516046
quote:

[..]

dan hebben wij de zelfde appie
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_76516143
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 11:13 schreef nectarientje het volgende:
mjaaaaaaaaaaa?
Waaaaaaaaaaaaaaakker worden .
pi_76516225
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 11:23 schreef ook_gek het volgende:

[..]

dan hebben wij de zelfde appie
Ja dat viel me al op 31 december. Ik denk overigens dat je mij eerder zal herkennen dan ik jou, ik heb een foto en jij niet.
pi_76516242
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 11:28 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Ja dat viel me al op 31 december. Ik denk overigens dat je mij eerder zal herkennen dan ik jou, ik heb een foto en jij niet.
* RATMEN checkt FoBo.
pi_76516293
Hehe, duidelijk foto inderdaad. Zou je meteen herkennen
Ik ben van pindavlees
pi_76516380
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 11:26 schreef RATMEN het volgende:

Waaaaaaaaaaaaaaakker worden .
Ik zit al een paar uur op mn werk schat. Crisismanagement hier. Dat wat ik wil, wordt in z'n geheel niet gerealiseerd door collega's die daar wel voor betaald worden.. En ondertussen zit ik met een rolstoel die niet staat waar hij moet staan terwijl ik m net met moeite bij client geaccepteerd kreeg en die dus nu zonder rolstoel zit en waarvan ik niet weet hoe ik m nu in hemelsnaam weer bij client naar binnen krijg zodat hij er ook gebruik van gaat maken Snappie?
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
pi_76516387
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 11:30 schreef Flappekz het volgende:
Hehe, duidelijk foto inderdaad. Zou je meteen herkennen
Zeer herkenbare rug ja . Vooral de manier waarop de schouders iets omhoog en naar voren hangen, uniek!
pi_76516442
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 11:33 schreef RATMEN het volgende:

[..]

Zeer herkenbare rug ja . Vooral de manier waarop de schouders iets omhoog en naar voren hangen, uniek!
Uuhm... ik wilde sneeuw van die ene auto pakken en een sneeuwbal maken, die foto werd dus vlak voor dat moment gemaakt.
pi_76516459
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 11:33 schreef nectarientje het volgende:

[..]

Ik zit al een paar uur op mn werk schat. Crisismanagement hier. Dat wat ik wil, wordt in z'n geheel niet gerealiseerd door collega's die daar wel voor betaald worden.. En ondertussen zit ik met een rolstoel die niet staat waar hij moet staan terwijl ik m net met moeite bij client geaccepteerd kreeg en die dus nu zonder rolstoel zit en waarvan ik niet weet hoe ik m nu in hemelsnaam weer bij client naar binnen krijg zodat hij er ook gebruik van gaat maken Snappie?
Tuurlijk, ik zou in jouw geval ... ehm ...ik denk dat je het beste ... als je nou gewoon .. ehm ... Heel veel sterkte en succes ermee .
pi_76516471
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 11:34 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Uuhm... ik wilde sneeuw van die ene auto pakken en een sneeuwbal maken, die foto werd dus vlak voor dat moment gemaakt.
Door Summer?
pi_76516539
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 11:35 schreef RATMEN het volgende:

Tuurlijk, ik zou in jouw geval ... ehm ...ik denk dat je het beste ... als je nou gewoon .. ehm ... Heel veel sterkte en succes ermee .
ja, ik heb echt geen idee wat ik nu moet.. Er zit al zo ontzettend veel tijd in en omdat er nu ineens mensen gaan nadenken die niet geacht worden dat zelfstandig te doen heb ik een probleem..

Hoe was het gister?
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
pi_76516543
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 11:35 schreef RATMEN het volgende:

[..]

Door Summer?
Jups, het was de 1e dag waar hevige sneeuw viel in Alphen a/d Rijn en wij de kat van haar kennis hebben laten maken met sneeuw.
pi_76516616
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 11:37 schreef nectarientje het volgende:

[..]

ja, ik heb echt geen idee wat ik nu moet.. Er zit al zo ontzettend veel tijd in en omdat er nu ineens mensen gaan nadenken die niet geacht worden dat zelfstandig te doen heb ik een probleem..

Hoe was het gister?
Jammer is dat als mensen gaan denken ...

Staat op je MSN .
  donderdag 7 januari 2010 @ 11:40:20 #88
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_76516643
en weeeeeeeeeeeeeeeeeeeer een tvp!
pi_76516674
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 11:37 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Jups, het was de 1e dag waar hevige sneeuw viel in Alphen a/d Rijn en wij de kat van haar kennis hebben laten maken met sneeuw.
Dan is er toch nog iets van Summer met een foto te zien .
pi_76516723
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 11:39 schreef RATMEN het volgende:
Jammer is dat als mensen gaan denken ...

Staat op je MSN .
ja shit, daar kan ik nu niet bij Praat me even bij?
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
pi_76516725
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 11:40 schreef becky27 het volgende:
en weeeeeeeeeeeeeeeeeeeer een tvp!
Ola beeb! .

Hoest de nieuwe casa? Voelt het al beter?
pi_76516770
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 10:31 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand nog interesse in een Den Haag plattegrond zoals in het begin?
Zoiets als dit?
ik voel me zo eenaam op dat plaatje
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_76516771
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 11:41 schreef RATMEN het volgende:

[..]

Dan is er toch nog iets van Summer met een foto te zien .
Admiraal anaal heeft haar foto mogen zien en vice versa. Dus ze bestaat echt (niet dat ik twijfel of jullie denken dat mijn vriendin fictief is )
pi_76516817
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 11:42 schreef nectarientje het volgende:

[..]

ja shit, daar kan ik nu niet bij Praat me even bij?
Zonder het al te technisch te maken:

- Voor de pauze liep het erg lekker, goede flow, goede energie, weinig fuck ups qua tekst of mise en scene;
- Na de pauze liep het over het algemeen goed, aanwezig publiek en de regisseur waren erg tevreden. Ik had zelf een gek intonatie moment, waardoor ik mezelf ff van mijn stuk bracht en daar heb ik even van moeten herstellen. Effect was dat ik deels mn opbouw kwijt raakte en voor mijn gevoel nogal technisch aan het spelen was, ipv ingeleefd. Maar das niet zo overgekomen, dus op zich tevreden, maar gevoelsmatig niet geheel blij.
pi_76516844
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 11:45 schreef RATMEN het volgende:

- Voor de pauze liep het erg lekker, goede flow, goede energie, weinig fuck ups qua tekst of mise en scene;
- Na de pauze liep het over het algemeen goed, aanwezig publiek en de regisseur waren erg tevreden. Ik had zelf een gek intonatie moment, waardoor ik mezelf ff van mijn stuk bracht en daar heb ik even van moeten herstellen. Effect was dat ik deels mn opbouw kwijt raakte en voor mijn gevoel nogal technisch aan het spelen was, ipv ingeleefd. Maar das niet zo overgekomen, dus op zich tevreden, maar gevoelsmatig niet geheel blij.
Ik ga het wel zien dan
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
  donderdag 7 januari 2010 @ 11:48:14 #96
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_76516925
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 11:42 schreef RATMEN het volgende:

[..]

Ola beeb! .

Hoest de nieuwe casa? Voelt het al beter?
Ja hoor, effe wennen zeker als ik al lig te maffen en meneer laat uit zijn werk komt. Maar over 52 dagen krijgen we de sleutel van het nieuwe huis
  donderdag 7 januari 2010 @ 11:48:53 #97
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_76516944
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 11:45 schreef RATMEN het volgende:

[..]

Morgen toch de eerste voorstelling?
pi_76516961
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 11:43 schreef CaLeX het volgende:

[..]

Ja, maar ja, wie gaat er dan ook daaaaaaaar wonen .
pi_76517013
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 11:43 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Admiraal anaal heeft haar foto mogen zien en vice versa. Dus ze bestaat echt (niet dat ik twijfel of jullie denken dat mijn vriendin fictief is )
yeahhh ik heb haar gezien
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 11:43 schreef CaLeX het volgende:

[..]

Dan moeten er meer aanmeldingen per pm komen zodat ik de hele plattegrond kan plaatsen:P
pi_76517026
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 11:45 schreef nectarientje het volgende:

[..]

Ik ga het wel zien dan
. .
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 11:48 schreef becky27 het volgende:

[..]

Morgen toch de eerste voorstelling?
Vanavond première .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')