Treinen die gewoon rijden? Waar is dat?quote:Op donderdag 7 januari 2010 07:58 schreef Jarno het volgende:
Hier dus geen vlok gevallen en dat vind ik wel prima. Fietspaden zijn brandschoon, treinen rijden gewoon, lekkel!
Overal in de wereld geloof ik wel.quote:Op donderdag 7 januari 2010 09:49 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Treinen die gewoon rijden? Waar is dat?
heb je wel gefilmd danwel gefotograveerd ?quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:16 schreef UIO_AMS het volgende:
Kon gisteren m'n stoel buiten zetten en vandaaruit genieten van het spektakel op de brug over de gracht. Zelden zoveel mensen onderuit zien gaan.
Helaas!quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:02 schreef Handdoekje het volgende:
ah ik zou toch zweren dat ik las 'Jetsers in de sneeuw' ben nu wel een beetje teleur gesteld..
Dat las ik ookquote:Op donderdag 7 januari 2010 13:02 schreef Handdoekje het volgende:
ah ik zou toch zweren dat ik las 'Jetsers in de sneeuw' ben nu wel een beetje teleur gesteld..
Ja alleen een beetje jammer dat ik dan geen tieten zie (excl. Die van mij).quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:59 schreef Joene het volgende:
ging je alarm af ?
laat ze zien dan !quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:18 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja alleen een beetje jammer dat ik dan geen tieten zie (excl. Die van mij).
Desnoods ?quote:
Nou nou wat aardigquote:
Ik word al te vaak gebruikt als vangnet J. dus dit keer maar ff niet!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:32 schreef Joene het volgende:
Beter jou tieten dan geen tieten T. zeg ik maar zo.
Is dat opeens een bad thing?quote:
ik zie hem nog nie.quote:
Dat stukje niet J.!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |