Ja ik zat er ook tussen hequote:Op donderdag 7 januari 2010 01:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Gefeliciteerd. Jullie hebben zojuist alle 3 de levensbehoeften benoemd. Wtf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opzondag 29 mei 2011 23:51 schreef Adelante het volgende:
Pizie heeft echt overal foto's van he!?! Of een zingend varken of een benchpressende she-male: niets is haar te gek!
quote:Op donderdag 7 januari 2010 01:02 schreef Salmiak het volgende:
EXTREME CURLING!!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
YEEEEEAAAH
Die neem ik ook wel zonder bierquote:Op donderdag 7 januari 2010 01:03 schreef GuitarJJ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jonko's doe ik niet aan
Bij ons op de rolstoelcurlingclub hebben we een damesteam.quote:Op donderdag 7 januari 2010 01:05 schreef Snakey het volgende:
Ik vind curling een sport, het zou wel door naakte vrouwen bedreven moeten worden though.
Maar dat is met alle sporten zo.quote:Op donderdag 7 januari 2010 01:05 schreef Snakey het volgende:
Ik vind curling een sport, het zou wel door naakte vrouwen bedreven moeten worden though.
Dit dus.quote:Op donderdag 7 januari 2010 01:05 schreef Snakey het volgende:
Hoor ik daar curling?quote:Op donderdag 7 januari 2010 01:02 schreef Salmiak het volgende:
EXTREME CURLING!!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
YEEEEEAAAH
Dat hoeft dan weer niet naakt wat mij betreft. Het idee van de hele dag zitten op die muffe mol geeft me een beetje kotsneigingen, ben ik bang.quote:Op donderdag 7 januari 2010 01:06 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Bij ons op de rolstoelcurlingclub hebben we een damesteam.
Doe niet zo aardig.quote:Op donderdag 7 januari 2010 01:12 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat hoeft dan weer niet naakt wat mij betreft. Het idee van de hele dag zitten op die muffe mol geeft me een beetje kotsneigingen, ben ik bang.
quote:
O, ging dit topic over curling. Sorryquote:
Ik ook nietquote:Op donderdag 7 januari 2010 01:14 schreef klaasdj het volgende:
[..]
O, ging dit topic over curling. Sorry.
[ afbeelding ]
Alleen ik snap 'm niet.
TVP, ik wil de grap weten.quote:Op donderdag 7 januari 2010 01:14 schreef klaasdj het volgende:
[..]
O, ging dit topic over curling. Sorry.
[ afbeelding ]
Alleen ik snap 'm niet.
Mooi, dan kan het feest nu beginnen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 01:46 schreef klaasdj het volgende:
Dood koningstopic dit. Ik ga slapen.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 01:48 schreef Snakey het volgende:
[..]
Mooi, dan kan het feest nu beginnen.
nou jij weet wel hoe je feestjes moet organiseren Snakeyquote:Op donderdag 7 januari 2010 01:48 schreef Snakey het volgende:
[..]
Mooi, dan kan het feest nu beginnen.
Ekte ektequote:Op donderdag 7 januari 2010 02:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zijn dat van die kleine bakjes uit de koeling? Zó smerig hè! Ik trap er steeds weer in.
Yup, zodra het pleps naar bed is kunnen we een echt feestje beginnen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 02:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
nou jij weet wel hoe je feestjes moet organiseren Snakey
Hup hup terug naar bed jij!quote:
Versgemaakte van de slager zijn wel lekker. fyi.quote:Op donderdag 7 januari 2010 02:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zijn dat van die kleine bakjes uit de koeling? Zó smerig hè! Ik trap er steeds weer in.
Whoehoe, Bio betaald.quote:Op donderdag 7 januari 2010 02:12 schreef Biogarde het volgende:
Tijd voor hoeren dan.
Een moeder die de beste huzarensalade van de internetz (quote:Op donderdag 7 januari 2010 02:13 schreef Snakey het volgende:
[..]
Versgemaakte van de slager zijn wel lekker. fyi.
Ik heb nog wel een paar bakjes staanquote:Op donderdag 7 januari 2010 02:19 schreef Snakey het volgende:
Nu heb ik trek in een huzarensalade. En die kan ik hier nu niet krijgen.
Misschien een gat in de marktquote:Op donderdag 7 januari 2010 02:19 schreef Snakey het volgende:
quote:Op donderdag 7 januari 2010 02:19 schreef Snakey het volgende:
Ja, dies herkenbaarquote:Op donderdag 7 januari 2010 02:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]. Ik heb de ziekste nachtelijke trek man. Ik heb zin in een turkse pizza met donnervlees, hotwings, een kapsalon, saté met pindasaus, frituurzooi, alles
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Ik val d'r al jaren voorquote:
Hebben ze er ook behoefte aan kunststof kozijnen en stroopwafels?quote:Op donderdag 7 januari 2010 02:24 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ga je gang. Ik wil 10% van je bruto inkomstenvoor het idee though.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 02:23 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]Ik heb vanavond Saw 6 zitten kijken. Wat een schijtfilmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
Verkeerde topic, stuk aangekoekte boerenomelet dat je d'r bentquote:Op donderdag 7 januari 2010 02:25 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik heb vanavond Saw 6 zitten kijken. Wat een schijtfilm
Ik heb de meest bizarre avond achter de rug. We gingen naar een nieuw restaurant waar het eten fantastisch zou zijn. Het was niet te vreten.... Er kwamen wat vrienden ter paard langs, ik zag geen paarden meer, ik zag lopent biefstuk!!! En dan ga jij zeuren om donner.quote:Op donderdag 7 januari 2010 02:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]. Ik heb de ziekste nachtelijke trek man. Ik heb zin in een turkse pizza met donnervlees, hotwings, een kapsalon, saté met pindasaus, frituurzooi, alles
.
Vind het niet topicwaardig nogquote:Op donderdag 7 januari 2010 02:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Verkeerde topic, stuk aangekoekte boerenomelet dat je d'r bent.
Goeie jonko!quote:Op donderdag 7 januari 2010 02:28 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb de meest bizarre avond achter de rug. We gingen naar een nieuw restaurant waar het eten fantastisch zou zijn. Het was niet te vreten.... Er kwamen wat vrienden ter paard langs, ik zag geen paarden meer, ik zag lopent biefstuk!!! En dan ga jij zeuren om donner.
Je gaat daarna je overspelige buurvrouw stenigen?quote:Op donderdag 7 januari 2010 02:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Een afbakbroodje met stukjes kipfilet met shoarmakruiden uit de koelkast ftw. Allah bestaat![]()
![]()
.
Whut? Vertel dWc.quote:Op donderdag 7 januari 2010 02:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je gaat daarna je overspelige buurvrouw stenigen?
Geen ideequote:
Raam open gooien, alles eruit kotsen en morgen vertellen dat je een miskraam gehad hebt.quote:Op donderdag 7 januari 2010 02:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Geen idee![]()
. Wat wel kut is, eenmaal aan het eten begint de 2e golf van dronkenheid van de Berenburg in te slaan
.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 02:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Raam open gooien, alles eruit kotsen en morgen vertellen dat je een miskraam gehad hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |