abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76508854

Turken op FOK!? . Hè, wat doen die hier, waar komen ze vandaan?

Nou eigenlijk begon het hiermee. User IHVK opende dit prachtige topic. Hij vroeg zich oprecht af hoeveel Turken er op dit forum aanwezig waren.

De Turken op FOK! bleven natuurlijk niet stil en de één na de andere meldde zich in dit topic. Zoveel Turken op FOK!? Iedereen schrok er wel een beetje van. Het leek wel bijna een tsunami, .

Na een dubieuze start mondde het topic toch uit in slowchat en uiteindelijk gaven Triggershot en yvonne de doorslag en is het topic veranderd in een echte GC-reeks.
De eerste paar topics van deze mooie reeks bestonden opvallend genoeg uit monologen van stukovich, Triggershot en Emel. . En af en toe ook dialogen tussen deze users, . En iets tussen 2 van de drie, wat niemand begreep, .

IHVK, Burakius, Saban en één of andere kangoeroe lieten zich ook wel eens zien. Eigenlijk moet ik ook zeggen dat zonder Emel dit topic waarschijnlijk allang doodgebloed zou zijn, maar dat mag je niet zeggen, dus dat doe ik niet.

Enfin, later zijn er wat andere users bijgekomen en sommige zijn weggegaan.

Leuke dynamische boel dus! .

De Begintopics: 2 t/m 21 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22

Wie zijn hier NIET welkom? Flamers, trollers en Turken/moslim-bashers. .
Kortom, mensen die zich niet volwassen kunnen gedragen.

Houd het netjes en gezellig! Veel plezier in het Turkentopic, .

quote:
- En iedere vatandaş die ik vergeten ben, .

- als je hierop klikt! -
  donderdag 7 januari 2010 @ 00:26:32 #2
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_76508865
Dat je niet begrijpt wat ik bedoel zegt wellicht genoeg. Je probeert je gelijk te halen door allerlei drogredenen te gebruiken. Dergelijke argumenten worden vaak naar voren gebracht door mensen die niet weten hoe ze een discussie moeten voeren en door mensen die eigenlijk geen echte argumenten naar voren kunnen brengen. Een discussie voert men door naar elkaar te luisteren en door met echte argumenten op de proppen te komen. Wat jij doet is met allerlei op-niets-gefundeerde uitspraken strooien en wanneer vervolgens iemand er niets van begrijpt omdat het zo slecht is geredeneerd je meteen overstapt op beledigingen.

Aangezien je zo te zien niet begrijpt wat een drogreden is, laat ik je dan maar uit je onwetendheid helpen. Een drogreden wordt ook wel gezien als een denkfout of schijnreden. De redenatie die jij toepaste door tot een conclusie te komen wat een ''echte'' Turk is, is een prachtig voorbeeld van een drogreden. Men noemt een dergelijke redenatie ook wel een syllogisme. Een syllogisme bestaat uit drie proposities: een majorpremisse, een minorpremisse en een conclusie. Een syllogisme hoeft overigens niet altijd fout zijn, maar in dit geval wel. Je trekt je conclusie namelijk uit de majorpremisse, terwijl de bewering in die premisse niet waar is. Laat ik je een voorbeeld geven:

Echte Turken zijn moslims (majorpremisse)
Bortecinem is geen moslima (minorpremisse)
Bortecinem is geen echte Turk (conclusie)

Zie je hoe fout die conclusie is? Je probeert jezelf neer te zetten als een wijs iemand, maar wanneer iemand goed naar je luistert prikt hij door al je schijnredenen in. Je komt echt over als iemand die nauwelijks enig kennis bezit en enkel door agressief reageren zijn gelijk kan halen. Dat werkt wellicht bij sommige mensen, maar bij mij niet. Je zou toch echt met wat beters moeten komen wil je een discussie met mij aangaan. Geeft overigens niet hoor. Men leert van zijn eigen fouten.
pi_76508867
WTF DOE IK.
pi_76508872
Oeps.
pi_76508941
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 00:26 schreef AryaMehr het volgende:
Dat je niet begrijpt wat ik bedoel zegt wellicht genoeg. Je probeert je gelijk te halen door allerlei drogredenen te gebruiken. Dergelijke argumenten worden vaak naar voren gebracht door mensen die niet weten hoe ze een discussie moeten voeren en door mensen die eigenlijk geen echte argumenten naar voren kunnen brengen. Een discussie voert men door naar elkaar te luisteren en door met echte argumenten op de proppen te komen. Wat jij doet is met allerlei op-niets-gefundeerde uitspraken strooien en wanneer vervolgens iemand er niets van begrijpt omdat het zo slecht is geredeneerd je meteen overstapt op beledigingen.

Aangezien je zo te zien niet begrijpt wat een drogreden is, laat ik je dan maar uit je onwetendheid helpen. Een drogreden wordt ook wel gezien als een denkfout of schijnreden. De redenatie die jij toepaste door tot een conclusie te komen wat een ''echte'' Turk is, is een prachtig voorbeeld van een drogreden. Men noemt een dergelijke redenatie ook wel een syllogisme. Een syllogisme bestaat uit drie proposities: een majorpremisse, een minorpremisse en een conclusie. Een syllogisme hoeft overigens niet altijd fout zijn, maar in dit geval wel. Je trekt je conclusie namelijk uit de majorpremisse, terwijl de bewering in die premisse niet waar is. Laat ik je een voorbeeld geven:

Echte Turken zijn moslims (majorpremisse)
Bortecinem is geen moslima (minorpremisse)
Bortecinem is geen echte Turk (conclusie)

Zie je hoe fout die conclusie is? Je probeert jezelf neer te zetten als een wijs iemand, maar wanneer iemand goed naar je luistert prikt hij door al je schijnredenen in. Je komt echt over als iemand die nauwelijks enig kennis bezit en enkel door agressief reageren zijn gelijk kan halen. Dat werkt wellicht bij sommige mensen, maar bij mij niet. Je zou toch echt met wat beters moeten komen wil je een discussie met mij aangaan. Geeft overigens niet hoor. Men leert van zijn eigen fouten.
  donderdag 7 januari 2010 @ 00:30:43 #6
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_76508949
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 00:26 schreef Bortecinem het volgende:
WTF DOE IK.
Nou?
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  donderdag 7 januari 2010 @ 00:34:35 #7
24533 ACT-F
pi_76509049
Overigens, deel 257 alweer

Ik kom hier al sinds deel 1. Af en toe is het leuk om met zo'n fundamentalist te klieren, maar ik heb wat beters te doen om daar al te serieus op in te gaan. Niet iedereen is capabel om op basis van logica te redeneren. Het onderbuikgevoel vult die leegte op. Zo zijn mensen nu eenmaal.
pi_76509063
Ik wou mijn reactie wijzigen om de OP te plaatsen maar ik plaatste het perongeluk in een nieuwe reactie, toen ik die wou wijzigen deed ik weer hetzelfde.
pi_76509073
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 00:26 schreef Bortecinem het volgende:
Oeps.
Nog een topic 257 kunnen we nog wel aan vanavond.
  donderdag 7 januari 2010 @ 00:35:39 #10
24533 ACT-F
pi_76509074
Goed bezig dus
  donderdag 7 januari 2010 @ 00:36:28 #11
24533 ACT-F
pi_76509098
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 00:35 schreef Min-e het volgende:
Tuurlijk. Moet je niet werken of zo?
pi_76509119
He, ik zie dat er een leuk groepje is gevormd
Ik wilde naamloos geboren worden
en naamloos sterven
niets anders dan een zucht
en een vonk is mn ziel
pi_76509127
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 00:35 schreef Min-e het volgende:

[..]

Ik doe ook alles fout he.
  donderdag 7 januari 2010 @ 00:39:34 #14
24533 ACT-F
pi_76509160
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 00:37 schreef Bortecinem het volgende:
Ik doe ook alles fout he.
Moe zeker?
  donderdag 7 januari 2010 @ 00:40:55 #15
24533 ACT-F
pi_76509181
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 00:37 schreef siddha het volgende:
He, ik zie dat er een leuk groepje is gevormd
De nachtbrakers

Morgen weer vroeg op, maar als nachtmens heb ik natuurlijk weer een insomnia.
pi_76509213
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 00:34 schreef ACT-F het volgende:
Overigens, deel 257 alweer

Ik kom hier al sinds deel 1. Af en toe is het leuk om met zo'n fundamentalist te klieren, maar ik heb wat beters te doen om daar al te serieus op in te gaan. Niet iedereen is capabel om op basis van logica te redeneren. Het onderbuikgevoel vult die leegte op. Zo zijn mensen nu eenmaal.
Fundamentelere mensen hebben ook recht op hun mening en vaak genoeg kan ik daar zeer boeiende gesprekken mee voeren. Mits goed overdacht en met enige vorm van zelfreflectie. Het inzicht dat verschaft wordt door een ander zijn denkbeelden kan juist heel goed zijn om je eigen standpunten houvast te geven en vaak genoeg juist te ondersteunen.
pi_76509220
Even een prachtig Azerbeidzjaans-Turks liedje erin om de sfeer weer terug te brengen:

Rəşid Behbudov
pi_76509222
Op NL 2 is een docu bezig over een paar Maccedoniers die een vrouw zoeken om mee te trouwen voor papieren.
pi_76509228
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 00:40 schreef ACT-F het volgende:

[..]

De nachtbrakers

Morgen weer vroeg op, maar als nachtmens heb ik natuurlijk weer een insomnia.
Ik zit aan mn derde glas whisky
Ik wilde naamloos geboren worden
en naamloos sterven
niets anders dan een zucht
en een vonk is mn ziel
pi_76509255
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 00:36 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Tuurlijk. Moet je niet werken of zo?
Nope, een bespreking. Maar dat doe ik telefonisch. Alles ligt hier plat door de sneeuw, dat kennen we in de randstad hier niet.
  donderdag 7 januari 2010 @ 00:44:45 #21
24533 ACT-F
pi_76509257
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 00:43 schreef Bortecinem het volgende:
Op NL 2 is een docu bezig over een paar Maccedoniers die een vrouw zoeken om mee te trouwen voor papieren.
Reeds voorzien Hadden we maar eerder bij moeten zijn
  donderdag 7 januari 2010 @ 00:45:25 #22
24533 ACT-F
pi_76509271
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 00:43 schreef siddha het volgende:
Ik zit aan mn derde glas whisky
Ik overweeg een pilsje
pi_76509290
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 00:44 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Reeds voorzien Hadden we maar eerder bij moeten zijn
Huh wat waar?
  donderdag 7 januari 2010 @ 00:47:26 #24
24533 ACT-F
pi_76509313
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 00:44 schreef Min-e het volgende:
Nope, een bespreking. Maar dat doe ik telefonisch. Alles ligt hier plat door de sneeuw, dat kennen we in de randstad hier niet.
Een goednieuwsgesprek hoop ik. Mijn manager is vandaag wegbezuinigd. Die was niet blij!
  donderdag 7 januari 2010 @ 00:48:10 #25
24533 ACT-F
pi_76509327
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 00:46 schreef Bortecinem het volgende:
Huh wat waar?
Sorry. Ik bedoel ze i.p.v. we
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties