Beschuit met muisjes.quote:Op zondag 31 januari 2010 13:22 schreef JortK het volgende:
De L144 zijn uit het leghol, en wat zijn ze schattig
Morgen een camera regelen
Heb 4 kleine stukken kienhout gedaan maar er zat ook een soort witschuim op, pfff wat een werk om alles weg te halen.quote:Op zondag 31 januari 2010 13:42 schreef Sinji het volgende:
Dude.. ziet er niet gezond uit al dat schuim.. Veel succes visjes![]()
Ik raad mensen trouwens af om wortelhout van een meter te kopen (beter om kleine stukken te halen en deze op elkaar stapelen) Wat een hels karwei om dat schoon te borstelen met kokend water... 5X rinse and repeat
Wacht maar tot je vissen hebt.quote:
Dat is het wel ook he.quote:Op zondag 31 januari 2010 22:13 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik zit dagelijks ook wel een uur voor mijn garnalenbakheerlijk observeren wat ze aan het doen zijn, buiten dat het leuk is werkt het bijna therapeutisch
lekker rustgevend en relaxed
Valt mee hoor, ik lees veel, en let vooral goed op mijn eigen bakjes, waar je echt heel erg veel van leert.quote:Op zondag 31 januari 2010 22:00 schreef versteegrob het volgende:
Bedankt voor de goede tips Perry ! Je hebt er echt veel verstand van zo te horen, heb je ook fotos van jou aquarium ?
ps: me aquarium is kraak helder ! Alleen als je via de zijkant kijkt kan je er nog niet door heen kijken![]()
Kan er echt uren naar blijven kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |