Zoveel plaatjes hoeven er nou ook weer niet in....da's een best stukje scrollenquote:Op donderdag 7 januari 2010 10:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
Den Haag #50 Waar we willen weten hoe iedereen eruit ziet!
Dit was de OP eigenlijk eerst en hier stond de OP om in een nieuw topic te plaatsen maar zelfs daar wilde velen niet aan
Het is ook geen moeite, zo doe ik het ook met een ander topic waar ik heul veul postquote:Op donderdag 7 januari 2010 10:41 schreef RATMEN het volgende:
Ik vond het weinig moeite om even naar de Wiki te gaan, te control-c-en en vervolgens te control-v-en.
Echt? dat is me nooit opgevallenquote:Op donderdag 7 januari 2010 10:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Dat stond ie alhttp://wiki.fok.nl/index.php/Den_Haag
Beetje info over Den Haag vond ik ook wel leuk hoor. Eigk vond ik het wel een TOP OPquote:Op donderdag 7 januari 2010 10:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Echt? dat is me nooit opgevallen
Maar de OP was dan ook wel erg groot.
Waarom niet alleen een banner, een linkje naar de Google Maps en een lijstje met mensen die posten?
Linkjes naar alle voorgaande topics hoeft van mij ook niet.quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:40 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Zoveel plaatjes hoeven er nou ook weer niet in....da's een best stukje scrollen
Ik vind'em echt veel te groot. Geen hond die er naar kijkt.quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:44 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Beetje info over Den Haag vond ik ook wel leuk hoor. Eigk vond ik het wel een TOP OP.
Aanvullen met de UserIcons is leuk.
Daar ben ik het eigenlijk ook wel mee eens.quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Linkjes naar alle voorgaande topics hoeft van mij ook niet.
Net als de Den Haag linkjes. Als iemand iets wil weten dan heb je Google of de mensen in het topic die je kunnen helpen
Ik woon aan de linkerkant vlak onder de tramlus 11.quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:46 schreef admiraal_anaal het volgende:
Dan ga ik wel even aan de slag en probeer er wel wat van de maken dan.
Voor wie op het Den Haag kaartje wil stuur mij even een pm met als onderwerp: Den Haag
en laat even weten welk adres ik erbij kan zetten (hoeft niet je precieze huisnummer te zijn bijv mag ook van paar huizen verderop maar dat we een idee hebben)
Mooie pmquote:Op donderdag 7 januari 2010 10:48 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik woon aan de linkerkant vlak onder de tramlus 11.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:46 schreef admiraal_anaal het volgende:
Voor wie op het Den Haag kaartje wil stuur mij even een pm met als onderwerp: Den Haag
en laat even weten welk adres ik erbij kan zetten (hoeft niet je precieze huisnummer te zijn bijv mag ook van paar huizen verderop maar dat we een idee hebben)
quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:48 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
* SolidasRock stapt gauw van RATMEN zijn voet afquote:Op donderdag 7 januari 2010 10:55 schreef RATMEN het volgende:
Nectaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Ik sta al op de oude kaart als Petrequote:Op donderdag 7 januari 2010 10:46 schreef admiraal_anaal het volgende:
quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:00 schreef Peter het volgende:
[..]
Ik sta al op de oude kaart als Petre
Je stond niet op mn tenen hoorquote:Op donderdag 7 januari 2010 11:19 schreef SolidasRock het volgende:
* SolidasRock stapt snel van necta haar teentjes af
Heb je van die grote voeten, of sta je met opzet op mensen d'r tenen?quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:19 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
* SolidasRock stapt snel van necta haar teentjes af
dan hebben wij de zelfde appiequote:Op donderdag 7 januari 2010 10:48 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Waaaaaaaaaaaaaaakker wordenquote:
Ja dat viel me al op 31 december. Ik denk overigens dat je mij eerder zal herkennen dan ik jou, ik heb een foto en jij niet.quote:
* RATMEN checkt FoBo.quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:28 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja dat viel me al op 31 december. Ik denk overigens dat je mij eerder zal herkennen dan ik jou, ik heb een foto en jij niet.
Ik zit al een paar uur op mn werk schat. Crisismanagement hier. Dat wat ik wil, wordt in z'n geheel niet gerealiseerd door collega's die daar wel voor betaald worden.. En ondertussen zit ik met een rolstoel die niet staat waar hij moet staan terwijl ik m net met moeite bij client geaccepteerd kreeg en die dus nu zonder rolstoel zit en waarvan ik niet weet hoe ik m nu in hemelsnaam weer bij client naar binnen krijg zodat hij er ook gebruik van gaat makenquote:
Zeer herkenbare rug jaquote:Op donderdag 7 januari 2010 11:30 schreef Flappekz het volgende:
Hehe, duidelijk foto inderdaad. Zou je meteen herkennen
Uuhm... ik wilde sneeuw van die ene auto pakken en een sneeuwbal maken, die foto werd dus vlak voor dat moment gemaakt.quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:33 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Zeer herkenbare rug ja. Vooral de manier waarop de schouders iets omhoog en naar voren hangen, uniek!
Tuurlijk, ik zou in jouw geval ... ehm ...ik denk dat je het beste ... als je nou gewoon .. ehm ... Heel veel sterkte en succes ermeequote:Op donderdag 7 januari 2010 11:33 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik zit al een paar uur op mn werk schat. Crisismanagement hier. Dat wat ik wil, wordt in z'n geheel niet gerealiseerd door collega's die daar wel voor betaald worden.. En ondertussen zit ik met een rolstoel die niet staat waar hij moet staan terwijl ik m net met moeite bij client geaccepteerd kreeg en die dus nu zonder rolstoel zit en waarvan ik niet weet hoe ik m nu in hemelsnaam weer bij client naar binnen krijg zodat hij er ook gebruik van gaat makenSnappie?
Door Summer?quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:34 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Uuhm... ik wilde sneeuw van die ene auto pakken en een sneeuwbal maken, die foto werd dus vlak voor dat moment gemaakt.
ja, ik heb echt geen idee wat ik nu moet.. Er zit al zo ontzettend veel tijd in en omdat er nu ineens mensen gaan nadenken die niet geacht worden dat zelfstandig te doen heb ik een probleem..quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:35 schreef RATMEN het volgende:
Tuurlijk, ik zou in jouw geval ... ehm ...ik denk dat je het beste ... als je nou gewoon .. ehm ... Heel veel sterkte en succes ermee.
Jups, het was de 1e dag waar hevige sneeuw viel in Alphen a/d Rijn en wij de kat van haar kennis hebben laten maken met sneeuw.quote:
Jammer is dat als mensen gaan denken ...quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:37 schreef nectarientje het volgende:
[..]
ja, ik heb echt geen idee wat ik nu moet.. Er zit al zo ontzettend veel tijd in en omdat er nu ineens mensen gaan nadenken die niet geacht worden dat zelfstandig te doen heb ik een probleem..
Hoe was het gister?
Dan is er toch nog iets van Summer met een foto te zienquote:Op donderdag 7 januari 2010 11:37 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Jups, het was de 1e dag waar hevige sneeuw viel in Alphen a/d Rijn en wij de kat van haar kennis hebben laten maken met sneeuw.
ja shit, daar kan ik nu niet bijquote:Op donderdag 7 januari 2010 11:39 schreef RATMEN het volgende:
Jammer is dat als mensen gaan denken ...
Staat op je MSN.
Ola beeb!quote:
quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:31 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand nog interesse in een Den Haag plattegrond zoals in het begin?
Zoiets als dit?
Admiraal anaal heeft haar foto mogen zien en vice versa. Dus ze bestaat echt (niet dat ik twijfel of jullie denken dat mijn vriendin fictief isquote:Op donderdag 7 januari 2010 11:41 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Dan is er toch nog iets van Summer met een foto te zien.
Zonder het al te technisch te maken:quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:42 schreef nectarientje het volgende:
[..]
ja shit, daar kan ik nu niet bijPraat me even bij?
Ik ga het wel zien danquote:Op donderdag 7 januari 2010 11:45 schreef RATMEN het volgende:
Zonder het al te technisch te maken:
- Voor de pauze liep het erg lekker, goede flow, goede energie, weinig fuck ups qua tekst of mise en scene;
- Na de pauze liep het over het algemeen goed, aanwezig publiek en de regisseur waren erg tevreden. Ik had zelf een gek intonatie moment, waardoor ik mezelf ff van mijn stuk bracht en daar heb ik even van moeten herstellen. Effect was dat ik deels mn opbouw kwijt raakte en voor mijn gevoel nogal technisch aan het spelen was, ipv ingeleefd. Maar das niet zo overgekomen, dus op zich tevreden, maar gevoelsmatig niet geheel blij.
Ja hoor, effe wennen zeker als ik al lig te maffen en meneer laat uit zijn werk komt. Maar over 52 dagen krijgen we de sleutel van het nieuwe huisquote:Op donderdag 7 januari 2010 11:42 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ola beeb!.
Hoest de nieuwe casa? Voelt het al beter?
Morgen toch de eerste voorstelling?quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:45 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Zonder het al te technisch te maken:
- Voor de pauze liep het erg lekker, goede flow, goede energie, weinig fuck ups qua tekst of mise en scene;
- Na de pauze liep het over het algemeen goed, aanwezig publiek en de regisseur waren erg tevreden. Ik had zelf een gek intonatie moment, waardoor ik mezelf ff van mijn stuk bracht en daar heb ik even van moeten herstellen. Effect was dat ik deels mn opbouw kwijt raakte en voor mijn gevoel nogal technisch aan het spelen was, ipv ingeleefd. Maar das niet zo overgekomen, dus op zich tevreden, maar gevoelsmatig niet geheel blij.
Ja, maar ja, wie gaat er dan ook daaaaaaaar wonenquote:Op donderdag 7 januari 2010 11:43 schreef CaLeX het volgende:
[..]ik voel me zo eenaam op dat plaatje
quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:43 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Admiraal anaal heeft haar foto mogen zien en vice versa. Dus ze bestaat echt (niet dat ik twijfel of jullie denken dat mijn vriendin fictief is)
Dan moeten er meer aanmeldingen per pm komen zodat ik de hele plattegrond kan plaatsen:Pquote:Op donderdag 7 januari 2010 11:43 schreef CaLeX het volgende:
[..]ik voel me zo eenaam op dat plaatje
quote:
Vanavond premièrequote:Op donderdag 7 januari 2010 11:48 schreef becky27 het volgende:
[..]
Morgen toch de eerste voorstelling?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |