quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:11 schreef Pagan het volgende:
[ afbeelding ]
We gaan zaterdag kennismaken/Bullie ophalen.
De eerste mensen hebben afgehaakt, en de mevrouw die als tweede op de lijst stond heeft op weg naar het asiel haar been gebroken bij een valpartij nee, we hebben daar geen kaars voor gebrand
dat kan ik me voorstellenquote:Op donderdag 7 januari 2010 13:44 schreef Strega het volgende:
http://www.dierenasiels.com/specshond.cfm?id=199098
Hier staat Bullie dus.
(We zijn hier een beetje hyper)
Leuke poncho Yns, wat heb je dat ook snel afquote:Op donderdag 7 januari 2010 11:51 schreef Ml-etje het volgende:
Leuk die poncho Yns!
Rot voor je zoon Maes
Pas als ze m hebbennnnnn, anders brengt t mss ongelukquote:Op donderdag 7 januari 2010 13:46 schreef senesta het volgende:
Strega? Jullie gaan toch wel even een bullietopic openenen he?
Nog niet, maare..... 't is net middag!quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:54 schreef oh-oh het volgende:
Oh en ik ben benieuwd of Strega dr Lushpakket vandaag aan komt
Kijk, thats the spirit!quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat is inderdaad mijn probleem. Geen CC. Man hier vindt het een goed excuus om tenminste eenmaal per jaar naar the Great of Brittain te gaan om Lush-inkopen te doen
Ik duim voor een goede afloop en een spoedig herstel voor het frummelke.quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:56 schreef senesta het volgende:
Mijn kleine nichtje word vandaag geopereerd overigens, duimen jullie mee? Als het goed is ligt ze nu op de OK.
Dank je hé Niesquote:Op donderdag 7 januari 2010 13:30 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ooooh maar ikke wel.
Edit: dat been breken hoorde daar trouwens niet bij.![]()
quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:37 schreef Cat22 het volgende:
Even snel vanuit het werk:
'Mijn' Nettorama kan waarschijnlijk 200 (of meer
) blikjes kattevoer leveren voor DTH!
![]()
Dat komt in totaal dan op zo'n 130 euro gleuf ik. Wie wilde er meedoen? Ik zou evt voor Ingetje + zus halen, maar weet niet of dat nu via Ml-etje al geregeld is.
Zelf wil ik voor zo'n 50 euro doneren, als mensen willen meedoen met de rest, laat het me even weten via PB. Als ik vanavond thuis ben zal ik het nog wel een keer gillen en de mensen die meegaan een interesse-PB sturen.
100% zeker is het aantal nog niet, hing af van hoeveel er geleverd wordt. Maar de manager wilde heel graag meewerken.Morgenmiddag kan ik bellen om te kijken hoeveel geleverd is en hoeveel ik dus kan ophalen, vóór die tijd wil ik dus helder hebben op hoeveel geld ik kan rekenen.
Als er voldoende belangstelling is (lees: geld voor meer dan 200 blikjes) haal ik zoveel als in de auto past en verdeel ik het daarna wel onder de donateurs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uiteraard past dat in een i 10.....gewoon de ziitingen van de achterbank omhoog trekken....de rugleuning naar beneden klappen zodat je een vlakke laadvloer hebt en er passen wel 40 treetjes in een i 10
, helaas kan ik niet meedoen...gaat de bankrekening niet trekken deze maand
maar een volgende keer doe ik graag mee
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
![]()
Dat komt in totaal dan op zo'n 130 euro gleuf ik. Wie wilde er meedoen? Ik zou evt voor Ingetje + zus halen, maar weet niet of dat nu via Ml-etje al geregeld is.
Zelf wil ik voor zo'n 50 euro doneren, als mensen willen meedoen met de rest, laat het me even weten via PB. Als ik vanavond thuis ben zal ik het nog wel een keer gillen en de mensen die meegaan een interesse-PB sturen.
100% zeker is het aantal nog niet, hing af van hoeveel er geleverd wordt. Maar de manager wilde heel graag meewerken.Morgenmiddag kan ik bellen om te kijken hoeveel geleverd is en hoeveel ik dus kan ophalen, vóór die tijd wil ik dus helder hebben op hoeveel geld ik kan rekenen.
Als er voldoende belangstelling is (lees: geld voor meer dan 200 blikjes) haal ik zoveel als in de auto past en verdeel ik het daarna wel onder de donateurs.
Eigenlijk hebben wij nu zaterdag ook een asiel dag!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
De postbode staat hier net voor de deur met een pakje,quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:45 schreef oh-oh het volgende:
Oh Strega wat gaaf, ik hoop dat het klikt![]()
Is je Lush er al?????
Ja, meteen als ie er is!quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:46 schreef senesta het volgende:
Strega? Jullie gaan toch wel even een bullietopic openenen he?
Nice! Foto's willen we zien.quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:03 schreef Strega het volgende:
[..]
De postbode staat hier net voor de deur met een pakje,
dat pakje ruikt heel lekker! Ik ga het nu openmaken!
Gefeliciteerd! Het asiel ken ik trouwens wel...heb er ook ooit een kitten opgehaald...helaas ging dat niet door (poesje is helaas overleden voordat ik het kon ophalen) maar die mensen daar hebben echt hart voor de zaak, dat is zeker...later ben ik er nog eens geweest om een hond voor een buurman op te halen...net zo hartelijk als toen met dat poesje.quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:11 schreef Pagan het volgende:
[ afbeelding ]
We gaan zaterdag kennismaken/Bullie ophalen.
De eerste mensen hebben afgehaakt, en de mevrouw die als tweede op de lijst stond heeft op weg naar het asiel haar been gebroken bij een valpartij nee, we hebben daar geen kaars voor gebrand
Voor die mevrouw inderdaad, ik had dit ook niet verwacht en vind het sneu voor haar.quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:56 schreef Cat22 het volgende:
Familie Stregan: gefeliciteeeeerd!![]()
![]()
Het heeft zo moeten zijn.Wel zuur voor die mevrouw natuurlijk.
Als jij het zegt.....quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:01 schreef trovey het volgende:
![]()
[..]
Uiteraard past dat in een i 10.....gewoon de ziitingen van de achterbank omhoog trekken....de rugleuning naar beneden klappen zodat je een vlakke laadvloer hebt en er passen wel 40 treetjes in een i 10
, helaas kan ik niet meedoen...gaat de bankrekening niet trekken deze maand
maar een volgende keer doe ik graag mee
![]()
quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:56 schreef senesta het volgende:
Mijn kleine nichtje word vandaag geopereerd overigens, duimen jullie mee? Als het goed is ligt ze nu op de OK.
Greysie, kijk eens een pagina terug?quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:07 schreef Greys het volgende:
Oh en zullen we allemaal even duimen voor goed weer zaterdag, want ik las net nogal verontrustende berichten voor overmorgen qua weer![]()
Het zou een gevaarlijke dag worden met niet alleen sneeuw, maar ook harde wind
Laten we even hard wapperen zodat dat overwaait enzo!
We duimen hier, en dat ze maar gauw zonder spugen haar drinken krijgt!quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:56 schreef senesta het volgende:
Dan is het geen enkel probleem....als je wist wat ik elke maand in die auto vervoer....zakken met 15 kg kattenbrokken, 3 grote zakken kattengrit, grote zak buitenvogelvoer(voor de buurman), etc etc.....en het past er allemaal in, zonder probleemquote:Op donderdag 7 januari 2010 14:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als jij het zegt.....![]()
Denk ook wel dat het gaat passen hoor. Er pasten ook 15 dozen met zo'n 112 flessen bleek in.
En aangezien ik alleen mogelijk Ynske ga ophalen heb ik de heeeeeele achterbank tot mijn beschikking om plat te maken.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Greysie, kijk eens een pagina terug?
Edit: hier dus: [SC-533] to sue or not to sew
quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:03 schreef Strega het volgende:
[..]
De postbode staat hier net voor de deur met een pakje,
dat pakje ruikt heel lekker! Ik ga het nu openmaken!
Boh! Ik ben niks waard zonder rekenmachine.quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:10 schreef Ingetje79 het volgende:
130 euro is dus 400 blikjes he Cat?![]()
![]()
Ik wil graag bijdragen, maar durf nog steeds niet met zekerheid te zeggen of zusje/ik ga rijden met de voorspellingen.
Mijn auto gaat hem niet worden dit weekend en ik wil het niet op m'n geweten hebben dat zusje haar auto in puin rijdt.
Dus ik laat het aan haar over.
Eerst de voorspellingen van morgen maar es afwachten
Je had het al gezien.quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:05 schreef Greys het volgende:
Hoeraaaaaa voor Bulletje en Strega en Pagan!![]()
![]()
Wel zielig voor die dame die gevallen is
Senesta, ik duim voor je nichtje
Cat, wat tof!![]()
Nettorama begreep wel dat het dan wel met eentje gratis per blikje is enzo?
![]()
Want anders kom je toch niet op 130 euro?
Ik ga over een uurtje naar Ml-etje om haar blikjes op te halen!
Daarvan betaalt Ml-etje een deel en ik de rest
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat goed joh!!!
En jahoor dat past, met je achterbank platde helft past nl in de kofferbak van een fiesta
Echt super die manager is soepel hoor
Ik heb niets voor Ing en zusje overigens, doe het samen met Greys (toch?? zo heb ik het begrepen ieg).
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Wat voor weddenschap dan???quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:19 schreef Strega het volgende:
Oh jongens, wat een heerlijk Lush pakket heb ik net ontvangen![]()
Oh-Oh, wat heb je er veel bijgedaan!! En de geuren.....goddelijk!
Tashi, (loopt meestal weg bij geurtjes) was hier niet bij weg te slaan! Mag het dus wel goed opbergen!
Pagan heeft de camera mee, maar maak straks wel even een foto.
Ik voel me nu helemaal hyper, Bullie gaat zomaar door, heerlijk pakket!![]()
Oh-Oh, ik heb een wedenschap met mijzelf gewonnen!
Over je werkgeverquote:
quote:
Ja, ze waren per telefoon ook superaardig. Doen er veel met Bachremedies vertelde de mevrouw.quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:06 schreef trovey het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Het asiel ken ik trouwens wel...heb er ook ooit een kitten opgehaald...helaas ging dat niet door (poesje is helaas overleden voordat ik het kon ophalen) maar die mensen daar hebben echt hart voor de zaak, dat is zeker...later ben ik er nog eens geweest om een hond voor een buurman op te halen...net zo hartelijk als toen met dat poesje.
Het zal wel echt een incontinentie probleem zijn he? Geen markeergedrag toch?quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:25 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, ze waren per telefoon ook superaardig. Doen er veel met Bachremedies vertelde de mevrouw.
Ik ga z'n plasprobleempje eerst maar eens homeopatisch behandelen en anders gaat hij gewoon wat vaker de achtertuin in.
Ja, goed hé, ik moest wel lachen!quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Had je dat zomaar goed geraden??????
quote:
Nee, geen markeergedrag, soms schijnt hij het lang te kunnen houden, soms maar een half uur. Pasbandje is dan denk idd wel een goed idee!quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Het zal wel echt een incontinentie probleem zijn he? Geen markeergedrag toch?
Anders maak ik wel ff een plasbandje voor m, heb je al heel wat aan als ie kleine beetjes lekt
Nou dat hangt een beetje af van de hoeveelheden die hij plast hoor, als t van die hele sloten zijn dan is dat niks, dat is dan echt smerigquote:Op donderdag 7 januari 2010 14:28 schreef Strega het volgende:
[..]
Nee, geen markeergedrag, soms schijnt hij het lang te kunnen houden, soms maar een half uur. Pasbandje is dan denk idd wel een goed idee!
Ik denk dat sowieso niemand hier al te happig er op is om online te gillen waar hij/zij werkt hoorquote:Op donderdag 7 januari 2010 14:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dan mag je me wel ff pmmen aan de hand waarvan je dat geraden had
![]()
Maar je snapt denk ik wel waarom ik liever niet online zeg waar ik werk?
Ja dat is waar.quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat sowieso niemand hier al te happig er op is om online te gillen waar hij/zij werkt hoor
Dan kan je net zo goed ook je woonadres er bij zetten
Bink is bijna 14 en die krijgt er ook wat moeite meequote:Op donderdag 7 januari 2010 14:28 schreef Strega het volgende:
[..]
Nee, geen markeergedrag, soms schijnt hij het lang te kunnen houden, soms maar een half uur. Pasbandje is dan denk idd wel een goed idee!
En als dat niet lukt....ik heb er ook wel eens gelezen dat er bij de dierenarts ook bepaalde medicijnen zijn om de plas beter op te houden.quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:25 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, ze waren per telefoon ook superaardig. Doen er veel met Bachremedies vertelde de mevrouw.
Ik ga z'n plasprobleempje eerst maar eens homeopatisch behandelen en anders gaat hij gewoon wat vaker de achtertuin in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |