Elke keer als ik interesse toon in een meisje word ik afgewezen, vaak heb ik niet eens de kans om haar beter te leren kennen en ze ontwijkt me.quote:
Wat wil een vrouw dan wel als eigenschap van een man?quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:09 schreef Fascination het volgende:
Je wilt er dus zo uitzien om een meisje te veroveren? Geloof me, daar hoef je niet knap voor te zijn.
Niet zo janken, 1,95 hier, altijd maar dat gezeik "oh wat ben jij lang... bladiebla" komt je ook de strot uit hoor, ik zou 10 centimeter minder geen probleem vinden, dus wees maar blij!quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:18 schreef Pieter-utd het volgende:
Ik ben 1,86, maar zou ook wel wat groter willen zijn![]()
![]()
tegen mij zeggen ze altijd kleinequote:Op woensdag 6 januari 2010 22:19 schreef Vanilleyoghurt het volgende:
[..]
Niet zo janken, 1,95 hier, altijd maar dat gezeik "oh wat ben jij lang... bladiebla" komt je ook de strot uit hoor, ik zou 10 centimeter minder geen probleem vinden, dus wees maar blij!
Een lelijk hond? PM eens een foto. Laat Saab eens oordelen danquote:Op woensdag 6 januari 2010 22:19 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Elke keer als ik interesse toon in een meisje word ik afgewezen, vaak heb ik niet eens de kans om haar beter te leren kennen en ze ontwijkt me.
Het licht gewoon aan me uiterlijk, ik ben een lelijk hond
quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:19 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Nee, gewoon voor vrijdag avond in de plaatselijke dancing
dan zijn ze het ook niet waardquote:Op woensdag 6 januari 2010 22:19 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Elke keer als ik interesse toon in een meisje word ik afgewezen, vaak heb ik niet eens de kans om haar beter te leren kennen en ze ontwijkt me.
TS ZE TOONT INTERESSE IN JE!!quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:21 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Een lelijk hond? PM eens een foto. Laat Saab eens oordelen dan
Honden zijn niet lelijk!quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:19 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Een tip voor jou: kijk maar eens een paar afleveringen MTV Made. Elke middag op MTV (half drie of half vier, en soms ook 's avonds).quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:19 schreef D.D.W. het volgende:
Dat staat er toch ook..quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:19 schreef Snuf. het volgende:
[..]
1 METER EN 69 CENTIMETERS! Da's vrij klein ja. Ik ben lekker 1,76. Maar ik ben nog jong en ik heb nog een hele toekomst vol groeispurten in het verschiet.
Jammer dat dat programma zo fake als wat is, maar dat vertel je er voor het gemak even niet bijquote:Op woensdag 6 januari 2010 22:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een tip voor jou: kijk maar eens een paar afleveringen MTV Made. Elke middag op MTV (half drie of half vier, en soms ook 's avonds).
Daar zie je van die tieners die iets willen worden, wat ze totaal niet zijn. bv een dik meisje een ballerina, een nerd een vrouwenversierder, een homo een worstelaar....
En die worden dan begeleid door een coach: iemand die dat van beroep is en de persoon in kwestie in 6 weken probeert klaar te stomen.
Heel leuk en interessant om te zien. Het komt eigenlijk allemaal terug op zelfvertrouwen opkrikken.
Verkapt zelfmoord adviesquote:Op woensdag 6 januari 2010 22:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een tip voor jou: kijk maar eens een paar afleveringen MTV Made. Elke middag op MTV (half drie of half vier, en soms ook 's avonds).
Daar zie je van die tieners die iets willen worden, wat ze totaal niet zijn. bv een dik meisje een ballerina, een nerd een vrouwenversierder, een homo een worstelaar. een rocker een model....
En die worden dan begeleid door een coach: iemand die dat van beroep is en de persoon in kwestie in 6 weken probeert klaar te stomen.
Heel leuk en interessant om te zien. Het komt eigenlijk allemaal terug op zelfvertrouwen opkrikken.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:07 schreef Aurelianus het volgende:
Anders ga je je even spiegelen aan door de commercie de wereld ingeslingerde ideaalbeelden. Wijf.
Ja.quote:
Ik zou wel graag willen maar je vind me toch niet mooi denk ikquote:Op woensdag 6 januari 2010 22:21 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Een lelijk hond? PM eens een foto. Laat Saab eens oordelen dan
Gare aap ben jij ook.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:19 schreef Snuf. het volgende:
[..]
1 METER EN 69 CENTIMETERS! Da's vrij klein ja. Ik ben lekker 1,76. Maar ik ben nog jong en ik heb nog een hele toekomst vol groeispurten in het verschiet.
Dan zul je 't nooit weten ookquote:Op woensdag 6 januari 2010 22:26 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ik zou wel graag willen maar je vind me toch niet mooi denk ik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |