Oh Oh Oh , Is dure hobby ook.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:44 schreef Adelante het volgende:
Beterende hand is prima, dan merk je tenminste vooruitgang. Hier alles goed. Stervensdruk met voorbereiden van onze bruiloft in juni. Tering wat gaat daar veel tijd inzitten ,')
VRouwen zijn sowieso prijzig J.quote:
Dat is wel het idee, nadat we ons appartementje hebben verkocht.quote:Op donderdag 14 januari 2010 07:39 schreef Joene het volgende:
Huijs kopen Nooc ?
quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:51 schreef Adelante het volgende:
[..]
VRouwen zijn sowieso prijzig J.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:02 schreef Handdoekje het volgende:
ah ik zou toch zweren dat ik las 'Jetsers in de sneeuw' ben nu wel een beetje teleur gesteld..
quote:
Neen, het is een veel voorkomend probleem bij kutnewbies. Helaas.quote:Op donderdag 14 januari 2010 07:48 schreef tennisracket het volgende:
Ik las Jetsers in de sneeuw.
Ben ik de enige?
Niet !quote:
Great. Ik heb 'm nog geeneens en de opvolger staat weer klaar.quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:24 schreef Joene het volgende:
J.
http://tweakers.net/nieuw(...)pro-met-core-i5.html
Opzich een Nobel streven !quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:11 schreef Tally het volgende:
Handig een collega die bestaande gebruikers verwijderd
Ja. Dat dan weer wel.quote:
Het was vandaag in Hoofddorp. Helaas viel dit huisje een beetje tegen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:11 schreef Joene het volgende:
waar ?
Hmmm ach wat is spannend na al 3 mislukte pogingen he ?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:51 schreef just me het volgende:
Aan het "genieten" van mijn vrije dag, opruimen, was doen, schoonmaken enz.
Maar... morgen even weekendje weg !
Bij jullie weer spannend? Jaja ik lurk wat af
Tijd worre!quote:Jan 15, 2010 9:36 AM Op FedEx-voertuig voor bezorging
wanhopig proberen positief te blijven?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:53 schreef Joene het volgende:
[..]
Hmmm ach wat is spannend na al 3 mislukte pogingen he ?
Gelukkig heb ik vandaag niet de totale buikteringtyfus meer (een beetje nog maar) dus kan ik er zo nog wat mee doen ook.quote:
Mwah ik wacht het gewoon wel af niet positief / negatief ofzo. ik heb zelf weinig vertrouwen in inseminatie zo zou je het kunnen noemen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:59 schreef just me het volgende:
[..]
wanhopig proberen positief te blijven?
Gaat goed komen J.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:01 schreef Joene het volgende:
[..]
Mwah ik wacht het gewoon wel af niet positief / negatief ofzo. ik heb zelf weinig vertrouwen in inseminatie zo zou je het kunnen noemen.
dat klinkt al beter!!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:04 schreef Joene het volgende:
Er zal gerust zo een baby komen J. Maar van de inseminaties verwacht ik het zelf niet , ik zie ons wel een IVF traject ingaan.
YPPY was gisteren bij een vriendin op bezoek waar er ook 3 van de 4 ziek of ziekachtig waren. Het schijnt te heersenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:29 schreef Tally het volgende:
Buiktyfus
Ik ken het. Ik ben ook al dagen aan de spetterpoep
Jippie
Mja ik heb ook een leuk weekendquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:30 schreef just me het volgende:
Ik blijf maar een beetje bij jullie uit de buurt anders gaat mijn weekendje weg anders knallen dan de bedoeling is..
Heb je een 13"? Ik wil voor een 15" gaan.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:39 schreef Jarno het volgende:
Ach. Voor wat ik er mee doe is het toch al vette overkill dus die update overleef ik wel een ronde. Heb er iig geen spijt van dat ik de snelle heb genomen en direct 4GB erin heb, het ding vliegt echt. Next stop: SSD.
Ik vind 13 inch-en-een-beetje echt ideaal voor op de bank.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Heb je een 13"? Ik wil voor een 15" gaan.
Oeh, welke?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:41 schreef Joene het volgende:
Ik heb via het werk een 240 GB SSD besteld ervoor
Ja, daar zit ik ook mee. Wordt het toch een 13". Bevalt me nu ook prima. 15 is weer overkill. God, wat ben ik makkelijk te overtuigen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:44 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik vind 13 inch-en-een-beetje echt ideaal voor op de bank.
Essentieel helaas als je dingen wilt kopenquote:
INTEL ssda en dan is het de 256 GB editie wat netto neerkomt op 240GB.quote:
Ik wil een MacBook Pro en bied een suikerklontje. Iemand?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:57 schreef Joene het volgende:
[..]
Essentieel helaas als je dingen wilt kopen
Was er nog maar de ruilhandel !
Alsik zo naar buiten kijk kan ik het me wel voorstellen ja.quote:Op maandag 18 januari 2010 10:12 schreef Armageddon het volgende:
Meest depri dag van het jaar vandaag.
Zo stond ik ooit op een perron in Heerhugowaard op een dag als deze toen iemand voor de aanstormende intercity besloot te springen.quote:Op maandag 18 januari 2010 10:19 schreef Jarno het volgende:
[..]
Alsik zo naar buiten kijk kan ik het me wel voorstellen ja.. Mist, grijs, paar spatjes regen... Wel goed voor een paar voor-de-trein-werp-momentjes idd!
Weet het wel zeker J. Heel zeker ook nog.quote:Op maandag 18 januari 2010 10:19 schreef Jarno het volgende:
[..]
Alsik zo naar buiten kijk kan ik het me wel voorstellen ja.. Mist, grijs, paar spatjes regen... Wel goed voor een paar voor-de-trein-werp-momentjes idd!
quote:Op maandag 18 januari 2010 10:34 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik zat vanmorgen naast een Tally look a like in de tram. Mijn dag is goed.
Goeie vraag, dit!quote:
quote:Op maandag 18 januari 2010 10:12 schreef Armageddon het volgende:
Meest depri dag van het jaar vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |