Treinen die gewoon rijden? Waar is dat?quote:Op donderdag 7 januari 2010 07:58 schreef Jarno het volgende:
Hier dus geen vlok gevallen en dat vind ik wel prima. Fietspaden zijn brandschoon, treinen rijden gewoon, lekkel!
Overal in de wereld geloof ik wel.quote:Op donderdag 7 januari 2010 09:49 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Treinen die gewoon rijden? Waar is dat?
heb je wel gefilmd danwel gefotograveerd ?quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:16 schreef UIO_AMS het volgende:
Kon gisteren m'n stoel buiten zetten en vandaaruit genieten van het spektakel op de brug over de gracht. Zelden zoveel mensen onderuit zien gaan.
Helaas!quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:02 schreef Handdoekje het volgende:
ah ik zou toch zweren dat ik las 'Jetsers in de sneeuw' ben nu wel een beetje teleur gesteld..
Dat las ik ookquote:Op donderdag 7 januari 2010 13:02 schreef Handdoekje het volgende:
ah ik zou toch zweren dat ik las 'Jetsers in de sneeuw' ben nu wel een beetje teleur gesteld..
Ja alleen een beetje jammer dat ik dan geen tieten zie (excl. Die van mij).quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:59 schreef Joene het volgende:
ging je alarm af ?
laat ze zien dan !quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:18 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja alleen een beetje jammer dat ik dan geen tieten zie (excl. Die van mij).
Desnoods ?quote:
Nou nou wat aardigquote:
Ik word al te vaak gebruikt als vangnet J. dus dit keer maar ff niet!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:32 schreef Joene het volgende:
Beter jou tieten dan geen tieten T. zeg ik maar zo.
Is dat opeens een bad thing?quote:
ik zie hem nog nie.quote:
Dat stukje niet J.!quote:
Al een EEEEEEEEEUW!quote:
Sniet.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Een eeuw lijkt me wat overdreven, dunkt me.
Is echt al een eeuw!quote:
Wat je vind mag je houdenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
IK VIND VAN NIET!!!!!!!!!!11111
Das voor paupers!quote:
En Machu Pichu én de stad? Ik moet ook maar gaan uitkeren me dunkt.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Laat ik zo anders even mijn uitkering gaan spenderen in de stad.
FFFFUUUUUU!!!!!!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:10 schreef Joene het volgende:
oh ik zit thuis overigenshelaas niet als JK voor eeuwig.
wat is er mis met waakdienst ?quote:
Doei mop!quote:Op zondag 10 januari 2010 18:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik zeg nu alvast maar gedag, vriendjes en vriendinnetjes.
Eind januari ben ik weer in het land.
Tot dan! Veel plezier met de sneeuw en de 11stedentocht en dergelijken!.
Beterschap!quote:Op woensdag 13 januari 2010 08:57 schreef Jarno het volgende:
Ja hallo. Ziek thuis dus, dag 2.Te beroerd om rechtop te zitten laat staan fok!ken. Weer naar bed dus.
Oh Oh Oh , Is dure hobby ook.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:44 schreef Adelante het volgende:
Beterende hand is prima, dan merk je tenminste vooruitgang. Hier alles goed. Stervensdruk met voorbereiden van onze bruiloft in juni. Tering wat gaat daar veel tijd inzitten ,')
VRouwen zijn sowieso prijzig J.quote:
Dat is wel het idee, nadat we ons appartementje hebben verkocht.quote:Op donderdag 14 januari 2010 07:39 schreef Joene het volgende:
Huijs kopen Nooc ?
quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:51 schreef Adelante het volgende:
[..]
VRouwen zijn sowieso prijzig J.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:02 schreef Handdoekje het volgende:
quote:
Neen, het is een veel voorkomend probleem bij kutnewbies. Helaas.quote:Op donderdag 14 januari 2010 07:48 schreef tennisracket het volgende:
Ik las Jetsers in de sneeuw.
Ben ik de enige?
Niet !quote:
Great. Ik heb 'm nog geeneens en de opvolger staat weer klaar.quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:24 schreef Joene het volgende:
J.
http://tweakers.net/nieuw(...)pro-met-core-i5.html
Opzich een Nobel streven !quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:11 schreef Tally het volgende:
Handig een collega die bestaande gebruikers verwijderd
Ja. Dat dan weer wel.quote:
Het was vandaag in Hoofddorp. Helaas viel dit huisje een beetje tegen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:11 schreef Joene het volgende:
waar ?
Hmmm ach wat is spannend na al 3 mislukte pogingen he ?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:51 schreef just me het volgende:
Aan het "genieten" van mijn vrije dag, opruimen, was doen, schoonmaken enz.
Maar... morgen even weekendje weg !
Bij jullie weer spannend? Jaja ik lurk wat af
Tijd worre!quote:Jan 15, 2010 9:36 AM Op FedEx-voertuig voor bezorging
wanhopig proberen positief te blijven?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:53 schreef Joene het volgende:
[..]
Hmmm ach wat is spannend na al 3 mislukte pogingen he ?
Gelukkig heb ik vandaag niet de totale buikteringtyfus meer (een beetje nog maar) dus kan ik er zo nog wat mee doen ook.quote:
Mwah ik wacht het gewoon wel af niet positief / negatief ofzo. ik heb zelf weinig vertrouwen in inseminatie zo zou je het kunnen noemen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:59 schreef just me het volgende:
[..]
wanhopig proberen positief te blijven?
Gaat goed komen J.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:01 schreef Joene het volgende:
[..]
Mwah ik wacht het gewoon wel af niet positief / negatief ofzo. ik heb zelf weinig vertrouwen in inseminatie zo zou je het kunnen noemen.
dat klinkt al beter!!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:04 schreef Joene het volgende:
Er zal gerust zo een baby komen J. Maar van de inseminaties verwacht ik het zelf niet , ik zie ons wel een IVF traject ingaan.
YPPY was gisteren bij een vriendin op bezoek waar er ook 3 van de 4 ziek of ziekachtig waren. Het schijnt te heersenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:29 schreef Tally het volgende:
Buiktyfus
Ik ken het. Ik ben ook al dagen aan de spetterpoep
Jippie
Mja ik heb ook een leuk weekendquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:30 schreef just me het volgende:
Ik blijf maar een beetje bij jullie uit de buurt anders gaat mijn weekendje weg anders knallen dan de bedoeling is..
Heb je een 13"? Ik wil voor een 15" gaan.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:39 schreef Jarno het volgende:
Ach. Voor wat ik er mee doe is het toch al vette overkill dus die update overleef ik wel een ronde. Heb er iig geen spijt van dat ik de snelle heb genomen en direct 4GB erin heb, het ding vliegt echt. Next stop: SSD.
Ik vind 13 inch-en-een-beetje echt ideaal voor op de bank.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Heb je een 13"? Ik wil voor een 15" gaan.
Oeh, welke?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:41 schreef Joene het volgende:
Ik heb via het werk een 240 GB SSD besteld ervoor
Ja, daar zit ik ook mee. Wordt het toch een 13". Bevalt me nu ook prima. 15 is weer overkill. God, wat ben ik makkelijk te overtuigen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:44 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik vind 13 inch-en-een-beetje echt ideaal voor op de bank.
Essentieel helaas als je dingen wilt kopenquote:
INTEL ssda en dan is het de 256 GB editie wat netto neerkomt op 240GB.quote:
Ik wil een MacBook Pro en bied een suikerklontje. Iemand?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:57 schreef Joene het volgende:
[..]
Essentieel helaas als je dingen wilt kopen
Was er nog maar de ruilhandel !
Alsik zo naar buiten kijk kan ik het me wel voorstellen ja.quote:Op maandag 18 januari 2010 10:12 schreef Armageddon het volgende:
Meest depri dag van het jaar vandaag.
Zo stond ik ooit op een perron in Heerhugowaard op een dag als deze toen iemand voor de aanstormende intercity besloot te springen.quote:Op maandag 18 januari 2010 10:19 schreef Jarno het volgende:
[..]
Alsik zo naar buiten kijk kan ik het me wel voorstellen ja.. Mist, grijs, paar spatjes regen... Wel goed voor een paar voor-de-trein-werp-momentjes idd!
Weet het wel zeker J. Heel zeker ook nog.quote:Op maandag 18 januari 2010 10:19 schreef Jarno het volgende:
[..]
Alsik zo naar buiten kijk kan ik het me wel voorstellen ja.. Mist, grijs, paar spatjes regen... Wel goed voor een paar voor-de-trein-werp-momentjes idd!
quote:Op maandag 18 januari 2010 10:34 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik zat vanmorgen naast een Tally look a like in de tram. Mijn dag is goed.
Goeie vraag, dit!quote:
quote:Op maandag 18 januari 2010 10:12 schreef Armageddon het volgende:
Meest depri dag van het jaar vandaag.
Niet neuken zonder lange halen was het toch?quote:Op maandag 18 januari 2010 11:52 schreef Adelante het volgende:
Geen pieken zonder dalen, denk ik dan maar.
Hoe ken je nou lange halen doen als je een kleine pik heb J.quote:Op maandag 18 januari 2010 11:56 schreef Jarno het volgende:
[..]
Niet neuken zonder lange halen was het toch?.
Dat weet ik niet J.quote:Op maandag 18 januari 2010 11:58 schreef Joene het volgende:
[..]
Hoe ken je nou lange halen doen als je een kleine pik heb J.
Flink eten en groeien, dan heb je meer gewicht om hem aan te stampen.quote:Op maandag 18 januari 2010 11:58 schreef Joene het volgende:
[..]
Hoe ken je nou lange halen doen als je een kleine pik heb J.
Dit was natuurlijk het enige juiste antwoord.quote:
Maar wat is lang is dan de vraag ......quote:
Dit is een quote waard.quote:Op maandag 18 januari 2010 10:38 schreef Tally het volgende:
Ik was het helaas nietAnders had ik wel even op schoot komen zitten! Veul gezelliger.
Maar ik vind het tof dat ik nu eindelijk weet wie er achter UIO zit.Een onwijs leuke vent!
Ik heb helaas niet van die mooie sleutelbenen waar hij op valt.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:59 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Je bent ook gewoon een onwisj leuke vent, U
Ik heb heel recent maar weer meegemaakt dat ik niet geschikt ben voor vriendschappenquote:Op maandag 18 januari 2010 15:07 schreef Adelante het volgende:
Leuk is toch altijd voorvriendschap
enzulks. Dat zijn niet de geile neuksecks omschrijvingen
Toch lange halen dus!quote:
Een flinke osseworst dan?quote:
Ik heb echt geen idee.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 08:27 schreef Joene het volgende:
J. Wat zou dat nieuwe apple ding worden wat ze gaan presenteren over 1,5 week ?
Die Tablet lijkt me wel wat J.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 08:31 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee.. Bij Apple kan dat alles zijn, van gekleurde Mac Pro's tot aan de nu al beruchte Tablet. Die laatste lijkt wel waarschijnlijk though.
Hai. Can i haz titties?quote:
Oh die software Nas , van FreeNAS.org ?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:21 schreef Jarno het volgende:
Ik ben voorlopig meer dan happy met m'n MBP. Ik wil nog een (Free)Nasje bouwen op korte termijn ook.
Dan helpt het juist om je tieten te laten zien MOBLO ! jeweettogquote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:31 schreef motorbloempje het volgende:
noes, no titties. Exams to make, ktxbai!
Ik wil graag een NAS dat tevens iTunes server en Time Machine is, AFP shares aanbied en media kan streamen naar m'n PCH en dan kom je qua low budget al snel bij FreeNAS uit. Gisteren even mee zitten spelen in een VM en qua configgen viel het me erg mee! Heb een leuk Atom kastje op het oog, diskje erbij en klaar.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:36 schreef Joene het volgende:
[..]
Oh die software Nas , van FreeNAS.org ?
Best lastig configgen vond ik, uiteindelijk werkte het wel.
Maar nu gewoon een USB disk op ip is handiger.
Het zuigt gewoon grote Tijd J , geef het nou maar gewoon toe.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:56 schreef Jarno het volgende:
No wai.
iTunes op een Mac is. Op Windows is het idd stom.
Ja dat zal best , maar zo ben ik nietquote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:19 schreef Jarno het volgende:
Je moet gewoon helemaal meegaan in dat library gebeuren en je niet meer druk maken over wat waar staat.
Ik heb daar ook aan moeten wennen maar nu wil ik niet anders meer. Moet er niet aan denken dat ik met de hand dat ga zitten bijhouden.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:19 schreef Joene het volgende:
[..]
Ja dat zal best , maar zo ben ik niet
Mja dan had ik eerder verwacht dat mijn andere lippen stuk zouden gaanquote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:37 schreef Joene het volgende:
Ja want daar gaan je lippen van stuck!
Tuurlijk weet ik dat want ik ben icter.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:50 schreef Jarno het volgende:
Help me ff, jullie weten dat. Wat kan er aan een cilinder van een auto stuk gaan? YPPY heeft vanochtend met pech gestaan, de ANWB heeft het gefixed en het was niet de bougiemaar iets met modu... modi... Iemand een idee?
Jullie roepen af en toe slimme dingen over auto's dus vandaar.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:54 schreef Joene het volgende:
[..]
Tuurlijk weet ik dat want ik ben icter.
Maar het zal wel met de ontsteking iets te maken hebben
De bobine?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:55 schreef Jarno het volgende:
[..]
Jullie roepen af en toe slimme dingen over auto's dus vandaar.. Via YPPY hoor ik altijd de vrouwelijke variant van het probleem en dan snap ik er dus niks van. Was idd iets met de ontsteking en het koste 80 euro om te fixen.
Najah die rekening volgt vanzelllufquote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:55 schreef Jarno het volgende:
[..]
Jullie roepen af en toe slimme dingen over auto's dus vandaar.. Via YPPY hoor ik altijd de vrouwelijke variant van het probleem en dan snap ik er dus niks van. Was idd iets met de ontsteking en het koste 80 euro om te fixen.
Is dat iets waar je er bij elke cilinder 1 van hebt en waar je niet lang mee door moet blijven rijden als het stuk is? Dan ja, denk ik!quote:
Neequote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:59 schreef Jarno het volgende:
[..]
Is dat iets waar je er bij elke cilinder 1 van hebt en waar je niet lang mee door moet blijven rijden als het stuk is? Dan ja, denk ik!.
Je weet hoe bougies er uit zien?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:08 schreef Jarno het volgende:
Oh ok. Volgens YPPY was het niet de bougie maar ik zal vanavond eens ff kijken dan. Ze heeft de defecte dinges meegekregen..
Ik heb er een - vaag - beeld bij!quote:
Gelukkig niet zeg. Ben vandaag al zoet met m'n ontplofte mailbox te legen en m'n agenda bij te werken.quote:Geen vergaderdagje vandaag?
Goed van je zeg!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:15 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik heb er een - vaag - beeld bij!.
[..]
Gelukkig niet zeg. Ben vandaag al zoet met m'n ontplofte mailbox te legen en m'n agenda bij te werken.
En de boogie woogie!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:21 schreef Tally het volgende:
Geil!
Dan heb je ook nog the electric boogie!
Oh toen wij nog samen waren probeerden we ook wel elk jaar te gaan eigenlijk. Meestal van de airmilesquote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:48 schreef Joene het volgende:
De (B)efteling komt ik 1x per 2/3 jaar ofzo meer dan zat
Het is een tyfuseind weg , en we hebben nog geen kids enzo dus het ken nog wel ff op deze manier:D
Het is iig langer dan een bougie. Ik ga het zo gewoon vragen. Bij de garage. Want daar moet ik nu heen. "Stuurkolom defect"quote:
ik hoop gewoon voor je dat het niet waar isquote:Op woensdag 20 januari 2010 07:39 schreef Jarno het volgende:
[..]
Het is iig langer dan een bougie. Ik ga het zo gewoon vragen. Bij de garage. Want daar moet ik nu heen. "Stuurkolom defect". Is dat een bug of een feature?
Nou volgens mij is het wel waar hoorquote:Op woensdag 20 januari 2010 07:50 schreef Joene het volgende:
[..]
ik hoop gewoon voor je dat het niet waar is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |